2020-03-16, 21:18
Medlem
brajzillas avatar
usch man ser ju hur kass Glasman är när det kommer till det mesta juden måste ju lida av messiaskomplex...
2020-03-16, 21:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ja, inte är dom rättvisa direkt
Känns tungt att erkänna det eftersom jag tycker att Jassa hade rätt, men fan. BB har valt hennes sida 100%, så ska det inte vara egentligen.
2020-03-16, 21:19
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Hon tittar ju uppenbarligen inte på programmet. Hon gör väl en snabb recap varje måndag morgon.
Pinsamt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Philip är fan helt galen.

Killen börjar twerka i direktsänd TV på bordet när programledaren ställer frågor.
Hahahhahahahhahahah...han som knappt har en rumpa
Medlem
Globalisten55s avatar
Vad vinklat att Jasmine blev huggen i ryggen när det var hon själva som lämnade Rainbow gruppen.Hon spelar nu teater och tyvärr har många gått på det🤪
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk om Alex skulle åka ut och få ett likadant vansinnesutbrott som veterinärnegern "Buba" i Robinson för hundra år sedan?
Kommer ni ihåg Buba och hans negerraseri? DET mina vänner, det var bra TV det.

Där sa du nåt, herregud vilken säsong. Är det ngn som vet var man kan få tag på den säsongen av Robinson.

O när buba badjie kom tillbaka efter dem röstat ut han Hahahahha
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockafeller9
Är ni Team Sami så röstar ni kvar Philip ikväll

Mycket av de här Glasman-fasonerna här inne nu 😜 Är vi Team Sami gör vi som vi vill 😁

Jag är team skada Amilia för hon blev så djupt jävla besviken förra veckan när Vickan blev kvar.

Jag har full tillit till att Sami kommer klara sig galant som alltid, för en vecka sen fanns inte ens Philip. Jag är inte ens säker på att han finns nu, har inte sett till honom 😂

Det är ändå win-win för mig ikväll. Nervositet på noll som omväxling. Antingen blir Sami glad och Vickan får det hon faktiskt gjort sig förtjänt av. Som hon trasslat in sig senaste dagarna alltså och all damage control hon tror hon gjort. Eller så blir Amilia besviken. 🤷‍♀️🥂
Medlem
Hunden007s avatar
vem kommer räddas tror ni?
Medlem
Flaxifluxs avatar
Alla kommentarer "Philip är tråkig bla bla bla" Ja tro mig fan alla där inne är tråkiga och denna säsong av BB suger. Så vem fan bryr sig egentligen Bara Amilia åker ut så fort som möjligt är jag nöjd
Medlem
Ni har säkert nämnt det men fan vad pinsamt att kommentatorn som låter som hon har aspbergers inte visste att Analia och Mergim inte hänger löst, när hon sa ”Jagfattar inte varför Amilia eller Mergim inte var deras plan B??”
2020-03-16, 21:20
Medlem
herpesvårtas avatar
Noterade ni hur Malin gav Sami en känga där? Som både Amilia och Vicky hånlog åt äckliga som de är.

Sami sa att denna vecka krävde paktande men annars brukar det inte tillhöra vanligheterna där inne. "Det gör mig lite förvånad att du säger så" säger hon till Sami då och lämnade huset med dom orden. Wtf? Tycker det var lite väl orättvist att peka ut honom till någon cheif of pact när ALLA där inne har paktat ihop sig.

Detta kommer Amilia gotta sig rejält i.
2020-03-16, 21:20
Medlem
Får man reda på nästa veckas tema idag? Eller var det bara en nödlösning förra veckan eftersom temat redan läckt under kvällen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in