Citat:
Ursprungligen postat av
Rockafeller9
Är ni Team Sami så röstar ni kvar Philip ikväll
Mycket av de här Glasman-fasonerna här inne nu 😜 Är vi Team Sami gör vi som vi vill 😁
Jag är team skada Amilia för hon blev så djupt jävla besviken förra veckan när Vickan blev kvar.
Jag har full tillit till att Sami kommer klara sig galant som alltid, för en vecka sen fanns inte ens Philip. Jag är inte ens säker på att han finns nu, har inte sett till honom 😂
Det är ändå win-win för mig ikväll. Nervositet på noll som omväxling. Antingen blir Sami glad och Vickan får det hon faktiskt gjort sig förtjänt av. Som hon trasslat in sig senaste dagarna alltså och all damage control hon tror hon gjort.
Eller så blir Amilia besviken. 🤷♀️🥂