Citat:
Ursprungligen postat av
burialhex
Ja förra måndagen också.
Svartmålar sami,glasman typ
Men Glasman är ju utan tvekan, den mest falska därinne
Han är säger att han skiter i spelet men spelar mest av alla därinne, o med sig har han den viljelösa Sami som förmodligen saknat fadersfigur då hans tunisiske baba med stor sannolikhet knullat hans mama o dragit.