2020-03-15, 14:23
Medlem
.

Kämpa Sami
Senast redigerad av CJFleetwood 2020-03-15 kl. 15:07. Anledning: Felstavning
2020-03-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Amilia tror alltså på riktigt att Lennie vill ha henne??
Hon berättar för Mergim att hon är så duktig som inte visar upp sin kåthet, för enligt henne är det äckligt att göra som Frida gjorde igår. Hon säger att Lennie inte gillar sånt.

Vilken verklighet lever hon i?

Lennie sa ju förvisso i förrgår att han absolut hade kunnat ha sex med henne, men att han isf hade haft det när
han är nykter 😅 jag ville ha skämskudde igår när jag såg frida men hon var iaf roligare än amilia.
2020-03-15, 14:24
Medlem
riskns avatar
Jasmine förtjänar inte hatet och tycker hon har 100% rätt. Folk hatar henne av två anledningar.

1. Folk har kärat ner sig i Sami.

''Nugge hahaha Sami är så sköööööön, haha Sami leker med insekter han är så sköööön, haha Sami säger random saker han är så sköööön.

2. Folk hatar rosa och nu när Rainbow inte gillar Jasmine och hon går dit så kan inte folk på Flashback ta hennes sida i denna konflikt
2020-03-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jasmine förtjänar inte hatet och tycker hon har 100% rätt. Folk hatar henne av två anledningar.

''Nugge hahaha Sami är så sköööööön, haha Sami leker med insekter han är så sköööön, haha Sami säger random saker han är så sköööön.

2. Folk hatar rosa och nu när Rainbow inte gillar Jasmine och hon går dit så kan inte folk på Flashback ta hennes sida i denna konflikt

du har helt fel du har helt missuppfattat det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CJFleetwood
Hon är ju ändå ärlig på nåt sätt med att hon är en gris, det ger lite respekt. Jassa glider runt och manipulerar och tar fram det värsta hos folk, såna jävlar kan förstöra en fungerande verksamhet snabbt ute i verkliga livet.

håller med 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Kanske en impopulär åsikt. Men jag tycker det finns bara en värdig vinnare i huset.

Det är Lennie! Han rör sig mellan grupperna, han snackar aldrig skit, han ställer alltid upp, han bidrar både i det sociala samt i tävlingar. Han verkar vara genomsnäll och ärlig.

+ igår bjöd han till med Spanking, hånglade, greppade skinkor som en proffesionell p-skådis.. OCH han var den första i huset som bjöd på petting haha!

Aja, ville bara lämna mitt omdöme och vem jag vill se som vinnare!

Gillar också Lennie❣️, han går mer och mer crazy. Hoppas bara han inte snubblar ner i skitsnackargropen. Har fan inte hört honom säga ett ont ord om någon hittills.
2020-03-15, 14:27
Medlem
Jag tror inte Lennie alls är tänd på henne. Det bara råkade bli så en natt och tror han ångrar sig. Det är vad jag tror.
Amilia är verkligen torr tråkig och är bitter för att andra brudar är roligare än henne.

Nu sitter hon och planerar en sexakt med Lennie

Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Kanske en impopulär åsikt. Men jag tycker det finns bara en värdig vinnare i huset.

Det är Lennie! Han rör sig mellan grupperna, han snackar aldrig skit, han ställer alltid upp, han bidrar både i det sociala samt i tävlingar. Han verkar vara genomsnäll och ärlig.

+ igår bjöd han till med Spanking, hånglade, greppade skinkor som en proffesionell p-skådis.. OCH han var den första i huset som bjöd på petting haha!

Aja, ville bara lämna mitt omdöme och vem jag vill se som vinnare!
Om Lennie, Jasmine eller Julia vinner blir jag glad.
Medlem
Är det här på riktigt!?!? Sitter Babianamilia och babblar om hur kåt hon är och vill föra sig på ett vettigt sätt för folkets skull. Samtidigt babblar hon om att Lennie skulle vilja ligga med henne. Nä fyfan. Lennie vill inte ens ta i dig!
Jävla motbjudande. Så jävla gött att se henne lida igår.,

Varför ser amilia ut som en sotare i ansiktet? Sket hon sig själv i ansiktet inatt?
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:

Lite så är det ju. Jag kommer börja hålla på Sami igen när Snuskman och hans gonorré-tights lämnar huset.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Vad skulle hon gjort istället? Begärt audiens hos den allvetande Glasjuden och den ryska sprutluderstrippan och deras lilla maskot Sami. För att där be om ursäkt för att hon inte gillar att bli backstabbad och hoppats att de tog in henne i Rainbow igen så att de kunde offra henne igen så fort de fick chansen.
Tack. Underbart skrivet. (minus fraserna "juden" och "sprutluder", men nu ska vi inte hänga upp oss på sånt)

Jag ska sluta älta Jassa vs Rainbow nu och bara länka till ditt inlägg i stället.
2020-03-15, 14:28
Medlem
Citat:

Jag är lätt team jassa.
Gillar sami men håller inte med dom ang jassa, gillar inte glas alls. Usch.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in