2020-03-14, 02:55
  #69277
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Iofs visar han ju blatte förort muslimers riktiga ansikten i mångt och mycket så man får väl tacka fanskapet på sätt och vis.

Ja du har rätt!
2020-03-14, 03:07
  #69278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Förstår att hon känner sig lite nervös när hon hänger löst nu!

Rainbow skulle vinna en del på att gå en kurs i kommunikation.


bara Taktik gå inte på det
2020-03-14, 03:10
  #69279
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Får nästan tårar i ögonen när man ser de gamla hjältarna, båda botra
Sedan vannhelgade Vanilla Ice guds gåva
2020-03-14, 03:35
  #69280
Medlem
Fick en idé medan jag följde en annan stream: Sveriges största och mest påkostade "prank".

Välj 12 deltagare bland alla som söker till BB. Deras familjemedlemmar och vänner ska spela med när deltagarna ska in i huset. Alla utanför huset, vid ankomsten, är statister. Produktionen styr kameror, skickar in brev, mat, uppdrag och liknande såsom vanligt. "Utröstningar" baserat på resultatet från en slumpgenerator. Men framför allt sänds inget till oss utanför huset, samtidigt som det inte delas ut några prispengar. Varje gång en deltagare tvingas lämna får de reda på sanningen i "studion". Ett rent socialt experiment.

Det hade varit intressant att se det under pågående säsong (även om det hade gått emot premissen "tittarna har mer makt").
2020-03-14, 04:36
  #69281
Medlem
CamillaGorillas avatar
Sitter här i min sömnlöshet och läser ikapp dagen. Stundtals mycket om röstningen på måndag. Lite reaktioner:

"Vi MÅSTE komma överens på Flashback"

Svar: Ja, fast alltså, nä. Vi måste ingenting. Och, om inte Amilia hänger löst, så kommer vi inte göra det heller.

Vi är inte en homogen grupp människor på FB med samma prioriteringar, tankar och åsikter. Det märks ju i precis alla trådar typ, på Flashback är man ofta oense 😅 Som stora grupper människor alltid är.

Vad i hela FRIDENS namn får jag, eller någon alls, ut av att rösta emot sin egen åsikt för att "Flashback" ska vara överens? Det händer ju inte. Jag har väl INGET för att rösta på vad andra vill, hur ska du motivera mig till det.

Det ska en viss grupp alltså göra, för att göra en annan grupp främlingar på "sitt" forum glada. Ok, vi ponerar att det funkar så. Hur bestämmer man vilken "halva" som ska få bli nöjda då? Kan väl lika gärna bestämma oss för att vi alla "måste" komma överens om den just du absolut inte vill rösta ut. Fogar du dig då? Nä. Känns omotiverat va. 😂 Du vill att alla ska komma överens - om vad du tycker. Lycka till. (Skriver "du" men det är ju till flera. Pallar ju inte leta upp alla inlägg jag scrollat igenom såhär i efterhand.)

Nu VILL jag personligen ha ut Jassa. KOMMER rösta mot henne om hon sitter på måndag. Läser även att "vi måste vara överens för att få ut Jassa annars är det omöjligt för hon har mycket stöd utanför Flashback".

Det vore toppen om vi var det ja men det är vi inte. Men det är väl inte alls omöjligt. Bara rösta liksom. Bara igår satt ju folk i tråden och var INTE överens, flera poängterade att i andra forum/över nätet var alla emot Glasman och att han definitivt åker. Och det gjorde han inte, trots alla dessa på Facebook, Instagram etc som ville det - och trots ett splittrat Flashback. Det finns betydligt fler än bara de som är högljudda på nätet rom röstar också.

Du kan försöka föra fram dina resonemang, visst, men att sitta och tjata om att vi alla måste komma överens om Jassa och dylika inlägg, vad trött man blir. Det är inget som ger folk ett motiv att rösta ut Jassa om de inte redan tänkte det. Byt strategi.

Skönt att få skriva av sig såhär uttråkad mitt i natten. Nu känns det bättre. Nu kan jag somna gott!
__________________
Senast redigerad av CamillaGorilla 2020-03-14 kl. 04:39.
2020-03-14, 05:13
  #69282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Sitter här i min sömnlöshet och läser ikapp dagen. Stundtals mycket om röstningen på måndag. Lite reaktioner:

"Vi MÅSTE komma överens på Flashback"

Svar: Ja, fast alltså, nä. Vi måste ingenting. Och, om inte Amilia hänger löst, så kommer vi inte göra det heller.

Vi är inte en homogen grupp människor på FB med samma prioriteringar, tankar och åsikter. Det märks ju i precis alla trådar typ, på Flashback är man ofta oense 😅 Som stora grupper människor alltid är.

Vad i hela FRIDENS namn får jag, eller någon alls, ut av att rösta emot sin egen åsikt för att "Flashback" ska vara överens? Det händer ju inte. Jag har väl INGET för att rösta på vad andra vill, hur ska du motivera mig till det.

Det ska en viss grupp alltså göra, för att göra en annan grupp främlingar på "sitt" forum glada. Ok, vi ponerar att det funkar så. Hur bestämmer man vilken "halva" som ska få bli nöjda då? Kan väl lika gärna bestämma oss för att vi alla "måste" komma överens om den just du absolut inte vill rösta ut. Fogar du dig då? Nä. Känns omotiverat va. 😂 Du vill att alla ska komma överens - om vad du tycker. Lycka till. (Skriver "du" men det är ju till flera. Pallar ju inte leta upp alla inlägg jag scrollat igenom såhär i efterhand.)

Nu VILL jag personligen ha ut Jassa. KOMMER rösta mot henne om hon sitter på måndag. Läser även att "vi måste vara överens för att få ut Jassa annars är det omöjligt för hon har mycket stöd utanför Flashback".

Det vore toppen om vi var det ja men det är vi inte. Men det är väl inte alls omöjligt. Bara rösta liksom. Bara igår satt ju folk i tråden och var INTE överens, flera poängterade att i andra forum/över nätet var alla emot Glasman och att han definitivt åker. Och det gjorde han inte, trots alla dessa på Facebook, Instagram etc som ville det - och trots ett splittrat Flashback. Det finns betydligt fler än bara de som är högljudda på nätet rom röstar också.

Du kan försöka föra fram dina resonemang, visst, men att sitta och tjata om att vi alla måste komma överens om Jassa och dylika inlägg, vad trött man blir. Det är inget som ger folk ett motiv att rösta ut Jassa om de inte redan tänkte det. Byt strategi.

Skönt att få skriva av sig såhär uttråkad mitt i natten. Nu känns det bättre. Nu kan jag somna gott!

Svarar här, i min egen sömnlöshet. Du har kanske/förhoppningsvis redan hunnit somna gott.

Vad jag tror det kan handla om i det här fallet: Antonia var den första som åkte ut ur huset. Det överensstämde med vad väldigt många i den här tråden hade som högsta önskan. Efter utröstningen fanns det en hel del kommentarer i stil med "vi gjorde det - FB har makten!" Det kan ha skapat en känsla av att nästa utröstning kommer att sluta på samma sätt.

Det gjorde det inte. Splittringen var tydlig både innan och efter. Illusionen var krossad - åtminstone tillfälligt. Viljan att få det att "fungera" igen lever kvar.
2020-03-14, 05:22
  #69283
Medlem
Gnomegirls avatar
Godmorgon niggerarselbögare och lättkränkta gamla kärringar.
Jag förstår att ni saknat mig, men jag fick depression när när ollonsnaskarlenny blev kvar förra veckan och var tvungen att vila upp mig lite.
Nu har jag dock satt på morgonkaffe och är klar för lite nytt näthat. Var ska vi börja?

Jo Julia är fortfarande min favorit, tätt följd av Sami.
Glasish måste också vara kvar på grund av hans magnifika gonorréaura, skrattar högt varje gång jag ser honom.
Den jag vill ha ut först är Alex på grund av hans negroida bordsskick och vidriga smaskande.

Nu kan ni förfäras och moralisera över mig.


MVH/Gnomegirl.
2020-03-14, 05:35
  #69284
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Lågbegåvad för att han är svart?

Ja oavsett vad Bolsjeviker och övrigt PK-folk säger så går det ofta hand i hand.
Ju svartare, desto lägre IQ. Naturligtvis finns det undantag, men rent generellt så, ja.
2020-03-14, 05:37
  #69285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Godmorgon niggerarselbögare och lättkränkta gamla kärringar.
Jag förstår att ni saknat mig, men jag fick depression när när ollonsnaskarlenny blev kvar förra veckan och var tvungen att vila upp mig lite.
Nu har jag dock satt på morgonkaffe och är klar för lite nytt näthat. Var ska vi börja?

Jo Julia är fortfarande min favorit, tätt följd av Sami.
Glasish måste också vara kvar på grund av hans magnifika gonorréaura, skrattar högt varje gång jag ser honom.
Den jag vill ha ut först är Alex på grund av hans negroida bordsskick och vidriga smaskande.

Nu kan ni förfäras och moralisera över mig.


MVH/Gnomegirl.

God morgon, natt, eller vad det nu egentligen är. Tyst och lugnt här för tillfället, "endast tomten är vaken" (får en stark deja vu-känsla).

Julia är fortsatt en av mina favoriter, men hon måste leverera lite mer för att jag själv ska placera henne som etta. Sami rår man inte på så lätt.

Det där med gonorréauran var nytt för mig tidigare, men blir allt tydligare ju mer jag ser honom i rutan. Oavsett tycker jag att han ska vara kvar så länge som möjligt, han fyller en viktig roll därinne.

Håller inte med om att Alex ska ut först, bordsskick och smaskande är inte tillräckligt starka argument med tanke på alternativen.
2020-03-14, 06:17
  #69286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Njää, du har ju rätt till din åsikt. Och jag hatar många andra därinne också, men niggeräcklet får mig närapå spyfärdig med sitt orangutangsmaskande varje gång han käkar något.
Jag formligen HATAR folk som smaskar och har flera gånger ställt till det på restauranger när smaskäckel suttit för nära mig.
Sedan att han är hudfärgshandikappad rör mig inte så mycket. En neger är en neger, det är inget att göra något åt.
Som "människa" verkar han ju nästan helt OK. Bara han kunde sluta med sitt vidriga smaskande!!!
Jag närapå spyr när jag hör honom.

Ja, känner du så starkt för det så kan jag ändå förstå valet. Har märkt att han ibland smaskar även när han pratar, nästan som att han använder samma ljud för att sätta punkt för en mening.

Själv tål jag inte lismande. Alla därinne som är sig själva, mer eller mindre, har sitt på det torra. Finns dock två damer som är alltför inställsamma. Som "av en slump" har de också kommit allt närmare varandra senaste tiden.
2020-03-14, 06:31
  #69287
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja, känner du så starkt för det så kan jag ändå förstå valet. Har märkt att han ibland smaskar även när han pratar, nästan som att han använder samma ljud för att sätta punkt för en mening.

Själv tål jag inte lismande. Alla därinne som är sig själva, mer eller mindre, har sitt på det torra. Finns dock två damer som är alltför inställsamma. Som "av en slump" har de också kommit allt närmare varandra senaste tiden.

Klockrent!
Falska lismare är vidriga! Jag Avskyr Amilia för hennes falskhet och skulle gärna se henne åka så det brakar, men å andra sidan: För varje dag hon är kvar får hon fler fiender på utsidan.
Och det unnar jag henne verkligen. Vissa sjuka människor kommer spotta efter henne på Lilla Essingen när hon visar sitt falska nylle.
Och för att inte tala om krogen när folk fått i sig lite och lossat på hämningarna.

Som man bäddar får man ligga eller hur man nu säger...
2020-03-14, 06:37
  #69288
Medlem
cHERLs avatar
Tog mig tid att titta på ett avsnitt och inte live.
Det gör fysiskt ont i mig att se Amilia och hennes äckliga jävla fötter. Aldrig känt en sån här känsla förut, det är helt otroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in