Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Godmorgon niggerarselbögare och lättkränkta gamla kärringar.
Jag förstår att ni saknat mig, men jag fick depression när när ollonsnaskarlenny blev kvar förra veckan och var tvungen att vila upp mig lite.
Nu har jag dock satt på morgonkaffe och är klar för lite nytt näthat. Var ska vi börja?
Jo Julia är fortfarande min favorit, tätt följd av Sami.
Glasish måste också vara kvar på grund av hans magnifika gonorréaura, skrattar högt varje gång jag ser honom.
Den jag vill ha ut först är Alex på grund av hans negroida bordsskick och vidriga smaskande.
Nu kan ni förfäras och moralisera över mig.
MVH/Gnomegirl.
God morgon, natt, eller vad det nu egentligen är. Tyst och lugnt här för tillfället, "endast tomten är vaken" (får en stark deja vu-känsla).
Julia är fortsatt en av mina favoriter, men hon måste leverera lite mer för att jag själv ska placera henne som etta. Sami rår man inte på så lätt.
Det där med gonorréauran var nytt för mig tidigare, men blir allt tydligare ju mer jag ser honom i rutan. Oavsett tycker jag att han ska vara kvar så länge som möjligt, han fyller en viktig roll därinne.
Håller inte med om att Alex ska ut först, bordsskick och smaskande är inte tillräckligt starka argument med tanke på alternativen.