2020-02-16, 14:30
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
fasten det va Jessika som fick skiten. hehehe
Amilia tycker synd om sig skjälv. ut med hon
Amilia försökte endast vara tyst i ett hörn och i grund och botten ville hon att Jessica ensam skulle stå för hela situationen. Så uppfattar jag det hela. Ett vanligt beteende i gruppsammanhang ( å vad skönt ingen nämner mig)
Amilia kunde ha sagt när Jessica pratade. Jag var heller inte med och jag hade mina skäl att inte delta.
Glasman ville få fram det.
Hon tar sedan glasman åt sidan och säger efter ett tag. När de pratat färdigt. Glasman bett om ursäkt.Det är ok vi glömmer det nu men ändå fortsätter hon sedan med Patzy och himlar med ögonen och pratar skit om glasman. Falskt, fegt och något jag avskyr.
2020-02-16, 14:31
Medlem
Amelia är en anledning att kolla och engagera sig i BB iallafall, det märker vi.
2020-02-16, 14:31
Medlem
Nu är tårarna långt borta hos Amelia när hon skyfflar in mat i trynet.
Offerkofte människa av värsta sorten.
Smilar som aldrig förr, gott med lite tröstande mat kan man tro.
2020-02-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kollar ifatt på veckans avsnitt. Kikade även in på cmore i helgen och såg då att Lennie kommit in. När kom han in?! Han är inte med på avsnitten som gått på tv iallafall.
Fattar inget haha.

Så det känns ganska dött i huset fortfarande eller? Det enda man hör är ”det här är BigBrother, ni har fått ett brev” mellan små episoder av småprat 😴

Vem är skönast i huset?
Vem är drygast?

Får osköna vibbar av Antonia eller vad hon heter

Avsnitten på TV är två dagar efter känns det som.

Sen förstår jag inte riktigt dramaturgin kring avsnitten på TV. Som när Kim och den där bruden åkte ut. I avsnittet fick man bara se att de försvann puts väck, men inte varför.

Räknar produktionen kallt att alla som tittar följer live, läser på Aftonbladet och skit?

Tänk er om ett annat tv-program var sådär. Plötsligt försvinner två deltagare ur Farmen okommenterat.

Jag själv fick reda på det i denna tråden. Nu kanske jag ställer för stora krav på Big Brother men förstår ni vad jag menar?

Tldr: Avsnitten som går på tv är snurriga.
2020-02-16, 14:32
Medlem
Darkzis avatar
Fan att Lisa måste upprepa saker som folk säger hela tiden
2020-02-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Vi har fattat att du är kompis med Amilia, du försvarar henne hela tiden. Klart som fan att vi pratar om henne om hon är den enda som DC filmat de senaste 2 timmarna?

Skämtar du eller hon hade fått åka först i min mening. Men jag är inte 12 år mentalt och tycker det är så jävla kul att prata om Hela Tiden att hon är fet, blåval, fetto, älskar mat. Stör man sig så mycket förtjänar det en egen tråd. Finns en om henne redan https://www.flashback.org/t732453
2020-02-16, 14:34
Medlem
Jagtardindotters avatar
100 procenttttttttttt
2020-02-16, 14:34
Bannlyst
Jessica åt inte mycket mat
2020-02-16, 14:35
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
100 procenttttttttttt
Anty har smittat alla med sina "100 procent"...
2020-02-16, 14:36
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Jessica åt inte mycket mat

Amilia fick hennes ranson
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Skämtar du eller hon hade fått åka först i min mening. Men jag är inte 12 år mentalt och tycker det är så jävla kul att prata om Hela Tiden att hon är fet, blåval, fetto, älskar mat. Stör man sig så mycket förtjänar det en egen tråd. Finns en om henne redan https://www.flashback.org/t732453

Fine, men en del av oss tycker att det är kul och prata om henne, så låt oss.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Avsnitten på TV är två dagar efter känns det som.

Sen förstår jag inte riktigt dramaturgin kring avsnitten på TV. Som när Kim och den där bruden åkte ut. I avsnittet fick man bara se att de försvann puts väck, men inte varför.

Räknar produktionen kallt att alla som tittar följer live, läser på Aftonbladet och skit?

Tänk er om ett annat tv-program var sådär. Plötsligt försvinner två deltagare ur Farmen okommenterat.

Jag själv fick reda på det i denna tråden. Nu kanske jag ställer för stora krav på Big Brother men förstår ni vad jag menar?

Tldr: Avsnitten som går på tv är snurriga.

Ja väldigt kasst gjort. Jag har småbarn och hinner inte följa live 🤪 Kanske tur det!
Som du skriver är det väldigt svårt att få grepp om deltagarna eller det som händer i huset genom tv-programmen. Förra säsongen var det inte så! Allting känns sämre denna gången och jag hade verkligen sett fram emot detta haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in