2020-03-11, 21:06
  #63265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tyst med dig, lär dig stava innan du yttrar dig. De borde skaffa bättre skolor i Rinkeby!

Äter du också med händerna som en inföding?

Hur äter du tacos? Pizza? Mackor? Korv med bröd? Hamburgare, med kniv och gaffel?
Är man inföding för att man äter med händer? Testa själv får du se att det är godare..
2020-03-11, 21:07
  #63266
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lovar er att dom är hungriga inom 2 h
Det tror jag också
2020-03-11, 21:07
  #63267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det kan man göra i sin ensamhet men är man bland folk så är det bestick som gäller.
Helt enig!
2020-03-11, 21:07
  #63268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, varför kokar de inte en fond på benen/rester? Lennie som är en mästerkock borde väl föreslå det?
Dom hade fuckat upp det direkt och kokat skiten i flera timmar.
2020-03-11, 21:07
  #63269
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Hur äter du tacos? Pizza? Mackor? Korv med bröd? Hamburgare, med kniv och gaffel?
Är man inföding för att man äter med händer? Testa själv får du se att det är godare..
Allt du nämnde är mat som inte nödvändigtvis kladdar ner händerna
2020-03-11, 21:08
  #63270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Hur äter du tacos? Pizza? Mackor? Korv med bröd? Hamburgare, med kniv och gaffel?
Är man inföding för att man äter med händer? Testa själv får du se att det är godare..

Hur äter du gröt?
2020-03-11, 21:09
  #63271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Hur äter du tacos? Pizza? Mackor? Korv med bröd? Hamburgare, med kniv och gaffel?
Är man inföding för att man äter med händer? Testa själv får du se att det är godare..

Skillnaden där är väl att man har bröd att hålla i som bestick medans om man äter fufu med händerna måste man i princip stoppa in fingrarna i munnen.

Det är lite ohygieniskt och äckligt.
2020-03-11, 21:09
  #63272
Medlem
Suck.
Nu har jassa fått med sig Vickan på skrikandet och flamset i huset
2020-03-11, 21:10
  #63273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vart är alla som klagar på att Alex äter med händerna??? Nu när julia äter ris med händerna så är de knäpptyst äckliga rassister
Ja han är ju svart o här gillas inte det tydligen
__________________
Senast redigerad av rammi73 2020-03-11 kl. 21:26. Anledning: Felskrivet
2020-03-11, 21:10
  #63274
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hur äter du gröt?

Snyggt, där fick du in vildingen i snaran.
2020-03-11, 21:11
  #63275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Suck.
Nu har jassa fått med sig Vickan på skrikandet och flamset i huset

Jag har tänkt på att Jasmine springer runt i soffan som om hon vore typ 12 år, samtidigt som hon sover med sitt gosedjur, damen är 26år.

Möjligt att hon aldrig flyttat hemifrån?
2020-03-11, 21:12
  #63276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Skillnaden där är väl att man har bröd att hålla i som bestick medans om man äter fufu med händerna måste man i princip stoppa in fingrarna i munnen.

Det är lite ohygieniskt och äckligt.

Oj, är det äckligt? Testat? Finns nog mer ohygieniska och äckligare saker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in