2020-03-07, 00:09
Medlem
Bulletzs avatar
Konstigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Kan sjökon Amilia ge fan i Martin?
Det är väl isåfall Martin som ska ge fan i Amilia eftersom han säger att han gillar Jasse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men lille vän, Martin är skitsnygg och har 18 cm grov kuk. Han får doppa precis när han vill. Om han inte hade några känslor för Jasse så hade det här aldrig blivit en diskussion.

Martin ser ut som min vänstra pungkula, just sayin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
När fan ska hon fatta Jassa vad Martin säger!
Är hon trög tamejfan eller vad är frågan!
Hon måste fatta att Martin är en player inget annat iom han hoppar från ena till den andra, Då Jassa inte ser då är han på Amilia eller Vicky han har korten öppna i huset detta kommer INTE sluta lyckligt alls!
Hon är crazy in love! Det är därför kärleken blindar en.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Amilia är en riktig mobbare. Hon mår väl som bäst av att snacka skit om folk bakom ryggen . En väldigt tragisk människa

Lär inte funka länge till, både Lenny och Mergrim börjar tröttna rejält på hennes skit.

Såg man ju nyss när hon var påväg igen, lenny ville "gå till bikten för en ny sladd" då.
Medlem
xrlpyts avatar
Varför förklarar inte Martin att han vill bromsa SINA EGNA KÄNSLOR, det var ju precis det han försökte säga tidigare.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Martin berättade precis att han gillar Jasmine! Två gånger till och med.
Jassa vill kärleks gnabba med Martin.
2020-03-07, 00:10
Medlem
burialhexs avatar
Säg bara rakt ut! JAG VILL KNULLA DIG INNNAN JAG BESTÄMMER IFALL JAG ÄR KÄR I DIG
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hatar verkligen folk som börjar grina och blir ledsna och deppiga så fort de får i sig lite alkohol. Jag hade inte orkat leka psykolog åt Lisa varenda gång hon dricker ett glas bubbel. Hon kan uppenbarligen inte hantera alkohol i det tillstånd hon är i i huset och borde fan inte dricka.

Älskar att hon gråter och måste säga: JaG e LeDsEn!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Återigen, vad ser Martin i blåvalen?

Kolportören ser väl sin mamma. Han verkar vara typen med mammakomplex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tror att Mergim är en bra kille innerst inne, han har potential haha. Han lär balla ur flera gånger till men det är hans korta stubin och impulsivitet som ställer till det för honom och inte att han är evil som Amilia. Känns ändå som att han förstår när han gått över gränsen. Kanske kommer få äta upp mina ord men det är den känslan jag har fått efter dessa veckor iaf. Gillar han mer och mer.

Håller helt med. Allt skit Mergim gör, gör han när han är impulsiv, han tänker sig inte för. Och han kan be om ursäkt.

Fettknoppen Amilia, är ond rakt igenom, allt hon gör är planerat, och görs med avundsjuka. Hon ser sig själv aldrig göra fel. Äckliga jävla narcissist.
2020-03-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lär inte funka länge till, både Lenny och Mergrim börjar tröttna rejält på hennes skit.

Såg man ju nyss när hon var påväg igen, lenny ville "gå till bikten för en ny sladd" då.
Hur är det med Lisa och Alex då har dom också tröttnat på henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in