2020-03-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kollar i S2. Mergim har mognat sjukt mycket. Han sa det var efter psykologsamtal i bikten. Nu ville Amilia snacka skit om Julia och hennes samtal med Lisa och Alex. Men både Mergim och Lennie sa nej direkt. De ville inte snacka skit. Hoppas kossan Amilia åker ut nästa vecka.

Tror att Mergim är en bra kille innerst inne, han har potential haha. Han lär balla ur flera gånger till men det är hans korta stubin och impulsivitet som ställer till det för honom och inte att han är evil som Amilia. Känns ändå som att han förstår när han gått över gränsen. Kanske kommer få äta upp mina ord men det är den känslan jag har fått efter dessa veckor iaf. Gillar han mer och mer.
2020-03-07, 00:06
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Som en korgosse. Inte ett utbrott och till och med tagit det lugnt med skitsnacket. Men natten är ju inte slut än

Sant, det kan vända på en femöring 😅
2020-03-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hatar verkligen folk som börjar grina och blir ledsna och deppiga så fort de får i sig lite alkohol. Jag hade inte orkat leka psykolog åt Lisa varenda gång hon dricker ett glas bubbel. Hon kan uppenbarligen inte hantera alkohol i det tillstånd hon är i i huset och borde fan inte dricka.
Så sant, sen förstår jag inte hur man kan vara så känslig, men det är bara jag.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hatar verkligen folk som börjar grina och blir ledsna och deppiga så fort de får i sig lite alkohol. Jag hade inte orkat leka psykolog åt Lisa varenda gång hon dricker ett glas bubbel. Hon kan uppenbarligen inte hantera alkohol i det tillstånd hon är i i huset och borde fan inte dricka.
Till hennes försvar så bryter hon ihop rätt så ofta i nyktert tillstånd också.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kollar i S2. Mergim har mognat sjukt mycket. Han sa det var efter psykologsamtal i bikten. Nu ville Amilia snacka skit om Julia och hennes samtal med Lisa och Alex. Men både Mergim och Lennie sa nej direkt. De ville inte snacka skit. Hoppas kossan Amilia åker ut nästa vecka.

Amilia är en riktig mobbare. Hon mår väl som bäst av att snacka skit om folk bakom ryggen . En väldigt tragisk människa
2020-03-07, 00:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahha martin vill doppa det är därför han vill slowa down med jasse, vafan tror hon, han kommer knulla med victoria för hon släpper till 100%
Men lille vän, Martin är skitsnygg och har 18 cm grov kuk. Han får doppa precis när han vill. Om han inte hade några känslor för Jasse så hade det här aldrig blivit en diskussion.
Medlem
DjPuttes avatar
När fan ska hon fatta Jassa vad Martin säger!
Är hon trög tamejfan eller vad är frågan!
Hon måste fatta att Martin är en player inget annat iom han hoppar från ena till den andra, Då Jassa inte ser då är han på Amilia eller Vicky han har korten öppna i huset detta kommer INTE sluta lyckligt alls!
Medlem
Martin är nog mer onykter än man kan tro nu
Medlem
burialhexs avatar
Alltså vad vill jass?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Nja, Jasmine tror att en löveståry mellan henne och martin är vad tittarna vill se. Jasmine är extremt kameramedveten i alla situationer.

Det är iofs sant faktiskt.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tror att Mergim är en bra kille innerst inne, han har potential haha. Han lär balla ur flera gånger till men det är hans korta stubin och impulsivitet som ställer till det för honom och inte att han är evil som Amilia. Känns ändå som att han förstår när han gått över gränsen. Kanske kommer få äta upp mina ord men det är den känslan jag har fått efter dessa veckor iaf. Gillar han mer och mer.

Jag är med på den. Hoppas också att det håller i sig.
Medlem
alltså jasse, skaffa dig en riktig man. Någon som kan uttala orden rätt och inte fumlar runt med orden så fort det blir jobbigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in