Försöker hitta vart man kan kolla live på DATORN (brukar annars köra på mobilen) men hittar verkligen ingenstans! Hittar bara till själva avsnitten men inte liven. Finns det någon vänlig själv som kan tänka sig att länka vart man ser liven på datorn?
Försöker hitta vart man kan kolla live på DATORN (brukar annars köra på mobilen) men hittar verkligen ingenstans! Hittar bara till själva avsnitten men inte liven. Finns det någon vänlig själv som kan tänka sig att länka vart man ser liven på datorn?
cmore.se sen går du till kanaler så ligger det där
Alla deltagarna har något jag ogillar eller något jag gillar.
Tycker att det är svårt att se någon favorit än så länge och det kan även förändras efter tiden. I allafall för mig.
Den jag gillar nu kan jag börja ogilla sedan och tvärtom.
Svårt också att avgöra eftersom BB väljer vilka samtal och personer som skall höras ellet synas.
Jag avskyr tissel och tassel, fjäsk och överdrivet beteende och jag ogillar när någon tittar efter kameran och gör något just då för att synas. Det syns direkt när det inte är spontant.
Jag retar mig mest utav allt på sådant.
Den person jag kommer att tycka om i slutänden är den som är sig själv in i det sista och som tänket bort kameran.
Har inte riktigt sett det ännu. Kanske hos någon. Julia eventuellt. Men alla som deltar vill ju både synas och höras.
Den som lyckas vara minst uppmärksamhetsfixerad blir min slutliga favorit.
Jag skulle verkligen inte klara av att vara instängd i 100 dagar. Jag måste andas mellan varje möte med någon.
[/url]1]Hur är det relevant? Kan garantera dig att minst 10 personer i det huset har prövat någon drog. Sami hade bara oturen att åka fast för det. Så släpp det nu.
Sami gör sitt eget snus. Och har då även amfetamin med i blandningen. Många som kör med amfetamin i snuset ju. Inte för mkt, lagom ska det vara.