2020-03-05, 16:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Amilia tycker att Mergim saknar självinsikt. Förvisso. Kan du komma på någon mer som gör det, Amilia?

Kommer mitt in i Amilias gnällmaraton och inser att hon haft en incident med Mergim igen? Hon försöker grina sig till sympatier hos Glasman och Sami? Lyckas hon vända de två herrarna är hon en fullfjädrad psykopat! Wow!

Utgår då ifrån att Mergim gick loss igår?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ni gör som ni vill men jag tycker det är tragiskt att vuxna människor gör allt för att folk ska må dåligt , att vuxna människor inte fattar vad det kan innebära för den människan , att vuxna människor inte kan se hur illa det är för den som blir utsatt . Fattar man inte bättre bör man söka hjälp .

Vad gör du här i tråden ens? Vad drar dig hit egentligen?
Du är ju på riktigt tappad.
Avstängd
mycket snack o liten verkstad från sami,glasjude,amilia, de vill sätta bögrim på plats men det är som sagt bara snack, när mergim bad juden vara tyst gick han iväg som en luffare. ingen stake alls
2020-03-05, 16:01
Medlem
SINNESSJUKT att Glasman och Sami FORTSÄTTER att vara så här godtrogna gentemot henne.
Hon har ju snackat kopiösa mängder med skit om framför allt Glasman och vill ha ut honom.
Hon har även velat förstöra på tävlingar för lagen där Glasman/Sami medverkat i.

Hoppas innerligt att Julia berättar detta. Då lär de revidera sina åsikter om henne.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Snart somnar Sami, Amilia måste vara effektivare än de starkaste sömnpiller som går att få utskrivna.

Spyr på henne, hoppa av hästen för fan.
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-03-05 kl. 16:04.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fyfan vad tröttsamt att höra samma skitprat just nu. Ogillar att hon drar in Sami och Glasman i hennes jävla pity party.

Håller med. Man blir så trött på hennes skiprat . Jag tror glasman hade gjort likadant om mergim snackat om Amilia, då hade Glasman hållit med Mergim
2020-03-05, 16:02
Medlem
Hon har verkligen samma upplägg i varje diskussion(förutom att prata ihjäl alla)

1.

2.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fyfan vad tröttsamt att höra samma skitprat just nu. Ogillar att hon drar in Sami och Glasman i hennes jävla pity party.

Synd att de inte vet vad hon har spytt skit över dem när führern var kvar i huset.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det jag sett i dina kommentarer så har du läskat över albanen tydligt.
Det jag har sett i dina kommentarer är att du ignorerar Glasmans personlighet då han är den närmast din ålder.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ja diverse kvinnomisshandlar, allmänt bråkig och störig, ingen god medmänniska, vill du ha mer från en som träffade skiten första gången i 6 års åldern?

Gå tillbaka i bb tråden 2012, finns mycket info där....

Så det räcker för mig. Framstod som en mesig, oskuld som aldrig varit i närheten av det kvinnliga könet.

Tenny är en idiot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon har snackat så mycket skit om honom sen igår kväll hon slår fan snart rekord på person som snackat mest skit. Fan Mergim verkar som en ängel i jämförelse med henne. Han har svårt att kontrollera sitt humör men han har iallafall inte snackat skit om henne idag så som hon gör 24/7. Jävla Rix FM.
Bästa inlägget 👆
Medlem
MrBodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
mycket snack o liten verkstad från sami,glasjude,amilia, de vill sätta bögrim på plats men det är som sagt bara snack, när mergim bad juden vara tyst gick han iväg som en luffare. ingen stake alls

Jag kan se det som att Glasman inte ens tycker det är värt att gå in i en diskussion med honom, då han vet att M tycker att M alltid har rätt oavsett. Om det nu är så, så kan jag relatera till det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in