2020-03-04, 23:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Jag älskar fan Sami!
Gillar Sami jag med.
Snygg är han också.
2020-03-04, 23:36
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja tro mig, jag gillar inte Amilia annars heller. Tycker själv hon är en av de största skitsnackarna i huset - MEN jag tycker boven i detta drama är Mergim, oavsett vad jag tycker om henne annars. Mergim är den första som sagt att Lennie inte gillar henne eller vill ha henne nära. Lennie är en vuxen människa som kan berätta det själv OM det nu är så. Jag förstår helt klart att Amilia är ledsen och besviken på Mergim just nu. Jag tycker inte Alex och Lisa snackat skit, utan tror att de återberättat för hennes skull då hon och Lennie är de som står Mergim närmast.

Har varit trött på Amilia många gånger. Men med detta tycker jag enbart Mergim är boven i dramat.

Hon tyr sig till den gula gruppen nu för hon vet att de schysta och utan Mergin och Lennie har hon ingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
En lite teori..

Om Amilia varit en man tror jag inte hon skulle få vara kvar i BB.. Hon har ett slemigt beteende. Om Lennie dessutom varit kvinna skulle hela sverige troligtvis skrika metoo..

Vad tror ni?

Håller HELT MED!!! Så jäkla dubbelmoral!
Medlem
tuffkatts avatar
Sami, Martin och Glasman är en ganska skön trio. De tre musketörerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men hon sa att hon nog inte kommer ta upp det med honom (än?) för att han kommer smälla som en bomb, nu när Anty inte är kvar och kan försöka prata sans med honom.
Hon säger så för att låta vettig och klok. Hon hade definitivt sagt det idag men hon älskar att vara offer och ha allas uppmärksamhet och sympati, speciellt Lennies.

Alltså hur kan det vara okej de går in i bikten så här länge och pratar om det som hänt?? Vi vill se vad som sägs!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
En lite teori..

Om Amilia varit en man tror jag inte hon skulle få vara kvar i BB.. Hon har ett slemigt beteende. Om Lennie dessutom varit kvinna skulle hela sverige troligtvis skrika metoo..

Vad tror ni?

Vad snackar du om?
Senast redigerad av missgbg 2020-03-04 kl. 23:43.
2020-03-04, 23:37
Medlem
Lunatics avatar
vem vare som skrev.
Säg vem det fucking var!.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hon tyr sig till den gula gruppen nu för hon vet att de schysta och utan Mergin och Lennie har hon ingen.

Ja så kan det vara.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han är ju sjuk i huvudet. Men Amilia som är så äkta kan väl ta och berätta för honom hur hon känner istället för att gå runt och få sympatitröst från alla andra i hela huset. Hon vill så gärna vara en storfavorit för hon vet hon inte är någons förstahandsval just nu. Kanske hon lyckas manipulera Lennie till att ditcha Mergim och välja henne

Amilia lovade Lisa att inte konfrontera Marek gällande just den här händelsen, så istället försöker hon prata ner honom bakom hans rygg till så många som möjligt - vilket är jävligt fult spelat men han förtjänar det.
Båda är i mitt tycke lika vidriga personer och allt som utspelat sig idag (med hans skitsnack och hennes sätt att hantera det) stärker det.

Edit: Hon kommer 100% konfrontera honom dessutom, och då har hon redan "fått över" personer till hennes parti. Också jävligt fult, men jag kommer njuta när hon knäcker snorungen.
Senast redigerad av Boonk 2020-03-04 kl. 23:40. Anledning: Tillägg
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Sami, Martin och Glasman är en ganska skön trio. De tre musketörerna.
Dom är nog den största anledningen till varför jag kollar. Jävlar vilka sköna konversationer den trion har.
2020-03-04, 23:39
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon säger så för att låta vettig och klok. Hon hade definitivt sagt det idag men hon älskar att vara offer och ha allas uppmärksamhet och sympati, speciellt Lennies.

Alltså hur kan det vara okej de går in i bikten så här länge och pratar om det som hänt?? Vi vill se vad som sägs!!

Fast hade jag varit henne hade jag tänkt samma sak. Mergim HAR ju tänt till x antal gånger sedan sin ursäkt och sedan Anty lämnade. Jag hade inte heller vågat ta det med honom så snabbt. Och det angår Lennie lika mycket, han vill ju inte heller att det ska pratas om deras händelse.
2020-03-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Han prata för sig själv att Lenny har lämnat honom för Amilia, men att det inte spelar någon roll för han sitter ändå löst och kanske kommer lämna på måndag ändå och avsluta med "Men vi får se"

Glempa har fått hela vårdnaden efter Anty. Aj aj aj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in