2020-02-14, 22:47
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Anty säger att musiken ska stängas av, då stängs den av. Nu ber hon om att få Amilias boll tillbaka, och Anty får tillbaka den, säger det igen. HON ÄR MULLVAD.

Men det är såklart, hon är ett bra namn för säsongen
Det är sjukt tråkigt

Får vibbar från 2012 när Annica styrde och ställde. Viskade, hade inte micken på sig, pratade konstant om produktionen och folk utanför. Kom trea tillslut
2020-02-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
https://www.friatider.se/jag-hatar-judar-big-brother-deltagare-kastas-ut

Kan det vara för glasman är jude? Men o andra sidan hörde väl ingen var de snackade om.

Min film ligger på Fria Tider alltså

Aja,
Men kan jag få betalt ifall jag säljer den till Aftonbladet eller Expressen?
2020-02-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
märks att du är gröngöling, dom är brukar vara uppe till 1-2 på natten.

Märks att du inte förstår sarksam.
2020-02-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Haha kör han steksmör på mackan hahahah

Der är smör. Vad är steksmör för något?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Bra att du säger det. Faktiskt varit lite småirriterad vid en del tillfällen då man tror att "värsta" grejerna händer på annat håll. Men med denna säsong så behöver man nog inte vara orolig för det.

Så nog gillar jag detta mer än vad man kanske tror. Men det är mer synen man har på BB, denna säsong lever knappast upp till vad BB ska innehålla. Men man har alltid vilat ögonen på BB, så det sitter i för alltid antar jag
Brukade kolla på tidigare år oxå. Gammal vana att kolla på BB.

DC kameran brukar filma i sovrum .m.m om det är folk där ändå.
Kör mest DC kamera och Köket. Så du missar inget. ser du bara några personer i DC och köket brukar dom andra 3 kamerorna vara tomma ändå. fattar inte vad kamerateamett håller på med.
Avslutad
Shit vad Patzy brer på
Medlem
Såg ut som Patzy hade ost på mackan med allt smör, gott
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
En väktare utanför huset gav henne Amalias tennisboll.

Hon var vid springan där Amalias tennisboll försvann, och såg en väktare som patrullerade med hund och hon skrek efter honom att få tennisbollen och fick den. I reglerna står det att man inte får ha kontakt med omvärlden eller ta in något i huset utan produktionens tillåtelse, vilket man inte hade gjort (bollen försvann igår morse, man hade ju förfan slängt in den om man ville).

Kommer inte hända något med det dock.. Men, det är korrekt. Hon ska ut eller åtminstone få en jävla varning
2020-02-14, 22:50
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
För att BB vill se att deras uppdrag slutförs Bollen fick hon av en väktare som gick förbi sa hon.

Tror du på det själv? Att en väktare skulle gå förbi helt random? Ne jag står fortfarande fast vid att hon är mullvad.
2020-02-14, 22:52
Medlem
DonaldDarkos avatar
Fettot PetzZy bredde nyss ett 2cm tjockt lager med MARGARIN på en bit knäckebröd och åt den och utbrast "MUUUMS", vad är det för psykopat, hurfan beter han sig!?
2020-02-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Tror du på det själv? Att en väktare skulle gå förbi helt random? Ne jag står fortfarande fast vid att hon är mullvad.

Hon borde bli skådis i så fall. Den som lever får se.
2020-02-14, 22:53
Medlem
Kom precis hem, har dom fått någon alkohol ikväll? Isåfall varför verkar redan så slött?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in