Två araber hemskickade då man uttryckt sitt ogillande av Judar , kasta in ett par Judar så får vi se lite multikullurell pajkastning på riktigt vettja!
Hade jag varit med i det här programmet så hade jag känt mig så jävla lurad i och med att Anty är med. Hon lär ju toppa alla omröstningar som ger fördelar i den här tävlingen och i förlängningen även alla utslagsröstningar. Såvida hon ej bryter mot reglerna så kan dom ju redan meddela alla att dom slösar sin tid där inne, i och med att Anty redan säkrat segern. Har svårt att se att hon skulle tappa det försprånget hon fått med sin fanbase.
Majoriteten av hennes följare är dock under 15. Tror inte hon kommer klara sig till hälften av tävlingen ens.
Glasmans bästa vän skrev till Nyheter24 att Sami gillar KKK på Facebook - synd för henne att Glasman redan känner till Samis förflutna och accepterar det.
Två araber hemskickade då man uttryckt sitt ogillande av Judar , kasta in ett par Judar så får vi se lite multikullurell pajkastning på riktigt vettja!
Isabel är från Angola. Kim är från Kurdistan. Inga araber.