2020-02-14, 21:38
Medlem
iok22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotlaborj
Du har inga studieskulder va? 🤣

Tycker årets säsong är aningen tafatt. Förr var det betydligt mer drag.

Haha sen när är det något positivt att ha skulder din dumme fan.
Men nej, har inga studieskulder... är en smutsig industriarbetare.
Senast redigerad av iok22 2020-02-14 kl. 21:40.
2020-02-14, 21:38
Medlem
5596s avatar
I am out

Tänker inte se på BB för familj där de censurerar bråk och folk som röker.

Ses nästa säsong när det nu blir. Förhoppningsvis går de tillbaka till 15+ och en annan kanal tar hand om det.
2020-02-14, 21:40
Medlem
HALLÅ!!!

Ni som sköter kanalerna via iptv till oss tittare, nu är ljudet borta. Skulle uppskattas om det fixas ASAP

Andra kanalen är helt ur funktion också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Finns det någon som seriöst kan förklara varför man överhuvud taget kan lägga ner sin tid att engagera sig i denna fruktansvärda skit? Har ni inget annat att syssla med? Förväntar mig inte något vettigt svar eftersom ni samtliga verkar fullständigt inskränkta.

Familjen ligger och slaggar nu, så jag sitter här i min ensamhet och slötittar i brist på annat att göra. Sitter mest och väntar på att det ska bli bråk, och med tanke på att det är fredag så borde det vara lite party tycker man vilket höjer kaos förväntningarna . Däremot så verkar den här säsongen vara sjukt jävla torr av tidigare inlägg att döma, så jag ger nog snart upp och drar på en rulle istället , Uncut Gems ska vara bra har jag hört så den får det bli!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Finns det någon som seriöst kan förklara varför man överhuvud taget kan lägga ner sin tid att engagera sig i denna fruktansvärda skit? Har ni inget annat att syssla med? Förväntar mig inte något vettigt svar eftersom ni samtliga verkar fullständigt inskränkta.
Du värkar intresserad av BB2020. eller kom du in i fel tråd?
2020-02-14, 21:42
Medlem
iok22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Familjen ligger och slaggar nu, så jag sitter här i min ensamhet och slötittar i brist på annat att göra. Sitter mest och väntar på att det ska bli bråk, och med tanke på att det är fredag så borde det vara lite party tycker man vilket höjer kaos förväntningarna . Däremot så verkar den här säsongen vara sjukt jävla torr av tidigare inlägg att döma, så jag ger nog snart upp och drar på en rulle istället , Uncut Gems ska vara bra har jag hört så den får det bli!

Håller med, något torrt. Ger upp ganska snart. Uncut Gems är att rekommendera, den är hetsig som fan dock... ingen rulle att se om man ska sova haha.
Avslutad
Anty sa nyss vid kylen ganska tystlåtna till Lisa att hon sitter säkert till finalen. Fyfan...
Medlem
__Alez__s avatar
Hur blev det med Jockibois variant han skulle dra igång?

Youtube kanske är framtiden för sådana program.
2020-02-14, 21:43
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
HALLÅ!!!

Ni som sköter kanalerna via iptv till oss tittare, nu är ljudet borta. Skulle uppskattas om det fixas ASAP

Andra kanalen är helt ur funktion också.
Strulade för 30min sedan för mig. fick stänga och öppna pirat streamen igen. Är det fel på Betal streamen oxå?
Medlem
Hunden007s avatar
skulle de inte va mer lekar?
Medlem
Gallagherss avatar
Nu är Patzy på lyset. Bra tv!
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Anty sa nyss vid kylen ganska tystlåtna till Lisa att hon sitter säkert till finalen. Fyfan...

Menar nog beerpongen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in