2020-02-14, 21:29
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Får verkligen känslan av att Mergim gnäller för att kunna "prata ut" med Anty i enrum.

synd att hon friendzoonade honom bara med säga han är som min lillebror.
2020-02-14, 21:29
Medlem
Finns det någon som seriöst kan förklara varför man överhuvud taget kan lägga ner sin tid att engagera sig i denna fruktansvärda skit? Har ni inget annat att syssla med? Förväntar mig inte något vettigt svar eftersom ni samtliga verkar fullständigt inskränkta.
2020-02-14, 21:31
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Fy fan Julia drog upp en snus i käften

Sjukt white trash på den tjejen
Äsch vad faan. Jag snusar jag också.
Hon är bra mycket mer än prillan under läppen.
2020-02-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Kan inte låta bli att känna med Sami.
All hets om hans nazistiska bana osv känns så överdriven, självklart sjukt att ha nazigaddar.

Men han sitter nu nykter och har världens konvo med en utklädd bög med rosa hår och säger rätt fina ord, och får höra mycket fint av en packad Patzy.
Nu sitter han t.om och snackar om att gå på Pride i Göteborg.

Någonsin säger mig att han helt enkelt fallit för grupperingen. Att komma från en småstad är svårt, man får ty sig till dom man formas av som barn ofta och är alla polare från skolåldern raggare eller imagenazister så hakar man lätt på utan att tänka vidare långt.

Han verkar bara vara så fruktansvärt jävla vilsen och vill bara bli sedd av någon. Vore intressant att veta mer om hans uppväxt.

Skummat igenom den här tråden lite pga nyfikenhet och äcklats av hur rasistiska, homofobiska, trångsynta etc. folk på det här skarriga forumet är. Men du! Blir glad av att stöta på någon som tänker. Är inte uppvuxen i en småstad men när jag var yngre och spelade mkt hade jag internetvänner som var från massa hålor runt om i landet, och jag såg verkligen hur de drogs med i just det du talar om så enkelt. Otroligt sorgligt.
2020-02-14, 21:32
Medlem
fliffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Finns det någon som seriöst kan förklara varför man överhuvud taget kan lägga ner sin tid att engagera sig i denna fruktansvärda skit? Har ni inget annat att syssla med? Förväntar mig inte något vettigt svar eftersom ni samtliga verkar fullständigt inskränkta.

Är inte jätteengagerad. Rätt OK att ha i bakgrunden, kolla lite grann medans man gör annat
Hoppas på att nån gör bort sig också
2020-02-14, 21:33
Medlem
Citat:

Varför bryr du dig ens?
2020-02-14, 21:34
Medlem
__Alez__s avatar
Så mycket kameror men man kan se så lite. Inte svårt att gömma sig .
2020-02-14, 21:34
Medlem
iok22s avatar
Citat:

Fan vad häftig du är
2020-02-14, 21:35
Avslutad
Citat:
Jag tittar för att jag vill se en tungkyss mellan Patzy och Alex. Kommer inte lämna skärmen förrän det händer. Patzy är görläcker i sin schlagerdress så jag är förvånad att Alex kan hålla sig.
2020-02-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Fan vad häftig du är

Du har inga studieskulder va? 🤣

Tycker årets säsong är aningen tafatt. Förr var det betydligt mer drag.
Medlem
jennesses avatar
Varit borta ett tag, något kul som har hänt ?
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Inskränkta personer förväntar sig inget vettigt svar😉
Alla tycker vi om eller inte om olika saker och ting.
Du tycker att BB är ett fruktansvärt skit men det håller ju inte alla med dig om.
Jag har också sett här i tråden att vi alla är intresserade utav olika saker vad gäller BB.
Också intressant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in