2020-03-01, 01:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Anty drivs av att få uppmärksamhet på sina sociala medier.

Speglar ganska bra hur hon är som person i huset. Uppmärksamhetsberoende och älskar dramat att två killar jagar henne medans hon leker med deras känslor.
Personligen hade man nog gått snabbare än snabbast från hon då man ser vad det är för typ hon är, Söker bekräftelse och uppmärksamhet och leker med Alex för få den boost och energi som föder hennes ego!
2020-03-01, 01:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Åh ❤️ Men jag med typ, fått sådana obehagliga flashbacks inatt.

Exakt så. Hon är den jag gillar minst, men ingen förtjänar en relation med sådant beteende Alex påvisar.
Alex visar en sjuk sida tyvärr.
Och dom är inte ens tillsammans än. Anty spring.
2020-03-01, 01:39
Medlem
Gallagherss avatar
Anty måste ut på måndag.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Tycker att Anty är den som måste ge tydligare besked till Alex. Jag menar hon kan inte ens ge ett rakt svar på varför hon inte vill sova med honom. Eller om hon har några känslor för honom. Sen borde Alex också tagga ner lite nu han framstår som väldigt svartsjuk just nu.

Känns också som att varje gång dom pratar blir det alltid han som pratar, Anty sitter bara tyst. Dom kan inte ha ett normalt samtal mellan varandra där båda kommer till tals.

Dock har ju hon frågat flera gånger vad han vill nu, vad han vill framöver. Utan att få något bra svar från honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Tycker att Anty är den som måste ge tydligare besked till Alex. Jag menar hon kan inte ens ge ett rakt svar på varför hon inte vill sova med honom. Eller om hon har några känslor för honom. Sen borde Alex också tagga ner lite nu han framstår som väldigt svartsjuk just nu.

Känns också som att varje gång dom pratar blir det alltid han som pratar, Anty sitter bara tyst. Dom kan inte ha ett normalt samtal mellan varandra där båda kommer till tals.

Jag tycker också att hon bara skulle kunna säga vad hon tycker, för det gör hon verkligen inte
2020-03-01, 01:40
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag med... när man tror att man kommit över allt för att alla fysiska blåmärken liksom tynat bort, men så blir man påmind om att de psykiska förmodligen alltid kommer finnas där. OKokOKOK DeeeEEeEP På Flashback DET trodde jag inte när jag vaknade i(går) morse lol. Aja.

Verkligen inte. Och jag hoppas att folk där inne kommer börja reagera, och inte bara ta Alex parti i allt.

Men du, kram till dig ❤️❤️❤️
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag tycker också att hon bara skulle kunna säga vad hon tycker, för det gör hon verkligen inte
Svårt säga vad hon känner om det är en lek för henne....
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Anty drivs av att få uppmärksamhet på sina sociala medier.

Speglar ganska bra hur hon är som person i huset. Uppmärksamhetsberoende och älskar dramat att två killar jagar henne medans hon leker med deras känslor.

+1 ! Men TACK !
Medlem
Deus-Culpas avatar
Julia-show i Sovrum 1!
2020-03-01, 01:41
Medlem
Härlig stämning i sovrum 1. Lennie stormyser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
En är inte gay bara för att en är dramaqueen.

Man*
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Personligen hade man nog gått snabbare än snabbast från hon då man ser vad det är för typ hon är, Söker bekräftelse och uppmärksamhet och leker med Alex för få den boost och energi som föder hennes ego!

Tror inte hon bara leker med honom. Alex ger henne uppmärksamhet och bygger upp det med sin svartsjuka som att hon är den enda han vill ha. Och det faller hon för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in