2020-02-28, 15:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ungefär som när han lärde sig simma. Det finns liksom ingen gräns för vad han kan uppnå när han sätter den sidan till.
Precis! Vi får inte glömma bort att förutom att man kan vinna pengar så är detta ett gyllene tillfälle att öva upp sina färdigheter. Det här blir livsavgörande upplevelser som man sedan kan ta med sig.
2020-02-28, 15:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Lisa sitter kvar. Ska hon ha "efterrätt"? 🤮
2020-02-28, 15:17
Medlem
Lunatics avatar
Finns det nått sätt att tipsa BB i år om utmaningar?
Så det blir lite mer saker som händer i veckorna.
Speciellt söndagar. men även andra dö tråkiga dagar.
Behöver inte vara stor pris med att säkra någon eller immunitet.
Men något litet pris iallafall.

Tävlingarna dom fått känns lite sega och få. tror många tittare kan komma på något roligare
2020-02-28, 15:21
Avstängd
Ingen ide att kolla på söndagar händer ju inte ett jota
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Finns det nått sätt att tipsa BB i år om utmaningar?
Så det blir lite mer saker som händer i veckorna.
Speciellt söndagar. men även andra dö tråkiga dagar.
Behöver inte vara stor pris med att säkra någon eller immunitet.
Men något litet pris iallafall.

Tävlingarna dom fått känns lite sega och få. tror många tittare kan komma på något roligare
Eller hur, kan ju vara vad fan som helst. "Den som springer 1 km på löpbandet får en påse godis" eller vad som helst. DANCE, PUPPETS!
Medlem
Zingo2s avatar
Mergim klappar Lisa och Lennie ligger mellan Anty och Amilia.
2020-02-28, 15:22
Medlem
HAHAHA sovrum 2, Lennie berättade att han varit på resa med sin mamma och hennes bästa vän. Anty och Amilia: nämen ååååh *hjärtögon emoji*
2020-02-28, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Såg just klippet då Mergim bad alla om ursäkt (igen) och sa att han inte är sig själv och att han ska ändra sig.
Min slutsats är att han antingen fått höra nåt från utsidan om att han måste ändra sig, eller så har han träffat en psykolog för att han håller på att tappa det psykiskt och psykologen har hjälpt honom att göra en "nystart".
Hur som helst så kommer de han pratar om inte att hålla länge... innan kvällen pratar han skit om folk tillsammans med pakten och med alkohol i kväll går han tillbaks till sin normala BB-personlighet.

Han kanske skulle börja leva som den muslim han ska vara så kanske han kan förändras.
Börja med att avstå alkohol, godis innehållande gris, kel med pojkar mm.
Eller så kommer han ut ur garderoben och blir ihop med Lenny och skiter helt i islam.
Samvetet att någon ser honom hela tiden (Alah) kommer att gnaga sönder hans psyke.
Jag tror absolut att en psykolog är inblandad och att det är möjligen därigenom (om påståendet är sant) fått veta att han inte är sig lik just nu. Jag har väntat ett tag på ett riktigt psykbryt i huset och bräckliga Mergim med stenfasad är där och nosar. Jag vill se en psykos och då är han en av kanditaterna till att få det. Det är ytterligarre en anledning till varför jag vill ha kvar MERGIM.

Ett tag till ..
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-28 kl. 15:26.
2020-02-28, 15:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mergim klappar Lisa och Lennie ligger mellan Anty och Amilia.
Mergim ska visa hur duktig han är. Vi får väl se hur länge det varar.
2020-02-28, 15:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
HAHAHA sovrum 2, Lennie berättade att han varit på resa med sin mamma och hennes bästa vän. Anty och Amilia: nämen ååååh *hjärtögon emoji*
Nu ska de fjäska ordentligt, så att Lennie gör rätt val.
2020-02-28, 15:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Stackars Sami. Han berömmer Mergim nu medan de pratar om honom. Han har ingen aning!
2020-02-28, 15:29
Medlem
Lord2Moynes avatar
Kommer bli en alkoholfri helg är jag rädd för. Fan, vill ju se Mergim Af Haram go loco.

Det minskar också hans chanser med en sexdebut med Lennie med 76 %.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in