2020-02-26, 13:30
Medlem
xrlpyts avatar
Jag såg vinnarklippet i appen nu, hahahaha! Jag blir inte klok på Amilia, hon verkar se sig själv som stark mentalt och psykiskt, men hon är så svag och bryter ihop över minsta lilla. Samtidigt är hon narcissist och slutar aldrig förhärliga sig själv när hon i efterhand ska älta en diskussion eller konflikt eller vad som helst. Antagligen hänger det ihop, och det kommer krävas långa samtal med BB-psykologen efter att hon åker ut. Finns mycket att jobba på för henne och den egna självbilden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Edit: eller hörde jag fel? Står och gör annat samtidigt. Han hörde Amilia, eller?
Han syftade väl på att han hörde Sami och gänget i bubbelkoppen?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Edit: eller hörde jag fel? Står och gör annat samtidigt. Han hörde Amilia, eller?

Glasman, när han sa att om Amilia hade vunnit så hade dem krävt en redovisning av resultatet. Vilket är helt jävla rätt!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
På vilket sätt snackade dem skit? Vad missade jag?
Kan vara jag som missade något. Men både Viktoria och Patzy kallade väl dem "jävla råttor"?
2020-02-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Han pratade om team Rainbow
Han sa att han låtsasssov och hörde att Glasman begärde att bb skulle visa resultatet om Amilia vann. Om det stämmer eller inte vet ingen.. vad är det för jävla skitsak att störa sig på?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Glasman, när han sa att om Amilia hade vunnit så hade dem krävt en redovisning av resultatet. Vilket är helt jävla rätt!
Jaha, nä då gillar jag givetvis inte Patzy hahahaha SÅRRY YOU GUYS
Medlem
Citat:
Okej, härmed gillar jag Patzy! Han låtsassov och upptäckte skitsnacket!

Skitsnacket?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kalla inte personer för Idiot.
om du inte tål skjälv att folk kallar andra för saker.
Att kalla nån för det den är är ok
2020-02-26, 13:32
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Jaha, nä då gillar jag givetvis inte Patzy hahahaha SÅRRY YOU GUYS

du är förlåten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Spot on. Är verkligen med dig på detta.

Det hade kunnat bli ett bra budskap, synd att det faller på att hon säger det hon vet att folk vill höra bara.
Hon har säkert hört flera gånger att det är ett dåligt uttryck men hon har väl aldrig riktigt förstått varför, så nu när hon sa det och skulle förklara varför kunde hon inte säga något bättre än ”Man ska inte va taskig mot andra” vilket hon har varit mot en hel del andra i huset redan.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Kan vara jag som missade något. Men både Viktoria och Patzy kallade väl dem "jävla råttor"?

Nya tjejen kallade Julia för jävla råtta, för att hon föreslog att Patzy eller Blåvalen kunde bli smittade av bacillen om dem inte ville tävla.

Edit: för er som inte kollar - hon sa detta bakom hennes rygg, såklart! Nya tjejen sjunker och sjunker för varje timma.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:

Victoria kallade Julia för en jävla råtta... för att Julia sade något om att Amilia kan ju se till att bli smittad så hon slipper tävla, nu när Amilia är så slut.

Edit: andra på bollen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in