2020-02-25, 17:17
Medlem
SpencerPratts avatar
Haha Glasman pyskar "bra dom där långa tagen, det är så långt"
Medlem
Hahaha hur faan ser hon ut Amilia när hon stakar. Värsta jag sett 🤣
Medlem
Vafan gör Amilia ens???
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
HAHAHAH kolla Amilias stil vs Sami! HAHAHHAHAHA AMILIA

jag tror du svarade på din egen fråga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
HAHAHA
Amilia springer till uppdragsrummet, flåsar

Sami går som en långsam mördare i dåliga b-filmer, hinne före henne ändå med att börja

HAHAH ja jag la också märke till det. Vankar sakta men säkert in, "SAMI, SAMI, VAR ÄR SAMI?" -aa jag e häär
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Känns som deltagarna i år är ovanligt veka, de gnäller för att mjölken är slut, säger att de kommer bli arga om de blir väckta mitt i natten, vissa har nämnt att de kommer vägra att göra vissa utmaningar som BB haft förut.

Ett stort gäng bortskämda gnällspikar i år helt enkel!
Men eller hur. Förstår inte varför man ens är med i BB när man inte är villig att gå med på premisserna för programmet?

Lisa tycker ju att "hälsan går först" i ALLA lägen. Sömnen får inte påverkas för HäLsAn GåR FöRsT, de kan inte vara ihopkedjade för länge för HäLsaN GåR FöRsT, de kan inte vara utan mat i ett par timmar för HäLsaN GåR FöRsT. Alltså snälla. Tror hon att de är på all inclusive-semester i Grekland eller vad handlar det om?
2020-02-25, 17:18
Medlem
fettot fuskar ju, borde bli diskad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Amilia ser trött ut😀😀😀😀😀😀😀
Så jävla gött att se henne helt jävla slutkörd och nedbruten. Blir så glad av detta.
Medlem
Jagtardindotters avatar
vf säger dom inte till henne hur hon ska göra istället för att skrika?
Medlem
Denna dagen gör mig rent förbannad. Grupperingarna är fruktansvärda bortom kontroll, det styrs av hat och favoriseing från rosa rummet. Det äcklar mig hur folk (mest Amilia som inte ens kunde koka sina egna nudlar) klagar över maten och att dom har så svårt att hålla humöret uppe över detta lilla. (Alex ska ha mat ja, men fucked att han inte verkar anpassa sig, NU äter han g-fri pasta?)
Minst hälften där inne har allvarliga problem med sig själva och är pantade, utvecklas för i helvete!

Jag blir allvarligt arg på Lisa dock med allergin. Vet man med sig att man är eller kan vara allergisk går man till en mottagning och gör prick-tester och sen får man mediciner utskrivna som man packar med sig vart man än går. Speciellt i en sån här situation. Jag blir upprörd för hennes liv och tycker att hon är ansvarslös gentemot sig själv. Inte ok.
Det är givetvis hemskt om produktionen gjort en beställning som dom inte dubbelkollat!

Jag hejar på Sami och Julia.
Och en sista liten notering, när Sami fick på sig naglarna och innan dom flätade honom såg han ut som den "onde" snubben i Mulan. Haha, jättelikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Det var garanterat ingen mandel i semlan däremot vill Lisa ha uppmärksamhet. Ge henne en ny med riktig jävla mandelmassa så får vi se om hon ens är allergisk.

BB skrev på instagram att det blev en miss med bageriet, skulle varit vaniljkräm i. Så Lisa är kanske överkänslig men inte som att hon kommer dö inom 10 min.
2020-02-25, 17:19
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
fettot fuskar ju, borde bli diskad.

Hur fuskar hon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem