2020-02-23, 15:31
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Har jag betalat för gratisveckor? Fan, du är ju dummare än en neger

Blev du kränkt, Durmaz?

Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Skitsnack! Jag har haft CMORE i ett år.
Censur hela tiden, eller har du någon specialversion utav CMORE???

Haha ja jag skojade, gick tydligen inte fram till vissa. Ni beter er som Lisa, för helvete! Skärpning.
2020-02-23, 15:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är inte officiellt nu, men just nu är det Patzy och Jasmine som hänger löst.
Framförallt när deltagarna inte vet om att det är en tom studio, i måndags satt de ju frågande och undrade varför publiken var så tyst..
Finns väl inte resurser och personal som kan ordna publik till studion, det är som ett dåligt skämt.
2020-02-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De plockade faktiskt med disken idag Sami har hjälp till betydligt mer än Glasman i alla fall. Men det gäller ju tex Amilia också. Aldrig sett henne göra någon nytta.

Se där. Sant om Amilia. Hon, Glas, Sami, Martin och Mergim borde ha matveckan nu
Senast redigerad av chokladvanilj 2020-02-23 kl. 15:36.
2020-02-23, 15:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasis har 40 i sko storlek. det är väll ovanligt?
Jag har 43-44. hatar det. just den storleken är alltid slut.
40 är verkligen litet. Jag har 39 och är tjej. Har inte direkt stora fötter, utan de är nätta. Tycker att det låter lite omanligt att ha 40.
2020-02-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Nån som har klipp på detta??? MÅSTE SE.

Det finna klipp på appen bara precis när de drog ned varandra i vattnet men sedan kramades de i vattnet men det har BB klippt bort i klippet på hemsidan
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tror samma. Sami har nog själv placerad sig i ”friendzonen” för han nog tror det är så hon ser honom. Hade också velat se dem. De var mysiga när de kramades ibland, Sami hade nog blivit lycklig om han visste om hon gillade honom.
De är för mycket kelande mellan alla så de lär ju bli svårt efter ett tag att veta om de är av intresse eller bara de vanliga kladdandet.

Ja hade blivit galen om folk skulle gå och kramas, smekas, pillas och mysa hela tiden. Gör folk verkligen allt de här med kompisar i verkliga livet!?
Ja vet då ingen av mina kompisar som sitter och masserar skallen på någon som håller på att somna eller smeker på ryggen osv. inte ens att det kramas så extremt mycket heller. På sin höjd när man inte sett någon på länge och man säger hej med en kram.
Allt de här intima kelandet förekommer inte ens inom familjen i min bekantskapskrets.

Hade dom i huset hållit kroppar och fingrar ifrån varandra "till vardags" så hade det säkert kunnat blivit nåt mer seriöst mellan vissa istället. Som de är nu lär ju alla bara gå omkring förvirrade...
Och Sami lär ju aldrig fatta hintarna Jasmine skickat då han tror de är så alla gör i huset.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Blev du kränkt, Durmaz?

Haha ja jag skojade, gick tydligen inte fram till vissa. Ni beter er som Lisa, för helvete! Skärpning.
Till mig gick det inte fram. Jag tog dig på orden. Du får gärna, om du vill, skriva ironi bakom texten eller visa tydligt att det är ironi.
Svårt ibland att se ironin i en text.
Medlem
foxieroxies avatar
Live-sändningarna med publik lyfter ju hela BB. Blir inte alls samma sak med tom studio.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Jo, men VAR kan man se det?
Att de hänger löst? Ingenstans förutom på deras kylskåp. Har man följt liven vet man bara att de hänger löst för de dels förlorade tävlingen och dels inte vann stödröster.
2020-02-23, 15:36
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Finns väl inte resurser och personal som kan ordna publik till studion, det är som ett dåligt skämt.

Annars tänkte man ju att i och med att så många håller till i Stockholm av deltagarna så borde det gjort att deras närmaste skulle ta sig till veckofinalen.

De skulle bara veta vilket fiasko denna säsong är so far.
2020-02-23, 15:37
Medlem
foxieroxies avatar
Förresten, har det inte telefonnummer för att rösta kvar deltagare eller är det bara tävlingar som gäller nu?
2020-02-23, 15:37
Avslutad
På riktigt hur kan man fortsätta hypa Glasman och Sami? Sami är skön med gruppen, men vad tillför dom egentligen? Dom har varit låst tillsammans och håller sig utanför allt och alla i flera dagar nu. Och ni snackar om underhållning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in