2020-03-26, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag håller egentligen med dig i det mesta du skriver, jag resonerar på samma sätt i mitt egna liv och i mina relationer. Jag stör mig väldigt mycket på att ingen säger emot andra där inne, det hade nog satt stopp för mycket snack och fått de andra att tänka. När alla visar medhåll genom att aldrig säga emot så triggas ju skitsnacket ännu mer, det gör att det känns "rätt". Hade någon bara höjt på ögonbrynen och sagt minsta lilla emot när de andra snackar skit så tror jag allt sett annorlunda ut.

Men det jag menar är att jag tycker vi tittare ska försöka ha lite mer förståelse för den psykiska påfrestningen, som sedan kanske leder till just detta. Inte för alla, men för tex Amilia. Men kanske är hon precis likadan på utsidan, det vet ju inte vi. Oavsett så hade jag aldrig någonsin velat ha henne i min närhet, men att se henne i BB är lite roligt ibland

Jag får helt enkelt titta mer på liven
Håller verkligen med. Allt jag vill är att Lennie ska ställa sig upp och skrika "MEN VAD ÄR DET NI SITTER OCH SÄGER" någon gång när de har sin sktisnackarsession. Och väldigt mycket hade löst sig om de hade kommunicerat med varandra istället för om varandra.

Ja, absolut. Men jag får bara så jävla olustig känsla i kroppen av att de förmår sig att prata om varandra på det sättet som de gör, psykisk påfrestning eller ej. Kanske säger mer om mig än om dem, idk.

Haha eller inte, så slipper du se allt!!
2020-03-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vilken DRÖM det hade varit det om det stod mellan Vicky och Jassa på måndag. Sweet baby Jesus.

Ja och då ska Martin och Alex hota med att också lämna så kommer alla tillbaka. Yippie
Medlem
kermiths avatar
Är Alex verkligen en hjärndöd nigger?
"Hawaii - Native Americans "
"Haka - kommer ursprungligen från aboriginerna i Australien."
Haka kommer från maori från Nya Zeeland din dumfan.
Haka är bara kiwis som gör inte andra lag din dumfan.

Vilken sport refererar idioten till?

BB huset har fått en riktig stenidiot. BB huset 2020 borde skicka in ett brev till deltagarna med lite fakta till Alex. Annars kan väl vissa yngre tittare tro på dumfan.
Det är 11 års gräns på BB.
Medlem
Tror ni Frida visar pattarna för att hon vill ligga med Sami/Glasman eller för att hon vill bli omtyckt av tittarna? 😁
2020-03-26, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Victoria är en ointelligent och självgod liten tjock snorunge på 22 år. Snackar bondläppsdialekt men vill vara ball och cool. Kan och vet allt, enligt egen utsago. Har sprutat in skit i ansiktet för att det är så man ska göra idag. Tyvärr ser hon helt missbildad ut pga av detta. Fläskläppar de luxe. Ful som stryk och dessutom en skitsnackare och kappvändare av rang! Ut med fanskapet.
Lägg till den vedervärdiga Louis Vutton tatueringen..
2020-03-26, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Tror ni Frida visar pattarna för att hon vill ligga med Sami/Glasman eller för att hon vill bli omtyckt av tittarna? 😁

Tror faktiskt att det är för att hon gör så i sitt vanliga liv
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Nej, hon är snarare ett naturbarn. Naiv, obrydd och godtrogen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja det hade varit drömmen att få ut någon utav de 2, Glasman vs vickan hade oxå varit ett rimligt scenario eftersom sami o frida suger snopp på tävlingar, Det positiva är ju att det inte kan bli som förra veckan att både jullan o glas sitter mot varandra, alla tittare vet ju att sami tar vem som helst i huset och kommer bli räddad ifall han nu inte skulle vinna immuniteten idag... vickan mot julia/glasman då ryker vickan hoppas jag!

Jag hoppas på ditt senare scenario i BB 2020 och det bästa för huset.
Vickan måste ut.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Det har varit hennes enda tillgång i livet att visa pattarna och fittan. Finns alltid grisar som till och med tycker att den där fläskpåsen är tilltalande.
2020-03-26, 12:57
Medlem
Citat:
Eller för att hon inte bryr sig om ett par bröst.
2020-03-26, 12:58
Bannlyst
Jag tycker Vickan är småmysig emellanåt när hon skrattar och skojar och skapar drama.
Frida tillför noll och ska ut asap.
2020-03-26, 12:59
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fridas hängpattar och Glasmans navelbråck i samma bild. Jag får nog kolla på något annat medan jag äter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in