2020-05-18, 23:39
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha ett av trådens bästa inlägg. Du är så jävla rolig Lord, ska du veta!

Kommer aldrig glömma Rammi.

"att kalla nån för det den är är ok" - rammi73
Rammmmmmi med ultrasound på liven och 9 egna kameror i huset i 5k. Fyhelvete vilka minnen. Vi saknar dig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nä, hörrni. Om man skulle stänga ned fliken med tråden för första gången på hundra dagar, glida in på Tinder och göra sig redo att KNULLA Lennie kanske? Vad sägs om det?
Om du vill ha hans högre arm upp i muttisen så kör.
Medlem
Citat:
Nä, hörrni. Om man skulle stänga ned fliken med tråden för första gången på hundra dagar, glida in på Tinder och göra sig redo att KNULLA Lennie kanske? Vad sägs om det?
😂
Sure, om du varit en helig fader isf.
2020-05-18, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du kan vara med på festen på Instagram!!!

Kollar med jämna mellanrum om där är ngn som livear...för en stund sedan läste jag här att Mergim sände så då va jag inne en liten stund...
2020-05-18, 23:40
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Äntligen få ligga efter 100 dagar!
2020-05-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Om du vill ha hans högre arm upp i muttisen så kör.
Efter såhär lång tid så KAN jag ju bara inte banga, även om det innebär att jag får offra knipmusklerna för Lennies underarm.
2020-05-18, 23:41
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha men jag älskar ju detta, det gör ni också!!! Trots era delade meningar så är jag otroligt glad över att "familjen" är samlad igen.

Det enda som gör ont i mitt hjärta är att "Jagtardindotter" inte delar denna stund med oss. Hoppas ni har honom i era tankar också. ❤

Ååh, jaa. Min älskade hjälpsamme lillebror.
Han blev knäckt när Jullan åkte och lämnade både detta och det riktiga forumet. Julia var hans ljus i mörkret och jag hoppas att han återvänder. Saknar min lillebror som f-n.

Vars han än håller hus så vill jag att han ska veta att vi saknar honom och hans optimistiska energi, men i min fantasi har han lagt ner dessa töntiga sidor och dejtar sin älskade Julia istället. Därför har han inte tid att hålla på att skriva och tramsa.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-18, 23:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Du vet att jag alltid shippat dig och Lennie och röstar för att du ska söka upp honom så fort han kommer hem till byn
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Du har inte en chans på Lennie ändå. Bara lägga ner.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Har åldern från 25 till 36. Först till kvarn! Du har ju typ ett dygns försprång på Lennie innan han kommer hem och det blir åka av. SKYNDA SKYNDA!

Ooooooh tinder gold incoming.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Äntligen få ligga efter 100 dagar!
Kommer bli magiskt för oss båda<3

Att man får bli någon slags semi-bukis med Amilia också. DRÖM.
Medlem
brajzillas avatar
jaha tjejer ni har inte fattat att Lennie vill knulla Mergim ikväll? tragiskt nog är hans lilla skithål säkert tightare än era gamla kärringfittor!!! just sayin...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in