2020-05-18, 19:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Kul att se gänget samlat i tv4 huset! Och PW är i stan! Lås in era döttrar! Jessica är däremot inte med men det kanske man kan förstå med tanke på de få minuter hon var i huset.

Nu börjar det närma sig HÖRNI! HEJA SAMI IKVÄLL BLIR DU MILJONÄR! 🎉
2020-05-18, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Fan va nervösa Lennie och Jass är.
Sami helt cool.😀😀😀😀😀
2020-05-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ketchup! Häng med tomaten... ödsla inte tid!🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂 Nej, nu ska jag inte vara stingslig. Men det är inte mitt fel att folk är korkade. 🤷‍♀️ Nu kommer jag väl bli avstängd igen men efter ikväll spelar det inte så stor roll.

Varför måste spektaklet börja kl 21, kunde sändningen inte börjat kl 20 istället?
2020-05-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Precis! Sami sopar banan med den ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan, här behövs inga allmosor.

Om jag ändå kunde swisha ett halvkilo grytbitar till Jullans Svante skulle jag lätt göra det isåfall.

MVH/Gnomegirl.
DET kan du göra!!!!! Jullan på ig.hon ringde upp mig på ett inlägg. Underbara lilla fina vackra Jullan. Och jag klargjorde en oklar sak. Vi som kollar liven. Men: kontakta! BÄSTA!!!!!
2020-05-18, 19:47
Medlem
När man tänker efter, så kan jag inte komma ihåg Lennie de första 50 dagarna.

Han var hyfsat osynlig.
Medlem
Lunatics avatar
Varför har hon som fixar Jassa's hår munskydd ?.
Täcker ju fan inte näsan.
Man andas ut med både mun och näsa.
Är ju förfan som att köra med Kondom men klippa hål i toppen,
Sen tro att det är safe för andra.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tror att det är du som är en PK-kärring från Facebook, som dessutom umgås med fula kvinnor om du inte är vann att 35-åringar ser unga ut. Du får nog leta upp några andra brudar att umgås med, eller be dem att ta lite botox. Skönt att slippa sådan töntar som dig som försöker trycka ner andra och inte är läskunniga.

Finns ingen logik i det du säger.

"Hon ser otroligt bra ut"
Jag hyllar en kvinnas utseende och du vänder det till något negativt, för att du inte kan se andra kvinnor få komplimanger.

En vacker dag får du säkert en komplimang också, serru! När du är 60 så ser du ut som 30, ju!!

Som sagt, Amilias "girlcode"kurs kommer i Juni och du borde absolut intresseanmäla.
2020-05-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennie färgade håret för mörkt, ser ut som en förortsblatte.
Hela hans outfit ser ut som det, svart skjorta och trasiga jeans? Herregud vad ful stil han har. Sami har en urspårad stil men den är ändå personlig.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Big Brother Serbien
Närmare bestämt Parovi. Jasmine hade dock fel, för Izabella har sagt att det var TIO månader om man var kvar till slutet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂 Nej, nu ska jag inte vara stingslig. Men det är inte mitt fel att folk är korkade. 🤷‍♀️ Nu kommer jag väl bli avstängd igen men efter ikväll spelar det inte så stor roll.

Varför måste spektaklet börja kl 21, kunde sändningen inte börjat kl 20 istället?
Du blir inte avstängd. Har jag oxå blivit. Och vet du, ibland bytt namn. Nu var det ett tag sen. Tror vi avstängdes samtidigt, med olika straff🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Medlem
mscatzys avatar
Synd att Jass har så dålig hållning så att hon inte kan bära upp varken snygg frisyr eller kläder.
2020-05-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Klart man behöver betala skatt även om det kommer från donationer. Så lätt slipper man inte undan

Tog man inte bort arv- och gåvoskatt i Sverige? Donation är väl en annan sak än gåva? Eller, ngn som vet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in