2020-05-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
sammi är väldigt lat. de andra 2 arbetar. Sammi vil bara ha kul. tror att det ger backfire. i morgon inte så säker på att han kommer att vinna längre. ??????

Förstår om du blir orolig, men han är lite låg och orolig så klart. De andra fick också väldigt fina brev från tittarna och han blev ju dessutom ett bowlingklot...?! så jag känner med honom just nu. Att lennie skuttar runt beror på hans diskbråck. Om han sätter sig ner kommer han inte igång igen. Samis chans att vinna eller ej, kan omöjligt bero på dessa sista dagar när de är trötta och endast bara nga få och ingen stimulans. Dessutom anser inte jag att de ska behöva städa hela dagarna inget roligt att titta på det heller. Kan de inte ta in ngn som städar lite försiktig på nätterna som i poolrummet bla? De kan ju gå in där annars och göra saker på nätterna.
2020-05-17, 14:36
Medlem
Lennie fick en jävligt grov konsekvens.
2020-05-17, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Finns inte en chans i världen att de jämnar byggnaden med marken. Det pratades inne i huset idag att den rosa soffan kostar ca 250k.
Inte fanken kan de slänga ett kylskåp som använts 3 månader
2020-05-17, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Med tanke på vad Sami fått utstå så är det väl på tiden att Lennie får äta starka saker också.
2020-05-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Inte så farligt. Sami har ju fått utstå dom värsta grejerna.
2020-05-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det här är nog mitt favoritmoment under hela säsongen. Lennie och Sami kommenterar dansbandstexter i realtid. Briljant!

Jag håller fan med! Och Lennie sööög på att hålla takten när han vankade fram och tillbaka till låten, men det gjorde verkligen inget för stunden i sig var så mysig
Fnissade lite när Sami tänkte klämma i och fortsätta sjunga och låten tog slut för honom stackarn. Ett fint moment med deras berättelse om den stackars mannen i texten 😂♥️
2020-05-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69

Ja eller hur? och Lennie fick så lite lite på en bit och sen spottade han dessutom ut halva.. chokladboll är väl inte det värsta och en liten liten bit även av en fiskbulle.. däremot nöten, men en istället för 3 var väl ok kan jag tycka och den åkte väl ut när han spottade också..
2020-05-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69

Lennie kunde/fick spotta ut.

Sami fick äta en hel korv med sås och äta 3 nötter!
2020-05-17, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja eller hur? och Lennie fick så lite lite på en bit och sen spottade han dessutom ut halva.. chokladboll är väl inte det värsta och en liten liten bit även av en fiskbulle.. däremot nöten, men en istället för 3 var väl ok kan jag tycka och den åkte väl ut när han spottade också..
Precis! Men så har det ju varit hela tiden. Så fort nån får något som är lite jobbigt så blir det "åhhh va synd om honom/henne och allt som Sami har utsatts för glöms bort direkt.
2020-05-17, 14:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
"Jag visste inte att man hade känsel i ögat!" - Jasmine Armstrong, 17/5-20
2020-05-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon måste vara den dummaste personen i BB's historia! Iaf Sveriges mest korkade 26-åring!
2020-05-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja herregud!!! Man får ju skratta iaf!!!! Stackarn...😹😹😹

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in