2020-05-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Priset är nog myskväll med ett avsnitt. Tror det är bestämt de ska få det oavsett. Kommer stå som ”tröstpris” annars.
Og enda en gång lysna på mergim. Den jävla tös. Han kan få job i hollywood som skrig jävel.
2020-05-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag såg på Liven när Mergim tävlade mot Anty. Varför fick man inte se Anty?
Får deltagarna inte ens se motståndarna på en skärm? Varför får inte vi tittare se dom gamla deltagarna?
Jo de ser allt på skärmen i vardagsrummet. Så de såg när Antonia gick in och tävlade.
2020-05-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Joakim har fått förhinder, det blir Glasman istället.

Känns bättre trots allt. Inget ont i Joakim, men det borde handla om deltagare och inte gäster. Man vet ju inte riktigt riktigt hur corona sprids trots allt, men de får väl sprita händer räknar jag med när de tar i handtag och dörrar och dyl. Men kan det vara luftburet i ett så instängt rum så finns ju risken för smitta i alla fall..?
2020-05-13, 11:17
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Känns bättre trots allt. Inget ont i Joakim, men det borde handla om deltagare och inte gäster. Man vet ju inte riktigt riktigt hur corona sprids trots allt, men de får väl sprita händer räknar jag med när de tar i handtag och dörrar och dyl. Men kan det vara luftburet i ett så instängt rum så finns ju risken för smitta i alla fall..?
De är ju ute om mindre än en vecka, kvittar ju nu om de möter andra människor. Hade varit värre om det kom in en person efter 60 dagar som bär på smittan och hela huset drabbas och de får lägga ner säsongen.
Nu är det ju skitsamma.
2020-05-13, 11:18
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Joakim har fått förhinder, det blir Glasman istället.

Lite trist då Glasman är den Sami tror.
Jocke hade gett Sami mer av en boost.
2020-05-13, 11:21
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då har jag inte missat något. 😀😂
Såg nu att sexskandal tävla mot varandra. Hoppas på en fet jävla fest men det är väl för mycket att önska med den här jävla produktionen. Varenda fest har i princip sugit, det tog mig dock fram till Julia åkte ut att ge upp hoppet.
Fet fest? Då har du gått till fel hus , om du inte klassar mergim och jasmine-OHMAJGOD-vrål som en fet fest. Inte för att vrålandet pågår så länge, bara ca 30 sekunder efter att de fått BREV! och trettio sekunder efter de sett att det står några ljumna smirnoff ice och en påse grillchips i slussen. Sen är deras feta fester inget mer än så. Jo, BigBrother spelar kanske deras låt en gång eller tre, då startar vrålandet igen men det avtar snabbt. Sen hör man bara rapar, fisar och ev poolplask. Men fet fest - i BigBrother 2020? GLÖM DET!
2020-05-13, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
edit.

Bästa Avatar någonsin, tack för skrattet, igen.
2020-05-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
De är ju ute om mindre än en vecka, kvittar ju nu om de möter andra människor. Hade varit värre om det kom in en person efter 60 dagar som bär på smittan och hela huset drabbas och de får lägga ner säsongen.
Nu är det ju skitsamma.

Jag anser att valet bör man få ta själv. Blir de smittade nu och kommer hem till sina anhöriga som de inte träffat på 3 månader så blir det ju förmodligen ett pusskalas utan dess like och då smittas dem som i sin tur kommer smitta 3-4 personer till och däribland kommer säkerligen vara ngn som inte kan klara en virusinfektion av detta slag.. Man kan inte vara egoistisk i detta utan alla måste ta ett ansvar för att begränsa smitta så mycket man bara kan. Vem vill att detta ska fortgå i längre än 2-3 år..? Nog borde man kunna ha ett tittarvärde och hitta på aktiviteter än att ta in folk som vistats i stockholms krogliv en vecka innan finalen?
2020-05-13, 11:26
Medlem
Jag är så trött på den här säsongen. Deltagarna är såna sömnpiller. GÖR ROLIGA SAKER! KNULLA ELLER vad som helst. Så extremt tråkigt att se på när dom ligger och fiser i soffan.
2020-05-13, 11:26
Medlem
Undrar om Mergim spelar eller är han så störd på riktigt.
2020-05-13, 11:29
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag anser att valet bör man få ta själv. Blir de smittade nu och kommer hem till sina anhöriga som de inte träffat på 3 månader så blir det ju förmodligen ett pusskalas utan dess like och då smittas dem som i sin tur kommer smitta 3-4 personer till och däribland kommer säkerligen vara ngn som inte kan klara en virusinfektion av detta slag.. Man kan inte vara egoistisk i detta utan alla måste ta ett ansvar för att begränsa smitta så mycket man bara kan. Vem vill att detta ska fortgå i längre än 2-3 år..? Nog borde man kunna ha ett tittarvärde och hitta på aktiviteter än att ta in folk som vistats i stockholms krogliv en vecka innan finalen?

+1 på den, goddamit!
2020-05-13, 11:30
Medlem
varför säger ingen ingen håll käften Mergim. är det för att vi hör i mikrofonen att det är så högt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in