2020-05-11, 11:24
Medlem
Lite rolig hälsning till Flashback från Jullan.
”enlegend:
”För att jag har kissat i poolen!?”
FLASHBACK jag ÄLSKAR er !😂 För er som fortfarande inte vet, eller tror annat; jag satte mig på huk vid poolkanten och kissade i poolen. BAM!”
🤣🤣🤣
2020-05-11, 11:26
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Men jösses. Ska bara klarlägga att jag är INGET fan av Mergim och tycker personligen att fanskapet borde ha åkt ut redan efter 2-3 veckor så som han höll på mot tjejerna med att kalla dom för råtta, fitta, hund m.m. och spottat mot dom. Han skulle kastats ut för länge sen! Men när jag såg det här klippet så tycker jag bara att det är löjligt! Ser inget fel i detta skojbråk! Oki, den lilla bitch-slapen i slutet va väl onödig men annars så va detta ett skojbråk som typ mellan två syskon. OM nu Frida inte tyckte att det va kul så borde hon sagt till ordentligt att "Det här är inte oki, sluta nu!" men hon springer ju bara runt och skrattar. Vem som helst hade väl trott att en person som skrattar tycker att det är kul. Tycker nog att reaktionerna på detta är väldigt överdrivna. Ett skojbråk som blir till mer eller mindre en misshandel. Lägg av nu! Och åter igen, NEJ jag gillar inte Mergim för fem öre men det här var ju löjligt!

Jag håller med dig. Jag är inget fan av Mergim och tycker att han borde ha åkt förlängesen. Men detta var ett skojbråk.
2020-05-11, 11:27
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det har aldrig varit planerat för någon publik till finalen, bara ankomsten till huset.

Big Brother-tråk.
2020-05-11, 11:32
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Varför gillar alla frida? För hon går naken eller? Gör hon det hemma med eller?

Jag undrar också. Varför gillar man Frida. Det är så skönt att se att hon har kläder på sig. Hade jag varit i huset och hon hade kommit med sina kramar och boobsen ute i det fria skulle jag tycka det var fett jobbigt. Respektlöst kan jag tycka. Och hennes skratt låter stundtals elakt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag håller med dig. Jag är inget fan av Mergim och tycker att han borde ha åkt förlängesen. Men detta var ett skojbråk.
Precis. Känns bara att dom flesta "Mergim-haters" letar efter minsta lilla och denna gång blev det ett larvigt skojbråk som triggade igång dom. Jag har velat ha ut honom ända från början i tanke på hur han betedde sig och tycker att han borde blivit utkastad eftersom Kim och den andra tjejen åkt ut pga att dom sagt olämpliga saker, men det här va ju bara larvigt.
Medlem
Nu har jag röstat för första gången och den gick till nudisten FRIDA Tyvärr kan man ju bara rösta ut en då jag annars skulle tagit allihop utom Sami. Fy fan vilka plågor till människor som finns där. Gap och skrik från morgon till kväll och konstgjorda skratt. När man slår över till Robinson är det som en läkningsprocess. Så djävla bra mot detta hastverk som TV4 ställt till med. Ju högre någon kan skrika desto större chans att bli antagen i BB2000 verkar det som.
2020-05-11, 11:34
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis. Känns bara att dom flesta "Mergim-haters" letar efter minsta lilla och denna gång blev det ett larvigt skojbråk som triggade igång dom. Jag har velat ha ut honom ända från början i tanke på hur han betedde sig och tycker att han borde blivit utkastad eftersom Kim och den andra tjejen åkt ut pga att dom sagt olämpliga saker, men det här va ju bara larvigt.

Till Mergims försvar så sade han gång på gång att Frida skulle sluta men hon gav sig inte. Frida driver på för hårt och borde respektera att man säger ifrån. Därmed inte ok att ta stryptag.
2020-05-11, 11:35
Medlem
Jag har röstat med appen i min mobil.(Frida, ut) Var röstar man mer nånstans. Verkar som att ni röstat 2 ggr? Jag röstar aldrig på något i vanliga fall men känner att det är dags för att rädda den enda normala deltagaren Sami.
2020-05-11, 11:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag har röstat med appen i min mobil.(Frida, ut) Var röstar man mer nånstans. Verkar som att ni röstat 2 ggr? Jag röstar aldrig på något i vanliga fall men känner att det är dags för att rädda den enda normala deltagaren Sami.
TV4 och Cmore apparna.
Medlem
MuppSmurfs avatar
Jag tycker inte bråket mellan Mergim och Frida va så farligt. Jag är inget stort fan av Mergim men att lyfta bråket till den nivån som vissa gör är bara löjligt.

Jag tror Mergim är den som mår sämst av alla där inne och har så gjort länge. Han är vilsen i sin sexualitet för han tillåts inte vara den vill vara för det är haram. Han är så tänd på Lennie att han knappt tål att någon annan tittar på han.

Skönt att säsongen snart är slut. Av de som är kvar är Sami den enda som är värd miljonen. Frida sjönk enormt i mina ögon efter att hon sabbade gymmet för Sami.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Läst Mergims fanskaras åsikter och du har helt rätt de tycker det var skojigt som fan, han har inte gjort något fel.
Ja vad ska man säga? Säger en hel del om vårt samhälle det är väl allt.

I övrigt så håller jag med om att Mergim beter sig såhär ostabilt för att han dels får hålla inne sin aggression i huset numera och den sipprar ut från alla möjliga håll förklädd som "skoj", och dels för att han inte får leva sitt liv som han vill. Det är uppenbart för mig att hans bibel av problem grundar sig i hans identitetskris.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Till Mergims försvar så sade han gång på gång att Frida skulle sluta men hon gav sig inte. Frida driver på för hårt och borde respektera att man säger ifrån. Därmed inte ok att ta stryptag.
Gillar inte Mergim och gillar absolut inte att ta han i försvar! Men stryptag? Dom rullade runt och brottades och tog grepp på varandra (har sett många skojbråka på detta sätt), flaxade benen mot varandra och han släppte lika fort som han greppade henne och OM hon nu skulle ha tagit illa upp eller att något gjort ont så borde hon sagt ifrån istället för att springa runt och skratta. Som jag sa tidigare, det enda som jag tyckte va onödigt va hans lilla bitchslap men inte heller den sa hon nåt om. Ett skojbråk är det enda detta va och båda va med på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in