2020-05-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Kommer rösta ut Sami efter vad som hände igår. Julia fick lämna helt orättvist. Många av Samis fans la sin röst på att rösta ut Julia. Därför kommer jag lägga min röst på om det blir rösta ut så kommer min röst hamna på Sami.

det är ju knappast samis fel att en del fans är så jävla falska och dumma i huvudet. Att du är beredd att rösta på sami visar bara att du är en av dem. äkta sami fans backar han alltid oavsett vad som hänt tidigare
Senast redigerad av allanmadsen 2020-05-05 kl. 10:49.
2020-05-05, 10:50
Medlem
Nu när mergim och lennie är uppspelta klagar ingen (som de gjorde igår när Julia var det)
2020-05-05, 11:01
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Kommer rösta ut Sami efter vad som hände igår. Julia fick lämna helt orättvist. Många av Samis fans la sin röst på att rösta ut Julia. Därför kommer jag lägga min röst på om det blir rösta ut så kommer min röst hamna på Sami.

Vad hände igår?
2020-05-05, 11:04
Medlem
mscatzys avatar
Vad ska Sami vara? Toarulle-mannen?
2020-05-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodan känner ändå att Big Sam är en helt annorlunda individ som visar en styrka på sitt egna sätt. Att vara inlåst med riktiga stolpskott och ändå härda ut utan att lacka visar en mognad som killen har trots hans resa. Han behöver inte hävda sig och det räcker med att lufta sig i bikten ibland eller för de vänner som har varit inne. Killen har gjort en resa där han slutligen har gjort rätt val. Klart man gillar Big Sam. Han retar säkert fler med sin laid back stil än att behöva gå upp i onödiga fajter som bara föder stolpskotten. Han har alltid mitt stöd och hoppas han kan härda ut lite till.

Jag tror Sami har svårt med känslor. Kan ha hänt skit i hans liv. Jag vet han sa han knappt träffat sin pappa då hans pappa varit helt frånvarande. Efter mötet med hans mamma och bror hade han tårar i ögonen i sin bikt och han grät. Tror han stänger inne väldigt mycket men det beror nog bara på hur han är som person. Han hittar istället på andra sätt att få bort tankarna på jobbiga saker, bland annat genom att pyssla med något nytt projekt. Kan vara en försvarsmekanism han haft länge sen barndomen, det vet vi inget om. Med det sagt tror jag han bryr sig väldigt mycket när hans vänner lämnar men han inte har förmågan att visa det utåt som andra individer. Alla är vi olika!
2020-05-05, 11:05
Medlem
htsolna08s avatar
Sami passar bra som bajsmannen.
2020-05-05, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad ska Sami vara? Toarulle-mannen?

superhjälten Bajsmannen
2020-05-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad hände igår?
Det undrar jag med? Vad helt omöjligt att vara härinne och läsa i tråden då hela fb var så segt. Jag tittade till kl 1 och såg ingen hända. Undrar om personen tycker att Sami borde brutit ihop i gråt över att Julia åkt? När Glasman åkte så festade Julia och Sami på för hans skull. Tycker det är mer normalt beteende av en vuxen person än de andra deltagarna som bryter ihop och gråter som om någon dött.

Vilken jävla dräkt Sami fick. En riktig jävla skitkostym!
2020-05-05, 11:07
Medlem
Zingo2s avatar
Med de 3 från Rosa och Jass i huset, slutar jag kolla liven. Kollade kort och får se trams Lennie springa runt och tramsa.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Sami ende värdiga vinnaren.
2020-05-05, 11:09
Medlem
mscatzys avatar
Frida med blicken haha
2020-05-05, 11:10
Medlem
Citat:
Han visar inga känslor eller nånting. Gillar man en Persson så kommer känslorna ganska snabbt. Och det har det inte gjort. Så han gillar inte Julia. Han ska ut next

Visar inga känslor? Alltså han storgråter inte på sekunden som andra i huset? Han drar sig inte i håret och kastar aska på sig? Rullar inte runt på golvet? Skriker inte ut sin desperation? Vad vet du om vad han känner, han kommer väl att berätta så småningom. Sådana som visar "stora känslor" har vi haft i överflöd i programmet, vi behöver inte en till.
2020-05-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Med de 3 från Rosa och Jass i huset, slutar jag kolla liven. Kollade kort och får se trams Lennie springa runt och tramsa.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Sami ende värdiga vinnaren.
Samma här, kommer nog mest bli sporadiskt tittande nu. Sami är rolig i sig men övriga tillför inte mycket. Tack för den här säsongen, nu kommer jag börja trappa ner. Kanske är lika bra så att beroendet inte är för stort när säsongen slutar om två veckor.

Nu ser väl vi all ändå till att Sami vinner det här??!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in