2020-05-05, 00:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Frog, som det Sami fan du vet att jag även är, är jag faktiskt beredd att hålla med dig här, och det är den delen av Sami som jag alltid har haft svårast för. Rent krasst är han inte den perfekta BB vinnaren och personlighetsmässigt såväl som underhållningsmässigt ligger han inte på topp om man jämför med andra säsongers färgstarka deltagare.

Han har ju en tendens till att vara för uttryckslös i sina känslor, både positivt och negativt som du säger vilket man kan störa sig enormt mycket på, och han kan även hamna i för negativa tankemönster, det märktes tydligt i relationen med Glasman.

Med det sagt finns det samtidigt ingen som jag ändå tycker förtjänar vinsten mer av årets deltagare och framförallt de som är kvar, av den anledningen att han ändå kört sitt race och i sina bästa stunder ändå bjudit mest på sig själv och varit förjävla underhållande när han gjort det. Tycker även han visat ödmjuka sidor vilket jag har också uppskattat.

Men hade absolut velat sett Julia i finalen med honom!

Jag vet herpes och tack för inlägget. Jag känner mig dock lite besviken och förråd på samma gång. Här lämnar alltså hans bästa vän som har hållit honom under armarna i de svåraste stunderna han har haft och på väg att lämna. Även Glasman var med och stöttade Sami. Det var mörka stunder. Är det då för mycket begärt att man visar extrem lojalitet? Jag kanske förväntar mig en helt annan sida som inte finns hos min favorit, fram tills idag i alla fall. Var finns de heläkta känslorna, var finns stödet? Jag begär inte att han skall lägga sig och gråta floder. Jag förväntar mig en respekt och ett fan nu jävlar för en "brother in arms".
Jag ser inte det och en stark besvikelse sköljer över mig att inte hålla sin väns rygg.

Vad är äkta och vad är spel. Det känns som han har sålt ut sig för att pengarna hägrar där framme. Är det alltså en sådan kille jag vill s bakom? Jag vet inte, kanske är det så att mina förväntningar är för skyhöga för det är ändå pengar som går i första hand. Kommer jag fortfarande att rösta på honom och stödja honom och gilla honom? Jag vet faktiskt inte. Men visst av alla som är kvar är han möjligen den mest lämpade att ta hem det. Kanske. Jag är fortfarande väldigt besviken dock.
2020-05-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloonleywolf
Skönt att Julia åkte, ett fyllo som är en elak mäniska. Ett psyko som kanske har gjort bra tv ibland men är en stor pajas mellan varven.
Nästa vecka hoppas vi att Jassa åker sen Sami,Frida, Mergim och Sist Lenni som vinnare BB 2020.

Over and out
Du är elak och ett psyko
2020-05-05, 00:16
Medlem
Moscow99s avatar
En skrikapa, ett vuxenbarn, en vilsen själ, en tvinga-sig-på-are och en småbitter jäkel kvar.

Vilken uppställning, vilket dream team! Harlem globetrotters kan slänga sig i väggen! *facepalm*

Utan Jullan no party!

Mergim fastnade med ansiktet i skokrämsburken va? Han är nästan svart i huden. Börjar bli patologiskt.
Iväg med killen till närmaste BUS-avvänjningsklinik när han åker ut!

Nu blir det lekis på allvar när grabbarna grus får klä ut sig! Vem väljer Mergim att vara? Ariel?
2020-05-05, 00:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Fan va BB krattat banan för Lennie...
Superhjältetema nästa vecka för första gången i historien på Lennies begäran sen starten...

Han kommer fladdra runt som ett barn i sin Batman dräkt med Robin (Mergim) som ett finger i arslet.

BB har lyckats bli av med alla profiler förutom Sami men dom kommer säkert göra allt i sin makt för att inte heller han ska kunna vinna BB i PK Sverige.

Vad dom inte fattar är att Lennie inteär en värdig BB-vinnare utan snarare vinnare av B]Sveriges yngsta mästerkock [/b]
2020-05-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du är elak och ett psyko
Är du en ensamstående morsa som gillar när en kille på 36 år springer runt som ett barn för att ragga röster och gör sig till. Dessutom vet han inte hur man tränar rätt. Är det sånt du gillar. Ne en jävla fjant är vad det är och en kramis till albanen. Jag spyr
2020-05-05, 00:17
Medlem
Nu kommer Sami hänga löst om en vecka och det är upp till bevis om Sami fansen kan enas om vem de ska rösta ut. Gör dom inte de kommer han få lämna eftersom pinkroom fansen kommer lägga sin röst på Sami. Är det som de senaste veckorna har man över 24h på sig att rösta så man hinner tänka igenom sitt val både en och två gånger.
2020-05-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Superhjältetema nästa vecka för första gången i historien på Lennies begäran sen starten...

Han kommer fladdra runt som ett barn i sin Batman dräkt med Robin (Mergim) som ett finger i arslet.

BB har lyckats bli av med alla profiler förutom Sami men dom kommer säkert göra allt i sin makt för att inte heller han ska kunna vinna BB i PK Sverige.

Vad dom inte fattar är att Lennie inteär en värdig BB-vinnare utan snarare vinnare av B]Sveriges yngsta mästerkock [/b]
Bögbarn
2020-05-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

Det märks ju att som vill att han ska vinna idioterna
2020-05-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Nu kommer Sami hänga löst om en vecka och det är upp till bevis om Sami fansen kan enas om vem de ska rösta ut. Gör dom inte de kommer han få lämna eftersom pinkroom fansen kommer lägga sin röst på Sami. Är det som de senaste veckorna har man över 24h på sig att rösta så man hinner tänka igenom sitt val både en och två gånger.
Sami kommer få Glasmans och Julias röster. Alex röster mm om det räcker det får vi hoppas på
2020-05-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sami kommer få Glasmans och Julias röster. Alex röster mm om det räcker det får vi hoppas på
Martins fans röster också
2020-05-05, 00:23
Medlem
Julia med hjälp av Glasman och vänner hoppas jag ser till så att Sami vinner. Men det blir svårt
2020-05-05, 00:23
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag vet herpes och tack för inlägget. Jag känner mig dock lite besviken och förråd på samma gång. Här lämnar alltså hans bästa vän som har hållit honom under armarna i de svåraste stunderna han har haft och på väg att lämna. Även Glasman var med och stöttade Sami. Det var mörka stunder. Är det då för mycket begärt att man visar extrem lojalitet? Jag kanske förväntar mig en helt annan sida som inte finns hos min favorit, fram tills idag i alla fall. Var finns de heläkta känslorna, var finns stödet? Jag begär inte att han skall lägga sig och gråta floder. Jag förväntar mig en respekt och ett fan nu jävlar för en "brother in arms".
Jag ser inte det och en stark besvikelse sköljer över mig att inte hålla sin väns rygg.

Vad är äkta och vad är spel. Det känns som han har sålt ut sig för att pengarna hägrar där framme. Är det alltså en sådan kille jag vill s bakom? Jag vet inte, kanske är det så att mina förväntningar är för skyhöga för det är ändå pengar som går i första hand. Kommer jag fortfarande att rösta på honom och stödja honom och gilla honom? Jag vet faktiskt inte. Men visst av alla som är kvar är han möjligen den mest lämpade att ta hem det. Kanske. Jag är fortfarande väldigt besviken dock.

Jag tror på Sami, trots allt!
Känns som att snubben har anammat den lågaffektiva livsåskådningen iom nykterhet och allmän skärpning som människa (jmf med hur sjövild han har verkat vara förut). Ger mig tusan på att han knaprar lyckopiller och kanske en å annan Antabus. Ren spekulation förstås, men karln har inte gett uttryck för många djupa känslor under 85 dagar. Den zombiedimma som kan drabba SSRI-ätare är känt sen gammalt.

Pengar vill vi alla ha mer av, och jag tror inte Sami är ett undantag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in