Citat:
Frog, som det Sami fan du vet att jag även är, är jag faktiskt beredd att hålla med dig här, och det är den delen av Sami som jag alltid har haft svårast för. Rent krasst är han inte den perfekta BB vinnaren och personlighetsmässigt såväl som underhållningsmässigt ligger han inte på topp om man jämför med andra säsongers färgstarka deltagare.
Han har ju en tendens till att vara för uttryckslös i sina känslor, både positivt och negativt som du säger vilket man kan störa sig enormt mycket på, och han kan även hamna i för negativa tankemönster, det märktes tydligt i relationen med Glasman.
Med det sagt finns det samtidigt ingen som jag ändå tycker förtjänar vinsten mer av årets deltagare och framförallt de som är kvar, av den anledningen att han ändå kört sitt race och i sina bästa stunder ändå bjudit mest på sig själv och varit förjävla underhållande när han gjort det. Tycker även han visat ödmjuka sidor vilket jag har också uppskattat.
Men hade absolut velat sett Julia i finalen med honom!
Han har ju en tendens till att vara för uttryckslös i sina känslor, både positivt och negativt som du säger vilket man kan störa sig enormt mycket på, och han kan även hamna i för negativa tankemönster, det märktes tydligt i relationen med Glasman.
Med det sagt finns det samtidigt ingen som jag ändå tycker förtjänar vinsten mer av årets deltagare och framförallt de som är kvar, av den anledningen att han ändå kört sitt race och i sina bästa stunder ändå bjudit mest på sig själv och varit förjävla underhållande när han gjort det. Tycker även han visat ödmjuka sidor vilket jag har också uppskattat.
Men hade absolut velat sett Julia i finalen med honom!
Jag vet herpes och tack för inlägget. Jag känner mig dock lite besviken och förråd på samma gång. Här lämnar alltså hans bästa vän som har hållit honom under armarna i de svåraste stunderna han har haft och på väg att lämna. Även Glasman var med och stöttade Sami. Det var mörka stunder. Är det då för mycket begärt att man visar extrem lojalitet? Jag kanske förväntar mig en helt annan sida som inte finns hos min favorit, fram tills idag i alla fall. Var finns de heläkta känslorna, var finns stödet? Jag begär inte att han skall lägga sig och gråta floder. Jag förväntar mig en respekt och ett fan nu jävlar för en "brother in arms".
Jag ser inte det och en stark besvikelse sköljer över mig att inte hålla sin väns rygg.
Vad är äkta och vad är spel. Det känns som han har sålt ut sig för att pengarna hägrar där framme. Är det alltså en sådan kille jag vill s bakom? Jag vet inte, kanske är det så att mina förväntningar är för skyhöga för det är ändå pengar som går i första hand. Kommer jag fortfarande att rösta på honom och stödja honom och gilla honom? Jag vet faktiskt inte. Men visst av alla som är kvar är han möjligen den mest lämpade att ta hem det. Kanske. Jag är fortfarande väldigt besviken dock.