2020-05-04, 16:05
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Eller Frida
Lika jävla illa... Lennie och Mergim? Jag kräks lite i munnen nu... Fan alla utom Sami är att kasta pärlor till svin= ordspråk, ej förtal, betyder slöseri. 😢😢😢
2020-05-04, 16:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Skriver under på detta jag också!

Hat och hot är vidrigt mot vem som helst, oavsett hur man betett sig i tex bigbrotherhuset.

MEN! Anty, Amilia, Jasmine, Victoria, Alex sista veckan, Mergim, Martin (till viss del) och Frida (ja, även Frida på senare tid) har alla använt sig av antingen härskartekniker, mobbing, baktalning eller svartmålning inne i huset för att komma närmare miljonen och DET ÄR INTE OK! Inte i min värld.

Jag tycker att Anty kom till insikt med detta på ett bra sätt efter hon gick ut ur huset och att hon sköter det mycket bättre nu (dock inte sett alla hennes lives eller ens någon hel live, men jag har hört henne be om ursäkt för vissa saker och det tycker jag är bra!)

Varken Victoria eller Amilia har vad jag sett tagit något ansvar alls. Det tror jag att de förlorar stort på! Iallafall i mina ögon.

Av dem som är kvar i huset tycker jag att Sami är den som skött det hela bäst, han har aldrig baktalat någon eller försökt att få någon att se dålig ut för att själv armbåga sig fram hos tittarna. Han har absolut inte talat gott om alla, men enligt mig är det skillnad på att 1. Prata om varför man irriterar sig på någon. 2. Prata illa om någon med intentionen att få den att se dålig ut. Sami säger även oftast ifrån när han inte håller med.

Lennie är väldigt snäll och god, men har som flera uppmärksammat suttit med tyst i vidriga diskussioner utan att säga ifrån eller ens ge sken av att inte hålla med.

Julia är väldigt komplex, men min analys är att hon inte varit med och mobbat utan hon har blivit arg på personer när hon själv har känt sig förrådd och sedan handlat utifrån det. Viss skillnad där. Jag ser henne som årets mest missförstådda deltagare och sörjer både med henne och de personer som tagit illa vid sig av henne i ”onödan”.

Jag tar avstånd ifrån alla fula ord som skrivits om deltagarna i detta och andra forum. Men jag tycker inte att de flesta deltagarnas beteenden har varit okej vare sig i huset eller utanför.

Om någon här inne håller på och skickar hot eller hat -mail så hoppas jag innerligt att ni slutar upp!

Ingen form av mobbing är okej.
Mycket bra skrivet!
Sami är ende rediga människan i detta dårhus.
2020-05-04, 16:44
Medlem
Zingo2s avatar
Sami och Julia trivs ihop.👍 Hoppas hon blir kvar.
2020-05-04, 16:51
Medlem
Shit vad pinsam julia är, frida,julia,jasse är vidriga kvinnor, men den fegaste/tramsigare är nog jasse som lovat massa skit... synd att hon inte satt idag hon hade rykt med huvudet före
2020-05-04, 16:52
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami och Julia trivs ihop.👍 Hoppas hon blir kvar.
Ja, det blir nog jävligt jobbigt för Sami utan Jullan. De andra är sååååå tråkiga. Sami kommer bli helt ensam. Bara Lennie och falsk-Frida kvar. Jassa och Mergim:BIG fucking no.

OnT: rädda Jullan.
2020-05-04, 16:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Tycker faktiskt Jasmine beter sig mer som den glada personen som hon var innan Martin kom in, något mer som känner så?

Och Lennie, vad fan har hänt med honom? Tycker han verkar skittjurig och har gjort ett tag nu. Stenansikte när de andra håller på och spexar och verkar allmänt loj. Är det oron för att förlora Mergim ikväll tro?
2020-05-04, 16:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kul att Sami pratade om låten "Fredrik och jag". Hade fan glömt bort den. Den var riktigt bra!
2020-05-04, 16:56
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Shit vad pinsam julia är, frida,julia,jasse är vidriga kvinnor, men den fegaste/tramsigare är nog jasse som lovat massa skit... synd att hon inte satt idag hon hade rykt med huvudet före
Shit, vad konstigt vi tolkar det vi ser... Förstår du håller på Frida. All respekt. Men, jag finner inte någon logik. Är Jullan pinsam då hon och Sami driver? Vad tycker du om Sami? Är han lika pinsam..?
2020-05-04, 16:57
Medlem
Zingo2s avatar
Julia är rolig, ärlig och spontan.
Mergim, Frida och Lennie ser inte glada, varför?
Är det de 3 vi ska kolla ihop med Jass🤮 och Sami nästa vecka?
Stackars Sami isf.
2020-05-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Shit, vad konstigt vi tolkar det vi ser... Förstår du håller på Frida. All respekt. Men, jag finner inte någon logik. Är Jullan pinsam då hon och Sami driver? Vad tycker du om Sami? Är han lika pinsam..?
Jag håller enbart på frida eftersom jag sitter på 7 odds på sami med 5k insats, och lennie 12 odds 5k insats, så ser hellre att lennie vinner, jag skiter fullständigt i deltagarna vill bara ha mina cash
men ja alla deltagare är mobbade och tramsiga, jag säger som sami 14 dagar kvar av eländet
2020-05-04, 17:00
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Varför jag tror du håller på Frida är pga dina oändliga inlägg. Ofta mot dig själv. Du gillar kaos. ALDRIG har du faktiskt stöttat någon...Vad beror det på? Kloka grejjer har oxå kommit. Jag är bara nyfiken... Vem vill du vinner?
2020-05-04, 17:04
Medlem
Zingo2s avatar
Man märker iaf att Jass har roligt med Julia och Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in