2020-04-25, 22:02
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hatar ingen utan avskyr fördömande människor.
Sami har för bara några dagar sedan uttalat sig kränkande mot en folkgrupp
Allt finns att läsa på internet
Inte för att det gör nån större skillnad men nog är det ett par veckor sedan iaf...men du kanske inte följer BB så noga.
2020-04-25, 22:02
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Du tror att det var en slump att han gjorde det och berättade för tittarna exakt i samband med att det var skriverier om det i tidningarna? Uppmaningar från produktionen för att de skulle kunna ha kvar honom såklart

Jag tänker inte spekulera i det nu. Den Sami i huset gillar jag när han lämnar huset återstår det att se vilken väg han tar.

Jag hoppas Sami lagt det bakom sig men vem vet kanske är han nordfronts ansikte utåt i valet 2022.
2020-04-25, 22:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag hatar inte ofta, men jag HATAR Jasmines kameramedvetenhet.
2020-04-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jag tänker inte spekulera i det nu. Den Sami i huset gillar jag när han lämnar huset återstår det att se vilken väg han tar.

Jag hoppas Sami lagt det bakom sig men vem vet kanske är han nordfronts ansikte utåt i valet 2022.

Hur som haver är han en reko kille där inne som inte skriker, tittar in i kameran eller tjatar om saker från produktionen. Utan tar det som det kommer och har kul på sitt sätt.
2020-04-25, 22:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Vad sa han? Länk? Du som är med i Mensa och anser dig klok som en bok borde veta att uttalanden inte alltid menas som rasism, kränkande, det är det nya lättkränkta folket som läser in saker som inte finns bara för att få luft och bekräftelse att vara rättrådiga å slå sig själva på bröstet då de är så fina människor. Exakt som du, du pissar på Sami som är och var dag visar att han är en fin människa, som har ett hjärta, vågar säga till när han tycker något är fel, han hånar du för att ha inte runkar i tv. Jisses är du sann?
2020-04-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Det är klart han inte kommer vara, han vill bli kändis och tjäna pengar som youtuber, det går knappast hem om man samtidigt är nazist
2020-04-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Inte för att det gör nån större skillnad men nog är det ett par veckor sedan iaf...men du kanske inte följer BB så noga.

Jag svarade på en fråga om Sami.

Någon sa att Sami gjort dumheter i sin ungdom. Nu säger du för några veckor sedan.
Har han vuxit upp nu?! Några veckor och har är vuxen nu
wow
2020-04-25, 22:13
Medlem
Lunatics avatar
Vafan. Drar på BigBrother och får se Mergim pussa Lennie och bråkar om att Mergim inte får pussas med Lennie.
Är Lennie sur från igår när Mergim hånglade upp Jullan eller vad har hänt.
2020-04-25, 22:13
Medlem
Citat:
Du är besatt av Sami. Det går dock inte att ta dig på allvar då du mest svamlar.
2020-04-25, 22:14
Medlem
Väldigt lång censur på utegården nu.
2020-04-25, 22:16
Medlem
Citat:
Jag svarade på en fråga om Sami.

Någon sa att Sami gjort dumheter i sin ungdom. Nu säger du för några veckor sedan.
Har han vuxit upp nu?! Några veckor och har är vuxen nu
wow

Men det är inte sant att han var nazist i sin ungdom, hur länge är man ungdom då? till man är 25? Det som tagits upp i tidningarna är saker ifrån 2016-2019. Vad jag vet var Sami över 20 sträcket under de åren. Vet också vilka stjärnor han hängde med så det kommer inte som en förvåning direkt.
2020-04-25, 22:16
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Jag tror att Lennie skulle bli till det bättre om Mergim åkte ut. Mergim är som ett klistermärke på Lennie som Amelia var. Det Lennie sa på lögndetektorn om att Amelia var mer närgången än Mergim kan inte vara sant. Tycker nog att Mergim är lika närgången på Lennie som Amelia var. Varken Amelia och Mergim är mina favoriter och tycker han ska slippa dessa två människor.
Han sörjde Amelia när hon åkte ut men gick över fort och han kommer känna likadant med Mergim när han åker.

Om man skall hårddra det så är nog Amelia roten till ondskan. Tyckte och tycker väldigt illa om henne. Mergim är en vilsen gosse som aldrig "lämnat" hemmet en enda dag. En vilsen själ som vet inte var han står och hittar Lennie som han klänger sig fast vid och hoppas att Lennie kan vara en "bror". Han får inte bejaka sin sexuella läggning i sin vardagliga miljö. Mergim glömmer bort sig ibland och kan vara rätt rolig men så kommer han på att mamma och pappa tittar och då återfaller han. Man behöver inte gilla honom men kan inte heller bortse från hans uppväxt med mobbning och osäkerhet. Jag är ingen psykolog men ser bara med mina ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in