2020-04-22, 22:59
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Vad ser ni i Frida? Jag tycker hon är vidrig!
Kolla hur hon håller på när folk inte vill bada nakna med henne! Jävla subba och bli sur för de. Hoppas ingen badar med henne ikväll så ska vi se hur jävla högt hon skrattar

Hennes plan att vara så kärleksfull som hon kan för att kunna komma långt, tror det är bara nåt hon spelar, hon överdriver 💯!!
2020-04-22, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Frida är inget hot mot Sami, det kan Jasse bli igen om hon får vara kvar därinne och smöra för småtjejerna. Hon måste ut NU!

Finns bara Sami och Lennie, dom andra har noll chans att vinna om inte nåt extremt händer.
2020-04-22, 23:01
Medlem
Citat:
Frida är inget hot mot Sami, det kan Jasse bli igen om hon får vara kvar därinne och smöra för småtjejerna. Hon måste ut NU!

jag känner snarare tvärtom... att Jassa tappat hejare medan Frida fått fler!
2020-04-22, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leden

Exakt så är det.
2020-04-22, 23:04
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det ligger nog ganska nära sanningen så som det ser ut idag och om man läser sociala medier. Frågan är hur mycket mer stöd han kommer att få efter den sidan han visade idag. Tidigare så skall i ärlighetens namn man inte sett de sidorna av honom. Men sker inget under eller olycka innan så är han den säkraste vinnaren i BB någonsin .

Min hemliga favorit är ju sedan tidigare Jullan men kommer ändå att rösta på Big Sam.

Även om Lennie blir mer populär så kommer han aldrig att vinna över Sami. Jasse är en extremt bra skådespelare som, framförallt, yngre tjejer inte ser igenom. Ju längre hon är kvar därinne, desto större hot blir hon mot Sami. Småflickorna är en stooor del av de som röstar.
2020-04-22, 23:04
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det ligger nog ganska nära sanningen så som det ser ut idag och om man läser sociala medier. Frågan är hur mycket mer stöd han kommer att få efter den sidan han visade idag. Tidigare så skall i ärlighetens namn man inte sett de sidorna av honom. Men sker inget under eller olycka innan så är han den säkraste vinnaren i BB någonsin .

Min hemliga favorit är ju sedan tidigare Jullan men kommer ändå att rösta på Big Sam.
Har bara sett ytterst sporadiskt under dagen, vad var det för sida Sami visade idag?
2020-04-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Exakt så är det.

Sorry försökte dubbelcitera men gick ej. Därför ser det ut som att jag inte höll med dig vilket jag gör. Och nej... är inte team Jassa. Man måste alltid påpeka sånt haha. Men Känner att man inte ska underskatta kryparna
2020-04-22, 23:11
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden

Problemet är att Jasse har en förmåga att manipulera folk genom kamerorna, hon har ju gjort det förut och vunnit på det? Hon kan enkelt vända tittarnas åsikter till hennes fördel.
2020-04-22, 23:13
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Även om Lennie blir mer populär så kommer han aldrig att vinna över Sami. Jasse är en extremt bra skådespelare som, framförallt, yngre tjejer inte ser igenom. Ju längre hon är kvar därinne, desto större hot blir hon mot Sami. Småflickorna är en stooor del av de som röstar.

Sami har över 30% lägre odds än Lennie och det har ökat bara den senaste veckan. Jassa har tappat mycket och Jullan är nu faktiskt populärare. Är helt säker på att Mergim klarar Jassa utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Har bara sett ytterst sporadiskt under dagen, vad var det för sida Sami visade idag?

Det tar för lång tid att skriva men en sida som går hem i stugorna. En skön snubbe jag från början inte alls gillade. Men kommer att rösta hem honom som vinnare. Jullan hoppas jag på också samt Lennie.
2020-04-22, 23:14
Medlem
xrlpyts avatar
Gäsp. Tråden och liven föll ihop totalt när Amilia lämnade, känner inget som helst behov av att följa deltagarna som är kvar. De kan få studsa omkring därinne och kramas och sjunga kumbaya i fyra veckor till, för mig kommer det räcka alldeles utmärkt att snabbspola genom avsnitten fr o m nu.
2020-04-22, 23:16
Medlem
Citat:
Problemet är att Jasse har en förmåga att manipulera folk genom kamerorna, hon har ju gjort det förut och vunnit på det? Hon kan enkelt vända tittarnas åsikter till hennes fördel.

Ja men tror du verkligen att det är så längre? Tror mer att senaste veckan faktiskt har ändrat det. Menar...sitta i sändning och säga att 'det är slut' medan Martin sitter och håller om henne och tvingas hålla ett straight face. Efter timtal av mys och närhet innan sändningen.
2020-04-22, 23:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Det har du rätt i, fast jag har så jävla svårt att förstå hur man inte kan se att det bara är ett (uselt) skådespel? Hon är ju så otroligt genomskinlig, med det mesta hon gör!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in