2020-04-17, 14:44
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fläskfian svänger sina lurviga ben på utegården nu, helt bekymmerslös är hon och fri från alla sina enorma bekymmer som han torgförde inatt. Vidriga människa.
MEN fantastiskt kul att hon kommer sitta full och svara på tittarnas frågor! Ser fram mot det 🤣🤣🤣🤣
2020-04-17, 14:47
Medlem
Moscow99s avatar
Amilia har definitivt läst böcker med titlarna 'Att slänga med håret och tro att du är snygg', 'Hur du kan framstå som naturlig fastän vad du än gör är konstlat' och 'Att fånga in och behålla individer i din närhet som du kan profitera på'. Vi får heller inte glömma 'Så gör du kaoz' och 'Manipulatörens minihandbok'
2020-04-17, 14:48
Medlem
seriöst detta jävla skrikande tur halmstadludret inte är med då hade jag slutat titta
2020-04-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vem har lånat ut sin jacka till Big Fat Mama? Den är ju fyra, fem storlekar för liten och den kommer att spricka snart. Vem sjutton är så dum?

Det är hennes egna jacka xD
2020-04-17, 14:49
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIK26
om alla tänker så åker Julia ändå så rösta inte så

Jo, precis. Det var lite det jag försökte få fram i fjärde stycket.

Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tyvärr, det inte många som tänker som du Det enda sättet att få ut amilia är att dela röster på dem andra 4. Det blir det svåraste Malin har sagt (i måndags) att det blir " rädda röstning"

Ja, jag har hört att flera påstår det. Skulle gärna vilja ha en tidskod när detta sägs (jag orkar inte kolla hela avsnittet bara för att hitta det )?

Det enda sättet jag kommer på för att "enkelt" fördela rösterna är att säga att exempelvis, "Ni som är födda på dag 1 till 7 i en månad röstar på Julia, dag 8 till 15 röstar på Merghim, dag 16 till 23 röstar på Jasmine och ni som är födda på dag 24 till 31 röstar på Martin." Statistiskt sett så borde folks födelsedagar vara hyfsat jämnt fördelade över alla dagar sett över alla månader. Sen måste tillräckligt många göra detta för att det ska ge effekt. Några influencers därute med ett par 100K följare som nappar kanske?

DOCK, om det finns minst 20% Amilia-fans/trollare därute så spelar det ingen roll. Då kommer hon klara sig oavsett. Och det finns en möjlighet att det finns det med tanke på att Amilia blev räddad av "publiken" för ett par veckor sedan där hon satt mot 3 andra. I det fallet behövdes minst 25%, vilket hon uppenbarligen fick, och bestämmer sig dessa 25% för att rädda Amilia på Måndag så är ju kört oavsett hur mycket vi planerar...
2020-04-17, 14:50
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vem har lånat ut sin jacka till Big Fat Mama? Den är ju fyra, fem storlekar för liten och den kommer att spricka snart. Vem sjutton är så dum?
Den har redan spruckit en gång, gissa vem som lagade den?
2020-04-17, 14:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Amilia har definitivt läst böcker med titlarna 'Att slänga med håret och tro att du är snygg', 'Hur du kan framstå som naturlig fastän vad du än gör är konstlat' och 'Att fånga in och behålla individer i din närhet som du kan profitera på'. Vi får heller inte glömma 'Så gör du kaoz' och 'Manipulatörens minihandbok'
Hahaha, eller hur!
Lustigt också att se gymnastJulia stå och studsa som en duracellkanin och brevid står Amilia och....ja. 😂
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
MEN fantastiskt kul att hon kommer sitta full och svara på tittarnas frågor! Ser fram mot det 🤣🤣🤣🤣

Ja, kolla nu när hon plutar med munnen, gungar fläskkroppen i takt till musiken, flinar förnöjt och själv tycker att hon är skithet! Stackars sate. Hon ser ut som en 52-årig ensamstående, gravt överviktig morsa från Kramfors, i plastskinnbyxor från Ellos, med tre lågintelligenta negerungar som hon har fått med tre olika asylbluffare från Somalia och Gambia. Och då har jag ändå varit snäll.
Medlem
skillemandinkis avatar
Att inte Martin kan få gå ur sin vagn! Man vill ju ändå se honom utan jassaludret i munhålan hela tiden! Nu är ypperligt tillfälle att låta oss se han fukka ur totales ala pw
2020-04-17, 14:53
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomperson96
Det är hennes egna jacka xD
Hur menar du? ÄR DET HENNES EGNA?????
Vill gärna tro dig men får hålla öronen öppna om det stämmer.
Men stämmer det så har jag inga fler ord....

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Den har redan spruckit en gång, gissa vem som lagade den?
Så det är Lennie eller Mergims jacka?
2020-04-17, 14:54
Medlem
Saknar Philip. Tror att han hade visat hela sitt register nu och visat oss alla hur man fuckar ur på riktigt, så som han lovade oss alla att han skulle göra.
2020-04-17, 14:54
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hahaha, eller hur!
Lustigt också att se gymnastJulia stå och studsa som en duracellkanin och brevid står Amilia och....ja. 😂

Allt känns så jävla tillgjort och jag tror inte att hon bara spelar spelet. Hon är så irl!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in