2020-04-12, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Ludret har ingen chans mot blåvalen, lägg ner nu !

Det vet vi inte. Hon har vunnit alla immuniteter av folket innan. Och argumentet att det var flera veckor sen håller inte. Hon har massa fangirls som Mergim. Kvinnliga Mergim som tidigare nämnt. ALla yngre dör för henne.
2020-04-12, 19:36
Medlem
Gallagherss avatar
Hänt något av värde idag? Inte kollat en sekund.
2020-04-12, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Hänt något av värde idag? Inte kollat en sekund.

Jasses hår har blivit ännu gulare.
Gula rummet har sjungit Ann-Marie i stämmor

Typ
2020-04-12, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Rösta på Jasmine så får ni se hur Amilia lägger beslag på Martin!!

HON SKALL UT UT UT!

Va ? Det är ju helt underbart o se hennes psykos beteenden flera veckor till. Man vill ju se årets explosion från Jasmine på Mergim också. Alex vågar ju inte ens öppna munnen mot varken han eller Amilia, det gör Jasmine, som vi fick se i dagens avsnitt.
2020-04-12, 19:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, vilken PT han är. 😂

Fan vad trött jag blir på allas hackande på Alex PT-grej med Sami. Ge er nu för fan! Alex menar bara väl när det kommer till att få in Sami i träningens värld.

Sami har varit gravt alkoholiserad sedan han var 18 år. Om han nu råkar lyfta lite hantlar fel, vad fan gör det??? Inte ett skit. Alex är bra för Sami i det här avseendet jämfört med hur Sami har misshandlat sin kropp tidigare under flera år.
2020-04-12, 19:42
Medlem
Är jag en psykopat som stör mig på Frida även om hon är snäll?

Stör mig på att hon fläker ut sig så mycket och verkar gilla att dallra på med allt och stör mig på hennes blick ibland och hennes brist på humor.
Hon skrattar åt allt men säger aldrig något roligt själv.

Fan känner mig sjuk som människa
2020-04-12, 19:43
Medlem
Julia tror hon har pakt med Sami men pratar bara med Amilia och inte Sami. Sami och team rainbow har sagt att dom vill ha ut Julia därför att hon lämnar ut information om Team rainbow till Amilia och Rosapakten hela tiden.
2020-04-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
För helvete vad det har vänt helt plötsligt vill folket ha ut julia här innan var det Alex sen Jassa vad fan är det här? Julia ska stanna för fan!! ALEX SKA LÄMNA och nästa vecka Jassa.
Ja ut med alex.
2020-04-12, 19:44
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012

Stör mig på att hon fläker ut sig så mycket och verkar gilla att dallra på med allt och stör mig på hennes blick ibland och hennes brist på humor.

Nej, du är helt normal. Frida är en extrem Di Leva-gestalt i kvinnlig kropp. Hon har noll social kompetens och hon är över-fysisk med folk hon knappt känner. Hennes paradnummer är så kallad oönskad intimitet.
2020-04-12, 19:47
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012

Vore konstigare om du inte störde dig på nåt hos henne. Hon har sina störiga sidor som alla andra
Ryser i mig av obehag när hon envisas kramas på folk som uppenbart inte vill bli kramade.
2020-04-12, 19:49
Medlem
FarbrorAgges avatar
Och där blev fjoll-albanen pissgul i håret IGEN! Varför inte försöka lära av sina misstag? Dårar.
2020-04-12, 19:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahaha nån jävel använder ju en bot förstår du väl. Aldrig i livet att 500 pers hunnit svara hahah

Men Produktionen kan väl kolla fusk eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in