2020-04-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Sami har nu en TÅR tattuerad under ögat också hahaha. vem har han dödat tror ni?
gangsters tatuerar en tår under ögat när dom dödat någon.
skämt fråga ofc. ändå kul om man vet vad det representerar.
2020-04-12, 17:49
Medlem
kendallos avatar
Hörrni! Jag bara fick ett infall och tittade lite på allra första avsnittet när deltagarna gick in i huset. Julia gick in först i huset, tätt följd av Amilia och Patsy som gick in tillsammans.

Nu är det ju så här att alla millenials ser likadana ut, jag kan inte skilja den ena från den andra. Men hörrni, kan ni slå ett getöga på första avsnittet och tala om för mig om det är anty som står längst fram vid catwalken där bilen stannar, som applåderar deltagarna som kommer en efter en?
2020-04-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami hade väl ingen fråga, därför sa han inget. Eller vad tror du?

Alla kunde väl ställa följdfrågor
Det är vad jag tror
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Sami har nu en TÅR tattuerad under ögat också hahaha. vem har han dödat tror ni?
Undra om han vet vad det ens betyder?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Sami undviker oftast att ta ställning i huset, ett taktikdrag. Det har ni väl sett?
han tar gärna ställning i sitt sovrum men inte utanför.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Är du säker? Jassa har tappat många fans också fler och fler som inte gillar henne. Kanske bättre rösya kvar henne för att Alex ska ha större chans att åka ut. Alex har Antys fans som bonus för hon vill ha kvar honom hon bad folk rösta kvar honom förra veckan.

Ja exakt. Julia har Samis fans. Jag kommer 100% rösta på Jasmine. Den som använder argumentet att Samis fans skulle rösta på Alex istället för Julia är livrädda och helt pantade helt enkelt. Dom vet inte vad dom ska dra till med haha.

Samis fans kommr rösta på Julia, OBVIOUSLY, med tanke på att Sami inte sitter. Glasmans fans kommer GIVETVIS rösta på Julia likaså. Där har vi 90% av rösterna på Julia.

Anty kommer se till att alla röstar på Alex.

Vilka fans till andra deltagare kan man förlita sig på att rösta på Jäz ? Martin? Vilka är det ens? Detta är varför man måste rösta på Jasmine.
2020-04-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Sami undviker oftast att ta ställning i huset, ett taktikdrag. Det har ni väl sett?

Snarare ett fegt drag för att slippa ta ställning i någon fråga. Hur kul tv blir det av det tror du ?
2020-04-12, 17:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Dom tusentals hjärnceller som dött på grund av Alex mongoretorik
2020-04-12, 17:53
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Va sa hon nu då?

Amilia sa att det bara finns fyra djur inom kinesisk astrologi och verkade säker.
Det började med att hon pratade om en vän som föddes under grisens år
och Frida sa att hon och Julia föddes väl under hästens år...
men enligt Amilia så finns inte ens Hästen inom kinesisk astrologi.
Frida däremot hade rätt om att hon och Julia föddes under hästens år samt att det finns tolv djur, inte fyra.
Fascinerande med alla gånger hon verkat säker på saker utan att ha någon direkt koll.
2020-04-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja exakt. Julia har Samis fans. Jag kommer 100% rösta på Jasmine. Den som använder argumentet att Samis fans skulle rösta på Alex istället för Julia är livrädda och helt pantade helt enkelt. Dom vet inte vad dom ska dra till med haha.

Samis fans kommr rösta på Julia, OBVIOUSLY, med tanke på att Sami inte sitter. Glasmans fans kommer GIVETVIS rösta på Julia likaså. Där har vi 90% av rösterna på Julia.

Anty kommer se till att alla röstar på Alex.

Vilka fans till andra deltagare kan man förlita sig på att rösta på Jäz ? Martin? Vilka är det ens? Detta är varför man måste rösta på Jasmine.

Anty kan göra vad hon vill, Mr Klick kommer snart ut.
2020-04-12, 17:54
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
sami vet att hon är smartast i huset vilket han sagt på tittarfrågorna när han svarade i anexet så han hade vetat att hon hade kommit med en bra comeback på hans följdfråga, så han valde att vara tyst istället.
Okej, du verkar veta allt. Det ska du få fortsätta göra.
Ut med Jassa.
2020-04-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hon är värdig en finalplats efter att ha manglat hela det gula rummet.
Du säger själv att du bara kollat på BB nån vecka. Jag kan meddela dig att efter all skit som hon har gjort i huset, snackat skit om alla, hånat folk, ljugit, mobbat m.m. så finns det inte en chans i helvete att hon blir benådad för att hon varit skön i lögndetektor skolen! Hon är den SISTA som ska sitta i en final! Vi som har kollat liven från start VET vilken vidrig människa det är! Så kom inte och säg att hon är värdig att sitta i en final när du inte sett allt. Just sayin'

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in