2020-04-29, 00:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Sara!? nej fy fan. den människan har ju bara glidit runt på en räkmacka därinne och inte gjort ett skit annat än att gömma sig bakom Adam. Och är dessutom en fruktansvärt tråkig deltagare. Att sen inte ens erbjuda sig att lämna P.H för Adams skull som har varit där längre än henne. En riktig sopa. Dessutom verkar hon aldrig ha gått klart polishögskolan så nån polis blir hon oavsett aldrig. En polisaspirant som har fjollat runt i P.H. Jomenvisst.

Ptja. Om man kan bli prinsessa efter att ha varit med i PH är nog vad som helst möjligt.
Citera
2020-04-29, 00:01
Medlem
Knepig tjej det där.

Enligt hennes story nyss: En person som inte fejkar känslor tänker inte ens åt det hållet.

Roliga är ju att det är ju sant på sätt och vis. Men också för hon själv ramlar över det beteendet i samma avsnitt, när hon är otroligt intresserad av Jeanes påstådda skitsnack.

Någon sekvens senare: Sara baktalar Jeane

PH i sitt rätta jag!
Citera
2020-04-29, 00:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Undra om det ens någonsin har varit så tråkiga och dåliga deltagare med såhär nära en final. Tjejerna är tyvärr inte mycket bättre.

Trodde Patrik skulle bidra med underhållning när han kom in igen, men han är ju astråkig. Går visserligen inte upp mot Erik, men ändå.
Citera
2020-04-29, 00:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Erik, överlägset!

Den där kommentaren var roligare än vad hela den här säsongen har varit
Citera
2020-04-29, 00:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Fy helvete vilken tråkig säsong det har varit. Tråkig kupa/låda. Få välja bland 5 killar är alldeles för lätt. 80% att stanna om någon ens vågar att gå.

Nej, säsongen har varit för snäll och tråkig rakt igenom. Behövs en Jeppe Johansson, Jeppe Bengansson eller Smail.

Mcuz, Andy Fresh och Lisa har varit de enda som faktiskt bjussat på lite rolig tv.

Ja, tycker det var sjukt konstigt att fiskansiktet fick sin vilja igenom när alla killarna hellre ville ha ut Marcus.
Citera
2020-04-29, 00:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Jag säger inte att Mcuze borde fått ett mindre rage, likt Jesper Bengtsson förra året vid kupan! Men åtminstone något däremellan.

Nu blir det mer såhär: "Okej, jag måste va ute 1-2 dagar? Det klarar jag!"

Joshua fick sin andra chans, klart Mcuze ska få sin med! Dock så borde produktionen chilla lite. Låt killen åka ut, sen kan ni börja snacka. Det blev ju NOLL tv av detta.

Varför är det så klart? Själv tycker jag att nu är de så pass nära finalen så nu borde ingen få någon mer chans.
Citera
2020-04-29, 00:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Han den där Marcus är ju helt utan motstycke. Den där offerkoftan saknar ju nåd, fyfan vilken jobbig snubbe. Han måste ju vara den absolut sämsta människan att vara i en relation med. Man blir ju mörkrädd när man följer hans ledsna humör genom säsongen.

Förstår inte heller hur han har lyckats undvika biljetten hem såhär länge heller.

För att produktionen håller honom om ryggen.
Citera
2020-04-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För att produktionen håller honom om ryggen.

Ack så sant.. Kolla spoiler på egen risk där vinnaren avslöjas
Citera
2020-04-29, 09:44
Medlem
Riktig dubbelmoral utav Jennifer när hon lackade på andra i huset om att de dödade insekter men själv var det okej för henne att plåga ihjäl den stora malen tillsammans med Nicky. Det var riktigt tråkigt att se för en djurälskare och jag ville inte att det skulle gå obemärkt förbi. Hoppas du läser detta Jennifer
Citera
2020-04-29, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abe91
Ack så sant.. Kolla spoiler på egen risk där vinnaren avslöjas

Citera
2020-04-29, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel

Citera
2020-04-29, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, tycker det var sjukt konstigt att fiskansiktet fick sin vilja igenom när alla killarna hellre ville ha ut Marcus.

Hahahah fiskansiktet! Hon är så extremt tråkig och det sorgliga är att hon tror sig vara rolig/bidra med något. Jag spolar alltid fram när hon visas på sync.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in