2020-04-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vem fick en fjärde chans och när?

*SnyggEric* 2014!

Han rök de 2 första gångerna på rent oflyt kan man väl säga (Kom tillbaka typ direkt). Men som sagt, det är ju samma för alla. 3e gången ryker han i en parceremoni. Då tänker man "Nu är det väl ändå över för denna herre?"

Produktionen kastar in han nästan 20 dagar senare, går sedan och vinner. Svenska PH handlar verkligen om att va strategisk och åka ut i rätt läge, för det verkar ju gynna folk.

Sen kan jag väl förstå att det slutligen egentligen bara handlar om att dra in cashen. Men man får ju kasta in folk lite finare kan man känna, göra det lite till en "prestige" att få en till chans. Tror det var inför PH 2015 som de faktiskt tog upp just dethär, att nu skulle de minsann vara otroligt svårt att få komma in igen, det skulle vara så svårt och bla bla bla.
Citera
2020-04-17, 16:36
Medlem
De har klausuler i sina kontrakt att om de åker ut så ska de få komma tillbaka. Inte fyra gånger, men i alla fall en gång, och även om de åker ut på sätt de inte kan påverka - t.ex. inte vid en parcermoni.

Det är tv, med inslagsproducenter. Finns ingen reallity-TV i Sverige om ni trodde det. T.ex. om Marcus åker ut, kommer han garanterat komma tillbaka.
Citera
2020-04-17, 21:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
De har klausuler i sina kontrakt att om de åker ut så ska de få komma tillbaka. Inte fyra gånger, men i alla fall en gång, och även om de åker ut på sätt de inte kan påverka - t.ex. inte vid en parcermoni.

Det är tv, med inslagsproducenter. Finns ingen reallity-TV i Sverige om ni trodde det. T.ex. om Marcus åker ut, kommer han garanterat komma tillbaka.

Deltagarna som spelar för första gången kan nog inte komma med sådana krav. Däremot kan jag mycket väl tänka mig att sådana som varit med innan, som Marcus och Adam har det.
Citera
2020-04-18, 03:56
Medlem
Citera
2020-04-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Misstänkte det. Har hört att han kommer ligga med hon den fula med tatueringarna.
Citera
2020-04-18, 16:57
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
När ska tv3 förstå att Paow är irrelevant och inte lockar tittarsiffror för fem öre?

När hon slutar knulla projektledare.
Citera
2020-04-18, 21:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow

Citera
2020-04-18, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
En annan anledning till att jag tror att Svenska PH är mer generösa på att ge folk extra chanser än de andra länderna är att Svenska PH inte har lika många som söker sig dit och då måste man återanvända gamla deltagare.
Citera
2020-04-19, 10:32
Medlem
Hunden007s avatar
okej denna säsongen har inte många kommit tillbaka som åkt ut men stör mig på att de som gjort detta kommit veckan efter man åkt ut.

Okej Toby fuckade upp det och kom aldrig tillbaka. Föresten vilken jävla luffare som kom in förra veckan haha.
Citera
2020-04-19, 10:36
Medlem
Hunden007s avatar
Jo föresten har man hunnit spela in en säsong till Hösten för annars lär det ju inte bli en för Coronan.
Citera
2020-04-19, 23:32
Medlem
gretagris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Misstänkte det. Har hört att han kommer ligga med hon den fula med tatueringarna.

Menar du Jennifer? För i så fall kan det nog stämma, de är ett par nu.
Citera
2020-04-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in