Det var nog det mest iq-befriande avsnittet jag hittills har sett i PH, vad fan händer?
Ja, bisarrt, tunn plot i ”bankveckan” och pinsamheter under festen genom förnedrade deltagare och ett par stycken som gjorde bort sig. Vet inte hur sekvenser/skeenden klipptes men det skar i hjärtat när Nicole låg ensam och grät. Markus har sina ljuspunkter när han är nykter men på festerna lyser dåligt omdöme och bekräftelsebehov igenom.
Senast redigerad av bohonos 2020-03-17 kl. 07:48.
Ja, bisarrt, tunn plot i ”bankveckan” och pinsamheter under festen genom förnedrade deltagare och ett par stycken som gjorde bort sig. Vet inte hur sekvenser/skeenden klipptes men det skar i hjärtat när Nicole låg ensam och grät. Markus har sina ljuspunkter när han är nykter men på festerna lyser dåligt omdöme och bekräftelsebehov igenom.
Förstår inte hur man har kombinationen av så extremt dålig impulskontroll och dåligt självförtroende. Markus är nog den fjantigaste killen på flera säsonger.
De lottade väl så de fick en siffra mellan 1-5 och den som var sist (5) fick välja?
Fast i tidigare säsonger har det alltid varit så att den som är kvar sist måste anta erbjudandet och byta bort sin partner om ingen annan har gjort det innan. Du kan ge dig fan på att så hade blivit fallet även den här gången om någon annan än Marcus fått nr 5.
Fast i tidigare säsonger har det alltid varit så att den som är kvar sist måste anta erbjudandet och byta bort sin partner om ingen annan har gjort det innan. Du kan ge dig fan på att så hade blivit fallet även den här gången om någon annan än Marcus fått nr 5.
Fast det var ju Lisa i kassaskåpet så det hade ju varit till hans fördel då också.
Fyfan, vill sluta kolla på skiten nu. När det blir så tydligt till vilkas fördel det är riggat...
Stör mig så mycket på Lisa. Hon är som en liten snorunge man blir tvingad att vara barnvakt åt. Och att de tar in gamla deltagare så snart efter att de åkt ut... Så tråkigt det blir.
Saknar tiden då folk spelade på riktigt och inte bara betedde sig som osäkra skitungar, haha. Som sagt, vill verkligen sluta titta, men det har tyvärr blivit en vana.
Alltså fyfan vad jag börjar störa mig på detta med "uhhh du får inte ligga med någon annan person/grupp för då litar jag inte på dig".
Bettina och Mathias höll på med varandra konstant fast dom var i olika grupper, samt så höll Mos och Josefin på med andra människor och lyckades vinna för dom visste var dom hade varandra. Så jävla tråkigt att gång på gång se samma drama för att någon kille/tjej inte kan lita på deras partner.
Gillar denna nya snubbe Andreas, kan kännas som en omväxling när han kommer in som öppet feminist och han pratar om att respektera kvinnor. Hoppas bara att detta gäller då det ryktas om att
han börjar bråka med Rebecca Stella vid första parcermonin
.
Gött att Toby "framtida kvinnomisshandlare" åkte. Fyfan, det gör ont i mitt hjärta att se hur alla sitter och bortförklarar hans uppenbara psykiska misshandel som känslor och att "han är nog bara kär i dig" (vilket påminner om det man fick höra vid sandlådan, "Nej lilla Lisa Tomas menade inget illa med att trycka in dig i sanden och hoppa på dina ben. Han är bara kär i dig"). Toby och Victorias relation känns som att Erica 1.0 och Erica 2.0 är tillsammans.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!