2020-02-14, 21:20
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag anser härmed att Liverpool redan är regerande mästare och i år tar andra raka. Tyvärr, kommer detta inte stå i historieböckerna men det blir skönt att trycka upp detta i nyllet på alla Mancs-supportrar när de nämner förra säsongen...

YNWA
Citera
2020-02-14, 21:24
Medlem
Mancs övertramp är som om en enskild idrottsutövare bloddopat sig eller använt sig utav anabola steroider...

YNWA
Citera
2020-02-14, 21:27
Medlem
Wolves är fasiken inget skämt - får de behålla spelarna till nästa säsong så kan de ta ytterligare ett steg och kanske ut i Europa - varför inte CL?

YNWA
Citera
2020-02-14, 21:30
Medlem
Kan detta vara början till förfallet för Mancs? Brott mot FFP och utestängda från CL, Pep lämnar troligtvis, tillsammans med Aguero och vem vill signa för ett sjunkande skepp? Pengarna, förstås - men hoppas nu att de även blir finansiellt vingklippta... Men, de mutar väl några inom UEFA och slipper större delen utav bestraffningen - money talks!

YNWA
Citera
2020-02-14, 21:31
Medlem
Skönt att ha en egen tråd att husera i, hehe!

YNWA
Citera
2020-02-14, 21:46
Medlem
Hur kan man inte bara hata VAR???!!! Helt otroligt - detta kan inte vara meningen med skiten???!!!

Lägg ner!!!
Citera
2020-02-14, 21:47
Medlem
Tenedors avatar
Vidrigt med VAR. "It's not football anymore" indeed.
Citera
2020-02-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Vidrigt med VAR. "It's not football anymore" indeed.

Nej, detta förstör mer än nyttan, helt klart! Hur kan det vara så att VAR går in vid uppenbara fel som domaren gör, men nu när det är cm om att göra så går de också in - det motsäger själva nyttan med skiten. Detta var ju ingen självklar miss från domarteamet - låt det då stå, precis som i andra situationer som VAR går in och ändrar, eller inte...

Helt sjukt!
Citera
2020-02-14, 21:54
Medlem
Hur kan VAR döma bort målet för offside när bollen kommer från hörna?
Citera
2020-02-14, 21:56
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, detta förstör mer än nyttan, helt klart! Hur kan det vara så att VAR går in vid uppenbara fel som domaren gör, men nu när det är cm om att göra så går de också in - det motsäger själva nyttan med skiten. Detta var ju ingen självklar miss från domarteamet - låt det då stå, precis som i andra situationer som VAR går in och ändrar, eller inte...

Helt sjukt!

Exakt. Jag förstår grundidén (även om jag inte håller med om den), men det här är både löjligt och bryter mot sina egna regler. Jag tycker faktiskt lite synd om Mike Dean, som gör en bra insats, men tvingas följa en regelbok som inte tillhör fotboll.
Citera
2020-02-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertyf
Hur kan VAR döma bort målet för offside när bollen kommer från hörna?

Det är korrekt dömt utav VAR, men VAR användes vid fel tillfällen, enligt mig. Spelaren som döms som offside kommer från ett offsideläge och då är det offside och rätt dömt. MEN, och detta är ett sort MEN, VAR skall inte in och tafsa när det inte är ett solklart fel som domarteamet gjort. Precis som när det gäller om ett lag skall få straff, eller inte. Har domaren missat en sak som skulle varit straff så går VAR in och detta är okey, men detta kan ALDRIG anses som en klar miss från domarna - centimeter och millimeter kan aldrig anses vara ett stort fel från domarna och därmed anser i alla fall jag att VAR skall hålla sig undan...
Citera
2020-02-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Exakt. Jag förstår grundidén (även om jag inte håller med om den), men det här är både löjligt och bryter mot sina egna regler. Jag tycker faktiskt lite synd om Mike Dean, som gör en bra insats, men tvingas följa en regelbok som inte tillhör fotboll.

Håller helt med, Dean är oftast solid och att då behöva stå för beslut som VAR tar borde kännas som att hela hans domarkarriär dras undan under fötterna hans... Tar hellre en massa fel som är på gränsen än detta spektakel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in