Citat:
Ursprungligen postat av
Noccofocus
En liten läxa där lärde du dig säkert.
Köp aldrig extra saker till ett spel, utan att ha spelat det några dagar först.
Alla spel är så idag, att du kan köpa till dig designer prylar för spelet.
Jag vet att det fungerar så redan. Brukar ha bra ögon och kunna se en cash grab innan jag köper nått.
Men denna gången var dom listiga. Du har en sida där du kan se alla gubbar. Och alla gubbar ser spelbara ut.. Du märker det först när du trycker på den manuellt och ska pröva att denna behöver du dlc för. Förr brukade de vara gråzonade och svartvita. Och man kunde också alltid låsa upp gubbarna via singleplayer om man bara harvade lite.
Not anymore.
Det irriterande nu, är att dom säger "men nu har du spelat en massa timmar så nu får du ingen refund." Och man har 14 dagars ångersrätt..
Men man ska inte få röra produkten under dessa 14 dagar och känna på den innan man lämnar tillbaka den?
Vad är det som blev förstört liksom? Om dom refundar mitt spel och säljer det till dig. Får du mina achivements då?
(ofc not)
Därav min fråga.Jag vet att det går på vissa platser att säga att man lider av spelmissbruk och behöver bromsa kontot och få sina pengar tillbaka.
Men vem fan orkar sitta och åka till USA för en rättegång med Microsoft för bara 1000 spänn? Det är fan löjligt. Och det hade förmodligen gått utan problem om man bara kämpade lite. Men nu har dem skyddsnät dom sätter sig bakom. "14 dagar ångerrätt, men du får inte öppna produkten." WHAT?
Är det det här ni använder alla ekonomerna till era jävla råttor?