• 1
  • 2
2006-03-23, 21:25
Medlem
krokers avatar
Jag undrari denna tråd hur många av er som kan suga av sig själva / alt. slicka er själva, och till er som inte kan-Skulle ni gjort det om ni kunnat?
Citera
2006-03-23, 21:27
Medlem
Dr. Löhks avatar
Jag kan inte direkt suga av mig själv. Men jag kan tänka mig att suga av någon som liknar mig om det kniper.
Citera
2006-03-23, 21:38
Medlem
Nachtmystiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag kan inte direkt suga av mig själv. Men jag kan tänka mig att suga av någon som liknar mig om det kniper.
Hahahahahaha
Citera
2006-03-23, 23:24
Medlem
Fordies avatar
Tror jag kan, dock itne försökt. Men tro mig, tanken att prova bara-för-att har slagit mig flera gånger. Skulle tro att jag kommer testa nån gång innan jag dör, så jag hör väl av mig.

Får inte dö ovetandes - kan jag suga mig själv eller inte?!

/Fordie
Citera
2006-03-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Tror jag kan, dock itne försökt. Men tro mig, tanken att prova bara-för-att har slagit mig flera gånger. Skulle tro att jag kommer testa nån gång innan jag dör, så jag hör väl av mig.

/Fordie

Du kan nog om du vill, tror det handlar om hur många timmars stretching du nyttjar per dag, skulle jag varit dig hade jag börjat stretcha rygg redan i kväll :-)
Citera
2006-03-23, 23:34
Medlem
Av någon anledning blev det en dubbelpost av förra meddelandet. Vet i katten hur man tar bort inlägg. Sorry
Citera
2006-03-23, 23:39
Medlem
StigAllans avatar
Har sett en slyna slicka clitta på sig själv, så att böja ner en dolme
borde vara enklare?
Citera
2006-03-23, 23:42
Medlem
Livingstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroker
Jag undrari denna tråd hur många av er som kan suga av sig själva / alt. slicka er själva, och till er som inte kan-Skulle ni gjort det om ni kunnat?

Inte en chans i helvete att jag skulle göra det!
Nej, det finns inte ens på kartan.
Citera
2006-03-23, 23:42
Medlem
Trentors avatar
Om man har en trettio centimeters kuk är det ju inte vara några problem. Jag testade själv och kunde utan problem omsluta onollet.
Citera
2006-03-23, 23:55
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie

/Fordie
Du tror att du kan men du har inte testat? Men för i helvete hur jobbigt kan det vara, runka upp ett stånd och sen böjer du huvudet så långt mot kuken du kommer, om du nu får in den i käften så låter du dina läppar omslingra den och släpper inte greppet förrän tunga såser sprutar ner ditt ansikte. Slicka dig nu om munnen och lägg dig ner på sängen med ett stor leende. Nu behöver du aldrig mer dras med jobbiga brudar som ändå inte vet hur man smaskar kuk. Själv är bäste dräng! Jag vill också kunna.
Citera
2006-03-24, 00:04
Medlem
hitmes avatar
jag kan
men det är ju inte precis nått man gör ofta "nä nu ska jag hem och smaska på kuken" höhö
Citera
2006-03-24, 07:27
Medlem
Har försökt några ggr, men det går tamejfan inte! Eller iallafall inte för mig haha.
Var det inte Marylin Manson som opererade bort ett revben för att kunna suga av sig själv?

Kanske är lösning på det hela
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in