2020-09-10, 19:03
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Ska vara 60kr i månaden vad jag hört och disney+ är inte släppt än, 15 september i Sverige. Har sett delar av filmen, nästan 90 %. Helt okej som du säger, men några scener är lite väl pinsama. Isbergsscenen tex.
Skulle nog ha förtydligat att jag tänkte på att man i USA kan köpa visning av den för $30 om man vill se den nu på direkten, snarare än att vänta ett par månader på att den läggs till det allmänna utbudet på Disney+
Citera
2020-09-16, 23:39
Medlem
morkfromorks avatar
Jag har nu sett den, ingen höjdare direkt. Plus för en del snygga scener men oj så seg och totalt oengagerande story, och de flesta rösterna talar exakt i samma monotona tonläge och förutom Mulan själv är karaktärerna ointressanta och efter ett tag skiter man i vem som gör vad.

3/10
Citera
2020-12-04, 20:27
Medlem
HeyHumphreys avatar
Kollar på den i detta nu.. och som med alla Disney live-action-produkt-filmer är de själlösa.
Citera
2020-12-04, 21:39
Medlem
Tarrous avatar
Har läst recensionerna och blev nyfiken. Hur man än väljer att se på filmen går det inte att komma ifrån: Detta är en B film, även med kinesiska mått mätt.

Dåliga animationer, mediokert skådespel, en story i nivå med valfri såpopera.
Citera
2021-11-07, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Har läst recensionerna och blev nyfiken. Hur man än väljer att se på filmen går det inte att komma ifrån: Detta är en B film, även med kinesiska mått mätt.

Dåliga animationer, mediokert skådespel, en story i nivå med valfri såpopera.
Den är rätt så händelsefull. Men ointressant och monoton. Men jag vill nog inte kalla det B-film ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in