2019-10-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lullablu
Vart kommer dina fakta ifrån?
I texten står det inget om det du skriver om.

Haha vilka fakta?? E ru typen som letar info i aftonhoran?

Kolla offentliga uppgifter kan vem som helst ju

Kolla alla media kan alla... e ju inte som att aftonhoran e stället man ska leta efter ”fakta”

Leta själv e tips eftersom du verkar jävligt ny här
Citera
2019-10-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acool
Nä ... jag kollade upp de där.
Idioten som slagit på sitt exs nya kvinna i polisens data .... vilket hon borde fattat att man inte får😑... hon anmäldes innan hon sen anmälde tillbaka. Hennes försvarare borde ju fan kolla sina fakta bättre.

Den här polisanställda idioten kan nog inse att avsked står på tur.....

Hahaha varför skicka könsbilder till ett ex nya partner... snacka om sjuk i hela huvudet

Man får ju hoppas att idioten inte har barn

Jo polisidioten verkar ha barn, med en annan polisidiot såklart.
Nån juggehora som även hon blivit omplacerad efter tjänstefel.
Snyggt par!
Citera
2020-02-07, 13:53
Medlem
Polisanställd kvinna skickade sexbilder GOTLAND.

”En polisanställd kvinna skickade nakenbilder till en annan bekant kvinna, hon döms även för dataintrång i samband med tjänstgöring på Gotland”

Någon som vet mer om detta ?
Citera
2020-02-07, 13:55
Moderator
blomvattnares avatar
Varifrån kommer citatet?
Citera
2020-02-07, 13:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
helagotland.se läste jag (för ett tag sedan) att hon var ihop med en polis, som blivit ihop med en annan kvinna - denna kvinna har då fått ett antal MMS med sexuell innebörd (inkl. bild på mannens kön). Dataintrånget består tydligen i att hon slagit på sin före detta mans tjänstgöringstider (kanske är den nya kvinnan polis och hon vill, galen av svartsjuka, kolla om dom jobbar ihop?)...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2020-02-07 kl. 13:58.
Citera
2020-02-07, 13:57
Citat:
Ursprungligen postat av Asprickigzebra
”En polisanställd kvinna skickade nakenbilder till en annan bekant kvinna, hon döms även för dataintrång i samband med tjänstgöring på Gotland”

Någon som vet mer om detta ?

Gayfolk gillar uniformer och orgier. Flatan i fråga borde drogtestas men det får man inte göra med poliser.
Citera
2020-02-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Gayfolk gillar uniformer och orgier. Flatan i fråga borde drogtestas men det får man inte göra med poliser.

Är det en flata? Vet du vem den aktuella poliskvinnan är ?

Hennes man verkar ju jobba inom polisen också så jag tror inte det rör sig om någon flata haha.
Citera
2020-02-07, 14:00
Citat:
Ursprungligen postat av Asprickigzebra
Är det en flata? Vet du vem den aktuella poliskvinnan är ?

Hennes man verkar ju jobba inom polisen också så jag tror inte det rör sig om någon flata haha.

Kvinna skickar nakenbilder till en annan kvinna låter lite flatish för mig.
Citera
2020-02-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Varifrån kommer citatet?

Ur Gotlands tidning.
Kortfattat är detta skrivet

den nu fällda kvinnan har bland annat via sin telefon skickat störande bilder till sin kvinnliga bekant på lättklädda kvinnor, på kvinnors underliv samt på könsorganet på sin tidigare sambo.
Som nu är sambo med den kvinnliga bekanta.
Detta var nyhetessajten siren först att bertta. Mms sändes vid fem tillfällen under 2018. Den polisanställda har vid sju tillfällen gjort dataintrång vid tjänstgöring på Gotland.
Kvinnan har dömts till. 80 dagsböter.
Citera
2020-02-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Kvinna skickar nakenbilder till en annan kvinna låter lite flatish för mig.

Tycker det mer låter som ofredande eller att ge tillbaka för något. Svartsjuka eller liknande.
Citera
2020-02-07, 14:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
helagotland.se läste jag (för ett tag sedan) att hon var ihop med en polis, som blivit ihop med en annan kvinna - denna kvinna har då fått ett antal MMS med sexuell innebörd (inkl. bild på mannens kön). Dataintrånget består tydligen i att hon slagit på sin före detta mans tjänstgöringstider (kanske är den nya kvinnan polis och hon vill, galen av svartsjuka, kolla om dom jobbar ihop?)...

Det är samma kvinna. Hittade detta på SVT:

Citat:
En polisanställd kvinna döms av Gotlands tingsrätt för ofredande efter att ha skickat sexbilder till en annan kvinna, som hon var bekant med.

https://svt.se/nyheter/lokalt/ost/po...-for-ofredande

Citat:
Påföljden för kvinnan blir 80 dagsböter på totalt 13*600 kronor.

Hon fälls också för dataintrång.
Citera
2020-02-07, 14:11
Medlem
Jag skulle vilja få tag i ärendenummer eller domen. Någon som vet hur man går tillväga ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in