• 1
  • 2
2020-02-08, 19:34
Medlem
Ok,varken du eller jag vet, men jag känner till svängarna ...
P,j blir aldrig sne.... men blir han det har han anledning...Jag känner P.J jävligt väl
Gillar inte att tjuringen har används, men känner jag honom rätt, fanns det nog anledning, om inte... har han skitit i fel skåp.
Citera
2020-02-08, 20:15
Medlem
Ok.... och så måste det ju va.!!!!
Fan häng med i svängarna, du vet inte ett skit mer än det du läser i pressen... och dom vet knappast något heller.. men jag som känner P.J.
ävligt väl, och vet hur turerna går.. har kanske fel... Tur att tidningarna finns..... annars skulle vi ju aldrig få reda på sanningen.
Säger inte att jag har rätt... men som jag känner P. J , har tjuringen kommit fram om han har känt att någon varit i underläge, antingen någon annan eller sig själv.... skulle det vara jag hade han gjort samma sak......
Om det nu är det jävligt dumt med tjuringen...så är det så jävla nicko... den borde aldrig ha kommit fram...
Skyddar ingen, tycker lika synd om både den som stabba och den som blev stabbad.

Faaan kom igen.... varför dessa jävla knivar.... en rejält fet smäll räcker....
Citera
2020-02-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken66
Fan häng med i svängarna, du vet inte ett skit mer än det du läser i pressen... och dom vet knappast något heller.. men jag som känner P.J.
ävligt väl, och vet hur turerna går.. har kanske fel... Tur att tidningarna finns..... annars skulle vi ju aldrig få reda på sanningen.
Säger inte att jag har rätt... men som jag känner P. J , har tjuringen kommit fram om han har känt att någon varit i underläge, antingen någon annan eller sig själv.... skulle det vara jag hade han gjort samma sak......
Om det nu är det jävligt dumt med tjuringen...så är det så jävla nicko... den borde aldrig ha kommit fram...
Skyddar ingen, tycker lika synd om både den som stabba och den som blev stabbad.

Du känner P.J eller?
Citera
2020-02-08, 22:44
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken66

okeej.

Missbrukar han lika mycket som du gör eller ännu mer?

Vem eller vad är Tjuringen?
Citera
2020-02-09, 00:51
Medlem
Pressen behöver inte ha rätt, nej.
Jag undrar bara vem mannen i 35 års åldern är?
Detta har inte med HA att göra tro?
Citera
2020-02-09, 17:44
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StureSventon
okeej.

Tjuringen = Kniven
Citera
2020-02-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StureSventon
okeej.

Nej, jag missbrukar inte, hatar Skiten...
Vad det gäller dig och dina kunskaper om ämnet verkar du vara nollad, du som troende förundersökare vet inte ens vad en tjuring är...
Ta på dig pyjamasen, drick din O'boy och gå och lägg dig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in