2024-01-19, 18:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Pfffft

Jag gillar podden. Det gör tydligen inte du.

Ett råd: Ge fan i att lyssna på den om du inte tycker om den.

Jag kommer att fortsätta lyssna på den och längtar redan till nästa avsnitt.

Snöflinga.
Väldigt banalt råd Självklart så ska jag hatlyssna vidare i jakten på
mellanliggande sporadiska lärdomar som ger mig nån slags behållning

Det där med starka hatkänslor är något varje kvinna måste undvika eller hur?
så då blir det antingen kanon eller kalkon i omdömet

Dilan & Moa däremot, det går inte längre eftersom dom dragit in sin bäbiska avkomma i poddstudion,
detta devalverar problemet som 3 tjejer som har lite för kul ihop utgör på en ackumulerad avskyskala.
Så mitt råd är att finn ditt helveteskap! och jobba dig sedan upp i graderna mot en större acceptans (sa Budda)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-19 kl. 19:06.
Citera
2024-01-20, 20:38
Medlem
Split-eds avatar
Är det någon som vet vilket avsnitt som dom pratar om tråden som handlar om deras show? Jag har letat men inte hittat på det, det är någon av tjejerna som tar upp ett inlägg om hur publikens klientel ser ut typ att kvinnorna har korta frisyrer och männen har emil-mössor på sig
Citera
2024-01-21, 03:04
Medlem
Hela avsnittet verkade gå ut på att svenskar varken kan försvara sig eller fly vid krig - alla andra verkar ju dock kunna fly från sina länder - det är väl därför 2,6 MILJONER utlänningar har fått medborgarskap i Sverige de senaste decennierna.

HÖ HÖ HÖ, skränar Flashbacksnyltarna, ho vould vant a svede?

Vilka är ni egentligen som betalar för detta skränande? Och varför?

Ge er till känna!
Citera
2024-01-21, 10:32
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Är det någon som vet vilket avsnitt som dom pratar om tråden som handlar om deras show? Jag har letat men inte hittat på det, det är någon av tjejerna som tar upp ett inlägg om hur publikens klientel ser ut typ att kvinnorna har korta frisyrer och männen har emil-mössor på sig
Avsnitt 105 Tumvärmaren, Bosse Ringholm och filbrutten.

Jag själv beskrev publiken som ”en blandning av kroppspositivistiska lesbiska kvinnor och killar i manbun som såg ut att ha minst ett mikrobryggeri på sitt samvete”
Citera
2024-01-21, 11:04
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Avsnitt 105 Tumvärmaren, Bosse Ringholm och filbrutten.

Jag själv beskrev publiken som ”en blandning av kroppspositivistiska lesbiska kvinnor och killar i manbun som såg ut att ha minst ett mikrobryggeri på sitt samvete”

Tusen tack, ska lyssna om på jobbet.

Jag fattar inte riktigt vilken målgrupp som podden riktar sig till, vad är det som gör att det där klegget dras till just den här podden? Är flashback något exotiskt för dom?
Citera
2024-01-21, 13:11
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Jag fattar inte riktigt vilken målgrupp som podden riktar sig till, vad är det som gör att det där klegget dras till just den här podden? Är flashback något exotiskt för dom?
Jag skulle tro att den målgruppen ser Flashback som något exotiskt och något att skratta åt. Men FF har gjort ett mycket bra jobb med att visa att forumet är betydligt mer mångfacetterat än bilden av att vi bara är ett gäng dödsknarkarnazister.
Citera
2024-01-21, 17:31
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:

Att just det klientelet dras till podden tror jag började med att det är de som varit intresserade av Lundström och Knyckare även innan podden startade. Sedan tror jag du är inne på något med att FB är lite exotiskt för vissa människor, lite tabubelagt på sätt och vis. Samma sak med folk som har en morbid fascination för hur sjukt det är på 4chan utan att egentligen ha besökt sidan.
Citera
2024-01-22, 08:51
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:

Emma Knyckare fick väl närmast en kult runt sig, som dyrkar henne som en feministisk gudinna, efter hennes mansfria festival i Göteborg.
Så oavsett vad hon gör efter det, som kommer de här pottklippta feministerna med hängselbyxor och piercingar att älska det. Hon skulle kunna recitera Mein Kampf iklädd SS uniform och ändå bi hyllad.

Det är just dessa kvinnor man såg på showen också. Jag var i Göteborg, och jag tror aldrig jag har sett så många feminazis på samma ställe innan. Det och massa pojkar med "rätt värdegrund" så att säga.
Det var många hotfulla blickar man fick, eftersom jag såg ut som en "elak, välbärgad, vit medelålders man" i deras ögon.
Citera
2024-01-23, 17:20
Medlem
Den som hatar podden(poddarna) och har orken att jävlas får härmed ett tips.

Tydligen har dom lottat ut en femhundring inom ramen för sin almanacka. Det är i Sverige strängt förbjudet att utan tillstånd anordna lotteri om pengar så här har ni en straffspark att anmäla poddarna till Spelinspektionen. Dryga böter är närmast givna med tanke på de stora summor Almanackan omsatte.
Citera
2024-01-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den som hatar podden(poddarna) och har orken att jävlas får härmed ett tips.

Tydligen har dom lottat ut en femhundring inom ramen för sin almanacka. Det är i Sverige strängt förbjudet att utan tillstånd anordna lotteri om pengar så här har ni en straffspark att anmäla poddarna till Spelinspektionen. Dryga böter är närmast givna med tanke på de stora summor Almanackan omsatte.

jag vet inte om det är sant, om inget löfte om vinster gavs? då är det väl bara en gåva/kickback? 🤔
Citera
2024-01-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoppdopparen
jag vet inte om det är sant, om inget löfte om vinster gavs? då är det väl bara en gåva/kickback? 🤔

Överlåt den bedömningen åt experter på Spelinspektionen.
Citera
2024-01-28, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Överlåt den bedömningen åt experter på Spelinspektionen.
innan deras bedömning är publicerad står jag fast vid mitt påstående, "jag vet inte om det är sant"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in