2022-09-24, 22:45
Medlem
Magnificoos avatar
Såg också showen idag i Stockholm, den var bra och riktigt rolig flera gånger. Garva läppen av mig några ggr. Speciellt i början när Ina påbörja en ”roast” om Stockholm.

Något om att det var svårt att se vilka som är bögar eftersom alla går klädda på samma sätt.
Citera
2022-09-24, 22:46
Medlem
Jag är så ledsen att dom inte kommer till Örebro… vafan liksom, vill väl jag också få garva lite..
Citera
2022-09-25, 12:51
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stellz
Jag är så ledsen att dom inte kommer till Örebro… vafan liksom, vill väl jag också få garva lite..

Dom var ju i Örebro, var fan var du liksom? Nu är dom i Stockholm och gör de föreställningar som skulle ägt rum i januari men på grund av covid inte blev av, vafan liksom? Örebroarna då?
Citera
2022-09-26, 09:28
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Vill bara meddela att Emma knyckare gjort en … eh imitation av dig i det senaste avsnittet 😂

Ja det var jävligt roligt

Tycker de senaste avsnitten har varit riktigt roliga. Han som får raggningstips och går ut och provar var ju skitroligt.
Jag och min fru ska på shown nu i helgen i Göteborg. Hoppas man inte blir besviken.
Citera
2022-09-26, 14:50
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Ja det var jävligt roligt

Tycker de senaste avsnitten har varit riktigt roliga. Han som får raggningstips och går ut och provar var ju skitroligt.
Jag och min fru ska på shown nu i helgen i Göteborg. Hoppas man inte blir besviken.

Ja, jag var i våras och vi tyckte det var toppen 👍🏼
Citera
2022-09-26, 18:38
Medlem
Ratads avatar
Min kommentar om alla bögiga hovreportrar blev titeln på senaste avsnittet. Kul!
Citera
2022-09-26, 21:09
Medlem
BlackAnuss avatar
Såg showen nu i Stockholm.. helt ok. Får jag själv välja så hade jag velat dra ner på sångnummer men man fattar ju att all tre måste få synas lika mkt. Kul att observera publiken när de uppblåsbara kukdockorna kastades ut. verkade som att folk var packade......
Citera
2022-09-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Dom var ju i Örebro, var fan var du liksom? Nu är dom i Stockholm och gör de föreställningar som skulle ägt rum i januari men på grund av covid inte blev av, vafan liksom? Örebroarna då?

När dååå? Har inte sett något om de, var de i våras?
Citera
2022-09-27, 01:17
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stellz
När dååå? Har inte sett något om de, var de i våras?

Jag vet inte var du har letat men.. https://letmegooglethat.com/?q=flash...er+%C3%B6rebro

Citera
2022-09-27, 18:50
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Mias prata om "Realdolls' fick mig att skratta hysteriskt. Jag hade aldrig kunnat ana detta ( hur många knyter känslomässiga band med sin docka) och blev dessutom förvånad över vilka som hänger sig åt dessa nöjen. Det var lite som att återvända till barndomen med Barbie och Ken. Men alltså vuxna män med flashbackdassar som leker med dockor .....det blir inte roligare än så.

Själv är jag bara intresserad av funktion när det gäller mina sexleksaker och några känslomässiga band till mina dildos har aldrig uppstått. Men vi är väl olika , män och kvinnor.
Citera
2022-09-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Jag vet inte var du har letat men.. https://letmegooglethat.com/?q=flash...er+%C3%B6rebro

Määäh då hade inte jag börjat lyssna på dom!
Citera
2022-09-28, 16:34
Medlem
ungtkaffes avatar
Ni som har sett "showen" förekommer det någon slags kollekt? Hörde att det skulle skett nämligen. Dessa "damer" tigger ju både om det ena och andra så skulle förvåna mig om någon går runt med en kollekthåv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in