Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Men tror du på riktigt att det går att definiera humor? Att viss humor tyder på något slags överlägsenhet? Läs: att just din humor är bättre än någon annans. Du har ju inte så lite storhetsvansinne.
Ta den i tvåan är ju ingen ovanlig kommentar på detta forum, inte heller böganklagelser.
Du kunde inte inkomma med ett överdådigt exempel på vad som skulle vara så roligt? Intressant när du tycker att du har så mycket på fötterna... ja det är bildligt talat, det betyder att man har belägg för sina påståenden innan man bara kläcker ur sig något.... Har du det?
Det är ju just jag säger, ta den i tvåan, har förekommit här sedan start känns det som, så vad är det som är så häftigt att säga det eller gapa böög? Förstår du inte, att det är inte märkvärdigt. Huuur många gånger ska jag behöva upprepa det för att du ska förstå det? Det är låg nivå, återigen.
Det är dags att lyfta blicken lite kan jag tycka för din del. I övrigt, vad du är insnöad på överlägsenhet när vi egentligen avhandlar underlägsenhet. Det är på en juvenil nivå. Vad är det som är så svårt att förstå kan man undra. Men det är ett fritt land och du får tycka vad du vill och det kan väl somliga andra humorskapare tacka för.