2021-10-20, 18:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajens
Har du funderat själv hur sammanhängande det är att lyssna på bööög, tvåååan osv och tycka det är lysande? Säger inte det mer om lyssnaren än något annat? Du tror att du är intelligent och över snittet? Samt ska man lämna då man inte har samma åsikt som du? Förstår du vad FB är? Och det där med intelligens? Samt dina egna personangrepp. Fakta kvarstår, vad är grejen med den låga nivån? Vad är det som är kul? Vad är det man ska imponerad av? Böööög, ta den i tvåan haha, han sa det och hon sa det? Haha..igen?, obegripligt simpelt och märkligt att kalla det kul...många vet vad flashback är och vad dess innehåll är, vad är det vi inte känner till samt vad tillförs?

Kan du nämna något som är så hilarious att man trillar av stolen? Förutom allt ovårdat språk?

Men tror du på riktigt att det går att definiera humor? Att viss humor tyder på något slags överlägsenhet? Läs: att just din humor är bättre än någon annans. Du har ju inte så lite storhetsvansinne.

Ta den i tvåan är ju ingen ovanlig kommentar på detta forum, inte heller böganklagelser.
Citera
2021-10-20, 18:26
Medlem
elimes avatar
Citat:
Har du funderat själv hur sammanhängande det är att lyssna på bööög, tvåååan osv och tycka det är lysande? Säger inte det mer om lyssnaren än något annat? Du tror att du är intelligent och över snittet? Samt ska man lämna då man inte har samma åsikt som du? Förstår du vad FB är? Och det där med intelligens? Samt dina egna personangrepp. Fakta kvarstår, vad är grejen med den låga nivån? Vad är det som är kul? Vad är det man ska imponerad av? Böööög, ta den i tvåan haha, han sa det och hon sa det? Haha..igen?, obegripligt simpelt och märkligt att kalla det kul...många vet vad flashback är och vad dess innehåll är, vad är det vi inte känner till samt vad tillförs?

Kan du nämna något som är så hilarious att man trillar av stolen? Förutom allt ovårdat språk?

Haha du är ju fullkomligt sinnesförvirrad När har jag hävdat att jag är "intelligent och över snittet"? Du har ju vanföreställningar.

Jag har på inget sätt ifrågasatt varför du inte tycker att podden är kul. Det är helt ok att inte gilla podden, det respekterar jag. Jag ifrågasatte bara varför du försöker få podden att vara något den verkligen inte är, det är som att jag skulle tycka att Della sport borde snacka politik eftersom att jag inte gillar sport. Det är tråkigt att du blir så kränkt av att andra människor tycker att Flashback forever är en bra podd (för det gör folk uppenbarligen, det är bara att titta på valfri topplista).

För att citera Emma Knyckare: Hoppas du finner glädje i livet trots din hårda fasad. Jag ska lämna dig ifred nu.
Citera
2021-10-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Haha du är ju fullkomligt sinnesförvirrad När har jag hävdat att jag är "intelligent och över snittet"? Du har ju vanföreställningar.

Jag har på inget sätt ifrågasatt varför du inte tycker att podden är kul. Det är helt ok att inte gilla podden, det respekterar jag. Jag ifrågasatte bara varför du försöker få podden att vara något den verkligen inte är, det är som att jag skulle tycka att Della sport borde snacka politik eftersom att jag inte gillar sport. Det är tråkigt att du blir så kränkt av att andra människor tycker att Flashback forever är en bra podd (för det gör folk uppenbarligen, det är bara att titta på valfri topplista).

För att citera Emma Knyckare: Hoppas du finner glädje i livet trots din hårda fasad. Jag ska lämna dig ifred nu.

Ungefär som du själv hittar på saker som ingen har sagt så körde jag samma sväng som du gjorde också. Inte heller begrep du det och inte så mycket annat heller. Så det där med intelligens kan vi nog lämna därhän. Nu hittar du på att jag blir kränkt också. Du vet väl att mycket av att det du hänger dig åt kallas för projicera inom psykologi. Kortfattat för att du ska hänga med. Du har ett problem, istället för att du hanterar det, så skjuter du över problemet på någon annan som enligt dig istället har problem. Jag tror du i övrigt finner bättre människor att citera än de som roas av BÖÖÖÖÖÖG, ja för att inte säga att jag är tvärsäker för det väcker sådana reaktioner så jag väljer att gå ödmjukt fram så att du inte blir kränkt, vanhedrad och utskämd. Ja, folk gillar robinsson och knull-tv ala big brother och tycker det är spännande. Du får gärna tycka att denna sorts underhållning är spektakulär, djupsinnig och coolt om du vill. Dock gör inte jag det och jag tror inte heller vanligt vettigt folk gör det heller.
Citera
2021-10-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men tror du på riktigt att det går att definiera humor? Att viss humor tyder på något slags överlägsenhet? Läs: att just din humor är bättre än någon annans. Du har ju inte så lite storhetsvansinne.
Ta den i tvåan är ju ingen ovanlig kommentar på detta forum, inte heller böganklagelser.

Du kunde inte inkomma med ett överdådigt exempel på vad som skulle vara så roligt? Intressant när du tycker att du har så mycket på fötterna... ja det är bildligt talat, det betyder att man har belägg för sina påståenden innan man bara kläcker ur sig något.... Har du det?

Det är ju just jag säger, ta den i tvåan, har förekommit här sedan start känns det som, så vad är det som är så häftigt att säga det eller gapa böög? Förstår du inte, att det är inte märkvärdigt. Huuur många gånger ska jag behöva upprepa det för att du ska förstå det? Det är låg nivå, återigen.

Det är dags att lyfta blicken lite kan jag tycka för din del. I övrigt, vad du är insnöad på överlägsenhet när vi egentligen avhandlar underlägsenhet. Det är på en juvenil nivå. Vad är det som är så svårt att förstå kan man undra. Men det är ett fritt land och du får tycka vad du vill och det kan väl somliga andra humorskapare tacka för.
Senast redigerad av sajens 2021-10-20 kl. 22:59.
Citera
2021-10-20, 23:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du kunde inte inkomma med ett överdådigt exempel på vad som skulle vara så roligt? Intressant när du tycker att du har så mycket på fötterna... ja det är bildligt talat, det betyder att man har belägg för sina påståenden innan man bara kläcker ur sig något.... Har du det?

Det är ju just jag säger, ta den i tvåan, har förekommit här sedan start känns det som, så vad är det som är så häftigt att säga det eller gapa böög? Förstår du inte, att det är inte märkvärdigt. Huuur många gånger ska jag behöva upprepa det för att du ska förstå det? Det är låg nivå, återigen.

Det är dags att lyfta blicken lite kan jag tycka för din del. I övrigt, vad du är insnöad på överlägsenhet när vi egentligen avhandlar underlägsenhet. Det är på en juvenil nivå. Vad är det som är så svårt att förstå kan man undra. Men det är ett fritt land och du får tycka vad du vill och det kan väl somliga andra humorskapare tacka för.

Du är ju helt slut. Fattar du inte att folk har olika smak? Ska du argumentera över folk till din bara enligt dig, överlägsna humor? Du kan ju själv skriva ett roligt skämt om du tror nån är intresserad av vad en humorkonnässör som du går igång på.

Varför inte släppa denna pod? Du gillar den ju inte. Har du självskadebeteende?
Citera
2021-10-21, 00:38
Medlem
Merwinnas avatar
Hur får man veta om man har blivit omnämnd i podden? Finns det några sammanfattningar av programmen i textform någonstans, eller några namnlistor?
Citera
2021-10-21, 09:23
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hur får man veta om man har blivit omnämnd i podden? Finns det några sammanfattningar av programmen i textform någonstans, eller några namnlistor?

Det är bara att börja lyssna sig igenom avsnitten. Namnen de säger i podden listas inte i någon programbeskrivning, och ingen har ställt samman någon lista, så vitt jag vet.

Det brukar handla om åtskilliga nick som nämns i varje avsnitt.
Citera
2021-10-21, 09:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är bara att börja lyssna sig igenom avsnitten. Namnen de säger i podden listas inte i någon programbeskrivning, och ingen har ställt samman någon lista, så vitt jag vet.

Det brukar handla om åtskilliga nick som nämns i varje avsnitt.

OK, tack! SÅ viktigt är det inte, att jag orkar lyssna igenom hela smörjan...
Citera
2021-10-22, 20:53
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NepetaCataria
Nja, asperger/autism snarare.

Eller så är hon bara från Norrland.
Citera
2021-10-22, 22:20
Medlem
Undra när dom gör ett avsnitt om denna tråd?

Och ja, jag gjorde telegrafi-testet på mönstringen.
Citera
2021-10-23, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Undra när dom gör ett avsnitt om denna tråd?

Och ja, jag gjorde telegrafi-testet på mönstringen.

Jag har redan ställt den frågan i den här tråden.
Citera
2021-10-23, 02:41
Mia har en heterocrush på Roger Persson. Det är helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in