Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2020-02-03, 20:38
  #1
Medlem
SUBSTANS : Zopiklon och 2x240ug lappar.
Ålder : 20 år samt 20år
Tidigare substanser : weed,tramadol,oxy,codeine, Special K, blåbär, kryss2or , lsd, svamp, xtc, mdma , kratom samt ladd och fult.
Tid Torsdag 18:00- Fredag 15:00.

Kvällens plan : Var att bli lite bensad, beställa lite munch och glo någon film

Storyn Benny och Konny fick precis hem en låda med Zopiklon. Självklart skulle vi se om det fick att flumma på dessa. Vid 18:00 på torsdagen sänker vi vars 2 för att se om de ger någon effekt. "Nä fyfan händer ingenting" säger Benny, och vi drar i oss 2 tills medans vi inväntar på mat från donken.

När maten väl kommet invser vi något fruktansvärt, vad vi än äter eller dricker samakar bara rent piss. Tänkt den där kemiska aprazolamsmaken fast i hela käften. Vad vi än drack eller käkade smakade förfärligt. Vi drar i oss 2 till och blir fortsatt irriterade på den äckliga smaken.

Någonstans vid 20:00 däckar vi till och vaknar av att tv-ljudet är för högt, någon skriker i filmen så vi drar i oss 2 till. Efter detta är allt vädligt flummit. Vi petar i oss resten av kartan + en halvkarta till innan vi ska gå ut och köpa glass samt redbull för att få väck den äckliga smaken.

21-23? Det tog oss cirka 2 timmar att gå till ica och hem igen. Har knappt något minne under färden men minns att vi såg helt döda ut i kassan och att vi stod o luffade i någon trappuppgång till ett hus där vi inte ens bor. Med oss hem har vi sedan en låda med tvål och en vägskylt vi hänger upp på dörren. Minns också att vi dricker öl och sväljer några till

~24:00 Här blir vi otorligt sura. Vi tyckte inte att vi var påverkade för fem öre så vi försökte få tag i lite wee wee, men utan framgång. "Aeeej va tråkig kväll vi kan ju inte vara nyktra" säger vi båda, och minns att vi har ett par lappar med lsd i kylskåpet. Ringer en polare och frågar om det e en bra idé, han säger att jag är för bensad men nejnej, jag är helt nykter ju Sagt o gjort lägger vi lapparna under tungan och lägger oss i sängen medans dessa inväntar.

Sen måste vi ha däckat. För det nästa jag minns är att jag vaknar i sängen mid-peak, hela rummet svänger, dansar, växer,krymper och lever sitt egna liv. Den upphängda rocken på dörren dansar som om det vore en verkligperson, detta gäller även alla jackor i klädhängaren. Så allt är helt upp och ner, allting rör sig och vi vet inte vart vi är någonstans. Vi hade glömt att vi stoppat i oss lapparna när vi vaknade och vi förstod verkligen ingenting. Vi mindes att vi intagit några tidigare under kvällen när vi käkat mat men det var allt. Hur fick vi i oss lsdn? och när? Jaja, just enjoy the ride. Tiden flög på och under hela natten fram tills eftermiddagen var det full on visuals. Golvet såg ut som ett hav och allting studsade o dansade.

Slutsats Har tidigare erfarenhet av blåbär, och på dessa vet jag vart min gräns går. Men på zopiklonen hade jag ingen aning, man bara började äta på som en maskin. Förstår nu er som vaknar upp med tomma lådor dagen efter
Citera
2020-02-03, 20:55
  #2
Medlem
Det är rea på Golfklubbor i Göteborg. Sen är det rätt trevligt att gå & simma i badhuset nu på vintern. Gör det istället kompis
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback