2006-03-23, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
hans modstatus har noll att göra med att han reggade den användaren, han hade inga fördelar alls framför vanliga medlemmar.
Med "insider" menar han väl "en Flashbackare", inte just en mod?
2006-03-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
hans modstatus har noll att göra med att han reggade den användaren, han hade inga fördelar alls framför vanliga medlemmar.

Men, det skall vara en helt ny spontan användare om det här skall ha något värde. Vi vanliga apor kan inte se i vilket ögonblick medlemslistan står på 99 999 (förutom numret uppe i hörnet, men den switchar ju inte om förrän den nya personen bekräftat via mail) och SAMTIDIGT pricka in just 100 000 (det var ju rätt självsäkert att DÖPA just sitt nya nick 100 000....)

Gör OM!!
2006-03-23, 17:42
Medlem
Tips: skrota lite inaktiva gamla medlemmar så att vi kan köra upp till 100 000 en gång till

PS. Medemmen 100 000 var ju ingen tillkommen medlem heller, då det är en gammal medlem.
2006-03-23, 17:44
insomnias avatar
Skulle gissa på att det inte finns mer än 50.000 medlemmar på forumet. Om ens det. Troll, smurfar, (old)-isar.

Vilket dire_ så fint bevisar.
2006-03-23, 17:46
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Men, det skall vara en helt ny spontan användare om det här skall ha något värde. Vi vanliga apor kan inte se i vilket ögonblick medlemslistan står på 99 999 (förutom numret uppe i hörnet, men den switchar ju inte om förrän den nya personen bekräftat via mail) och SAMTIDIGT pricka in just 100 000 (det var ju rätt självsäkert att DÖPA just sitt nya nick 100 000....)

Gör OM!!
bolt har rätt. Värdet av den 100 000:e medlemmen bygger självfallet på att det är en NY medlem som kommer till Flashback. Att det skall vara så svårt att begripa.

OT: Hade jag drivit ett forum som admin, och nån av mina mods gjort en liknande kupp, så hade denne avlägsnats per omgående från sitt förtroendeuppdrag. Oakttat om vederbörande haft teknisk insyn eller chansreggat. Stillöst är det minsta man kan säga.
2006-03-23, 17:48
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
OT: Hade jag drivit ett forum som admin, och nån av mina mods gjort en liknande kupp, så hade denne avlägsnats per omgående från sitt förtroendeuppdrag. Oakttat om vederbörande haft teknisk insyn eller chansreggat. Stillöst är det minsta man kan säga.

Jaha, nu kan vi kora den nya vinnaren i VM i överreagering..

Allvarligt, spelar det någon roll?
2006-03-23, 17:52
Medlem
johnny_viciouss avatar
haha, reaktionerna är ju underbara

men visst kan jag hålla med insomnia, siffrorna ljuger ju, är det inte snat dags för en utrensning av alla old medlemmar så vi får en någorlunda korrekt siffra?
2006-03-23, 17:53
Medlem
Lutass avatar
Nä, nu får ni fan ställa till med en ordentlig skandal i Outlaw. Ni kan väl inte på allvar mena att vi ska sitta och gnälla oss blåa över en sån här skitsak?
2006-03-23, 17:56
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Jaha, nu kan vi kora den nya vinnaren i VM i överreagering..

Allvarligt, spelar det någon roll?
Tack för utnämningen. Icke oväntat att en kollega skyndar till försvar. Du har rätt i att det inte är världens viktigaste ämne, men det kan ibland finnas skäl i att reagera även i ett till synes harmlöst ämne.

End of story... nöjd nu?
2006-03-23, 18:02
Moderator
Humbugs avatar
Det blir spännand att se hans första inlägg, det kan ju inte vara vad som helst. Något genomtänkt, omvälvande och alldeles undrbart.

Jag bevakar honom som en bäver just nu: http://www.flashback.org/member.php?u=115368
2006-03-23, 18:04
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det blir spännand att se hans första inlägg, det kan ju inte vara vad som helst. Något genomtänkt, omvälvande och alldeles undrbart.

Jag bevakar honom som en bäver just nu: http://www.flashback.org/member.php?u=115368

Tar väl 3 dagar från då man registrerar sig innan man kan skriva på Flashback?

Det blir en lång väntan min vän.
2006-03-23, 18:05
Medlem
H.E.L.s avatar
Det här tog lite udden av medlem 100 000.
Trist tycker även jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in