2020-03-04, 10:36
Medlem
Så vi har två senila gubbar i nästa val. En tappar löständer i direktsändning medan den andra förväxlar systern med frun.

Fint
Citera
2020-03-04, 10:37
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Som Trumpist har jag inte direkt någon häst i det här racet. Håller vagt på Bernie mest av rättvisepatos då han behandlas så illa av etablissemanget. Med det sagt så är det en njutning för själen att se Bernies rabiata supportrar ha en meltdown..

Nötterna på TYT hade efter Nevada i praktiken redan räknat in att deras gubbe skulle ta hem nomineringen. Klackarna i taket och smygdrömmar om att få lämna källaren i Kalifornien och ta plats i Bernies kommande administration med AOC, Ilhan Omar och andra fellow vildögda radikaler..

Men från ingenstans dök Joe Biden av alla människor upp och förstörde partyt och buffalo Cenk är högröd i ansiktet, gormar och är förmodligen lika nära en hjärtinfarkt som den där magiska natten 2016. SAD..

Jag känner precis likadant. Var så jävla glad efter Nevada och säker på att det är Bernies tur, mest för att jag underskattade DNC. De är mycket mer organiserade än GOP 2016 som inte lyckades fälla Trump. Jag kunde inte följa valet inatt då jag var tvungen att sova men hade jag suttit uppe så hade jag fått en meltdown också. Har inte sett Cenks reaktion än men han var säkerligen upprörd över att även ha förlorat sitt eget special election i CA 25.

Känner nu att det antagligen blir Biden 2020 och han förlorar så klart mot Trump. De är båda senila och får brain glitches varannan gång de talar inför folk men Biden har ingen gräsrotsrörelse och han har ingen närvaro i mitten av landet där rösterna behövs. Ingenting. Han kommer att förlora och DNC kommer att skylla det på Bernie som splittrade partiet.
Citera
2020-03-04, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag känner precis likadant. Var så jävla glad efter Nevada och säker på att det är Bernies tur, mest för att jag underskattade DNC. De är mycket mer organiserade än GOP 2016 som inte lyckades fälla Trump. Jag kunde inte följa valet inatt då jag var tvungen att sova men hade jag suttit uppe så hade jag fått en meltdown också. Har inte sett Cenks reaktion än men han var säkerligen upprörd över att även ha förlorat sitt eget special election i CA 25.

Känner nu att det antagligen blir Biden 2020 och han förlorar så klart mot Trump. De är båda senila och får brain glitches varannan gång de talar inför folk men Biden har ingen gräsrotsrörelse och han har ingen närvaro i mitten av landet där rösterna behövs. Ingenting. Han kommer att förlora och DNC kommer att skylla det på Bernie som splittrade partiet.

Jag har pratat med en amerikansk demokrat-kvinna och kan säga att ingen är exalterad över Biden. Han är verkligen detta årets Romney
Citera
2020-03-04, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Haha, Biden 'kompetent'? Han börjar av allt att döma få alzheimers och all politik han och framförallt Crazy Bernie kan få ur sig vore en katastrof för USA.

Sen spelar ålder rimligen ingen roll så länge det inte påverkar negativt (som i Bidens fall). Erfarenhet är bra.

Republikanerna har aldrig varit lika sammansvetsade som de är nu. Trump har en approval rating på 95%. De har en tydlig MAGA-doktrin att jobba efter, de har vind i seglen och växer så det knakar. Demokrater, svarta, latinos, och folk som tidigare inte röstat söker sig till partiet. De är fullt trovärdiga för vanligt folk.

Demokraterna vill slita sönder och förstöra USA - Republikanerna är partiet för USAs framtid.

Allt är ju relativt så när jag ansåg Biden kompetent och klartänkt så jämförde jag främst mot Trump framtoning, d.v.s en virrig och svag president som ju verkligen verkar ha demensen halvt utvecklad när han i sin iver att söndra och härska pratar barnspråk samt skriver barnsliga twitterinlägg.
Visst förtjänar det republikanska partiet något bättre än en ständigt ljugande korrupt företrädare, ja om man nu vill bli trovärdiga igen.
Demokraterna är ju trots allt det största partiet avseende väljarstöd och allt fler stater verkar dessutom bli eller tros bli demokratisk styrda framgent.
Så demokraterna har medvind för stunden och Trumps enda trumfkort, ekonomin, kan ju bli hans akilleshäl i nov.på grund av coronautbrottet.

Men demokraterna bör nog se över sin rekrytering av framtida presidentkandidater , det medges. Fler starka och respekterade kandidater som typ Obama måste ju finnas och supportas inom partiet.
Citera
2020-03-04, 10:51
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Jag har pratat med en amerikansk demokrat-kvinna och kan säga att ingen är exalterad över Biden. Han är verkligen detta årets Romney

Det stämmer säkerligen. Jag kan inte tänka mig vad det skulle finnas att vara exalterad över. Hela hans kampanj kan summeras i orden "Trump är otrevlig, jag är trevlig och jag förtjänar att vinna". Han har samma jag-har-rätt-till-presidentskapet-attityd som Clinton hade, och det kommer straffa sig. Bara att vänta.
Citera
2020-03-04, 10:57
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj vad mycket som inte säger något om vad Warren vill eller varför hon är och varför hon kanske stannar som kandidat!

Du kanske missat att hon fick 14 miljoner dollar av en hemlig superpac? Inte ens Biden har fått så mycket pengar av någon organisation. Varför tror du det var just hon som fick pengarna? Tror du att det var för att de gillar progressiv vänsterpolitik?

Citat:
Men klent utrustade skriker högt: Game of Thrones!

BTW Har potensproblemen fixat sig mellan dig och hunden?

Jag tror du gör en Biden nu och förväxlar mig med någon annan...
Citera
2020-03-04, 11:05
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Allt är ju relativt så när jag ansåg Biden kompetent och klartänkt så jämförde jag främst mot Trump framtoning, d.v.s en virrig och svag president som ju verkligen verkar ha demensen halvt utvecklad när han i sin iver att söndra och härska pratar barnspråk samt skriver barnsliga twitterinlägg.
Visst förtjänar det republikanska partiet något bättre än en ständigt ljugande korrupt företrädare, ja om man nu vill bli trovärdiga igen.
Demokraterna är ju trots allt det största partiet avseende väljarstöd och allt fler stater verkar dessutom bli eller tros bli demokratisk styrda framgent.
Så demokraterna har medvind för stunden och Trumps enda trumfkort, ekonomin, kan ju bli hans akilleshäl i nov.på grund av coronautbrottet.

Men demokraterna bör nog se över sin rekrytering av framtida presidentkandidater , det medges. Fler starka och respekterade kandidater som typ Obama måste ju finnas och supportas inom partiet.

Du är lika okunnig om amerikansk politik som snittsvensken märker jag. Trump framstår som pigg, kvicktänkt, humoristisk och smart. Kolla bara på något av hans rallies. Det finns inga tecken alls på att han skulle "ha demensen halvt utvecklad".

Att han har en direktkommunikation med väljarna via Twitter är både sympatiskt och transparent och helt klart ett vinnande koncept.

Det är Trump som har lyckats ena Republikanerna, utan honom hade partiet inte alls varit lika framgångsrikt och populärt. Och att ekonomin skulle vare Trumps enda trumfkort är bland det dummaste jag hört. Han har antagligen gjort fler bra saker under sin första mandatperiod än vad någon president någonsin har lyckats med tidigare.

Du lider av Trump derangement syndrome är jag rädd.
Citera
2020-03-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Så vi har två senila gubbar i nästa val. En tappar löständer i direktsändning medan den andra förväxlar systern med frun.

Fint

hahaha, ja men det hade nog inte spelat någon roll vem som hade gått upp mot trumpen iaf. Han kör över allt Vilken Alpha hane han är asså.
Citera
2020-03-04, 11:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Du kanske missat att hon fick 14 miljoner dollar av en hemlig superpac? Inte ens Biden har fått så mycket pengar av någon organisation. Varför tror du det var just hon som fick pengarna? Tror du att det var för att de gillar progressiv vänsterpolitik?

Jag tror du gör en Biden nu och förväxlar mig med någon annan...

Ojj vad imponerade lite information och källhänvisningen är mindre än Donalds KUK!!

Men om du bara har källorna för detta:
*hon fick 14 miljoner dollar av en hemlig superpac!
*Inte ens Biden har fått så mycket pengar av någon organisation:
*Varför tror du det var just hon som fick pengarna?

Har du hitta ett sätt att försöka få en erektion eller söker du hjälp fortfarande?
Det finns alltid hjälp!! Ge inte upp och folk kan tycka du är annorlunda och det är du!
Citera
2020-03-04, 11:17
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Du är lika okunnig om amerikansk politik som snittsvensken märker jag. Trump framstår som pigg, kvicktänkt, humoristisk och smart. Kolla bara på något av hans rallies. Det finns inga tecken alls på att han skulle "ha demensen halvt utvecklad".

Jo, det finns ju tydliga tecken. Han får då och då ett ryck och glömmer vad han är på väg att säga. Typ här https://twitter.com/TomJChicago/status/1231264452097593345
Citat:
And nothing happens to her. Right? And yet... Enish. Vie. Violate. That... that, he made a little mistake

På TPUSA såg vi detta https://www.youtube.com/watch?v=KQTiEPW_HDc&t=163s (0:50-1:03)

Citat:
And let me begin by wishing you a beautiful *ryck* look do you remember this, do you remember they were trying to take Christmas out"

Det finns otaliga exempel på detta.
Citera
2020-03-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ojj vad imponerade lite information och källhänvisningen är mindre än Donalds KUK!!

Men om du bara har källorna för detta:
*hon fick 14 miljoner dollar av en hemlig superpac!
*Inte ens Biden har fått så mycket pengar av någon organisation:
*Varför tror du det var just hon som fick pengarna?

Har du hitta ett sätt att försöka få en erektion eller söker du hjälp fortfarande?
Det finns alltid hjälp!! Ge inte upp och folk kan tycka du är annorlunda och det är du!
Pro-Warren super PAC tops outside spenders –– and Super Tuesday voters don’t know its donors

Within two weeks of its incorporation, Persist PAC spent $14.8 million on independent expenditures backing Warren, making it the top spending outside group so far this cycle.
https://www.opensecrets.org/news/2020/03/warren-super-pac-st/

Prova Google nästa gång!
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2020-03-04 kl. 11:22.
Citera
2020-03-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkan11
hahaha, ja men det hade nog inte spelat någon roll vem som hade gått upp mot trumpen iaf. Han kör över allt Vilken Alpha hane han är asså.
För att undvika missförstånd så vill jag att Trump vinner, men skulle verkligen inte kalla någon så lättkränkt för alpha. Tvärtom verkar han brottas med sin självkänsla på en 5-årings nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in