2021-09-04, 11:46
Medlem
Stones avatar
Han har så mycket fel som journalist. Har skrivit till honom men han svarar aldrig. Han är så jävla PK inte vad gäller mjuka frågor men utrikes politiskt är han en fegis.
Citera
2021-09-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Han har så mycket fel som journalist. Har skrivit till honom men han svarar aldrig. Han är så jävla PK inte vad gäller mjuka frågor men utrikes politiskt är han en fegis.

Ja, denne Wolfgang har haft fel i princip allt han uttalat sig i - oavsett om det har gällt Putin, Trump eller Mellanöstern.

Djupt obehaglig människa. Han och Kadhammar är som gift.
Citera
2021-09-05, 11:03
Medlem
blagyltas avatar
Vad han försöker härma och apa efter är amerikansk "journalistik" med den lilla skillnaden att målgruppen skiljer sig milsvida från varandra.

Chipsfeta, kodein-stinna Amerikaner som är övergödda på en lögnaktig press skulle utan problem ta vad helst wolfgang säger som dagens sanning. För det är exakt samma skit som skyfflas i dem dagligdags.

Svenska mediekonsumenter är överintellektuella i jämförelse och absolut inte lika naiva. Wolfgang ser t.ex ständigt Vladimir Putin i varenda buske, efter känt amerikanskt manér, oavsett vad saken gäller. Det gör inte svenskar. De ser inte den serietidnings-skurk media försöker köra ner i halsen på oss utan en smart statsman med sin nations bästa för ögonen. Wolfgang är en billig clown.
Citera
2021-09-14, 16:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tycker han har ett vekt och feminint utseende; verkar han feminin IRL?

Han är definitivt bög. Man ser på hans utseende och hur han pratar. Ungefär som hon där andra ledarskribenten Lena Mellin. Gnällig, tjatig och otroligt fikusig
Citera
2022-03-22, 06:54
Medlem
OlleLisss avatar
Man undrar ju hur han kan få kalla sig journalist. Oerhört färgad i allt han vräker ur sig. Han är dessutom dålig på att dölja att han har starka personliga pk-åsikter han gärna vill förmedla till folk som inte bryr sig om vad han säger. Han tror han står för det goda, men det är i själva verket bara obehagligt hur naiv och pk han verkar vara. Har han inte något eget filter som gör att han iaf har en uns av trovärdighet? Efter Wennerholm är nog han den man stör sig mest av i aftonblaskan.
Senast redigerad av OlleLiss 2022-03-22 kl. 07:03.
Citera
2022-09-17, 13:49
Medlem
Det som stör mig med WH är att alla hans alster bara är en trött sammanfattning av vad alla andra journalister redan skrivit den senaste månaden. Det gäller oavsett ämne. Aldrig någon ny information. Aldrig något nytt perspektiv. Har precis läst en text om kriget i öst där slutsatsen i princip är att även om Ukraina skulle vinna så vet vi inte vad som händer sen. Nähä! En pennvässare kan skita ur sig en djupare analys. Vet inte om han missförstått sin roll eller bara är lat.
Citera
2022-09-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Man undrar ju hur han kan få kalla sig journalist. Oerhört färgad i allt han vräker ur sig. Han är dessutom dålig på att dölja att han har starka personliga pk-åsikter han gärna vill förmedla till folk som inte bryr sig om vad han säger. Han tror han står för det goda, men det är i själva verket bara obehagligt hur naiv och pk han verkar vara. Har han inte något eget filter som gör att han iaf har en uns av trovärdighet? Efter Wennerholm är nog han den man stör sig mest av i aftonblaskan.
'
Ja, han är inte journalist, han är aktivist.

Han har haft fel i praktiskt taget alla ämnen han uttalat sig i.
Citera
2022-09-22, 12:22
Medlem
Enydrions avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ikets-sakerhet

Det han skrivit här kan jag nog inte hitta några direkta felaktigheter i... Vilket känns ganska ovanligt... Antar att det betyder att makten inte vill sumpa bort elfrågan igen med en massa falska påståenden...
Citera
2022-09-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Han är definitivt bög. Man ser på hans utseende och hur han pratar. Ungefär som hon där andra ledarskribenten Lena Mellin. Gnällig, tjatig och otroligt fikusig

Jag får peddovibbar av honom.
Citera
2022-09-22, 23:33
W Hansson skriver idag om 22 åriga iranskan Masha Amini som blev dödad . Han skriver;Hon kom ut ur tunnelbanan utan en slöja som täckte håret, ett allvarligt ? brott under de religiösa lagar som rått i landet sedan 1979. Han får det till att det är hennes fel eftersom hon begick ett allvarligt brott. Det är Irans lagar i fallet som är ett allvarligt brott.
Citera
2022-10-09, 08:41
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kland-i-vinter

Kan karln tyska överhuvudtaget? Verkar lite märkligt att Aftonbladet skickar ner en gammal räv till Tyskland som gör intervjuer på engelska, samtidigt som de är textade på svenska. Vad är poängen?
Senast redigerad av oshin.cantwell 2022-10-09 kl. 08:44.
Citera
2022-10-20, 07:51
Medlem
born1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Jag får peddovibbar av honom.
Jag också. Såg hans nuna i AB och gick in i denna tråd av just den anledningen. Så då är det alltså inte bara jag som tar Wolfgang för en pedofil.

Någon som vet om det ligger sanning i detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in